Re: Het budgetgaming-topic

286
zenmaster wrote:Haha, nice. Hier ook direct naar GM dan. :cool: Tegen Italië zal het al gene vette worden.
met die korting gak ook wel es zien. al valt te betwijfelen als er nog iets is dak wil haha zeker met de wetenschap dak nog zoveel awesome games heb waar ik nog moet aan beginnen xd
Image

Re: Het budgetgaming-topic

287
Voor de mensen die ook op pc gamen, en ook uplay geïnstalleerd hebben: Prince of persia the sands of time is nu gratis in de store. Ik heb hem al gekocht :cool:

Omdat ubi 30 jaar word zal er nog een maand lang gratis games volgen, dat beloven ze toch :P Ga ik wel in de gaten houden.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

293
Toon8 wrote:Voor de mensen die ook op pc gamen, en ook uplay geïnstalleerd hebben: Prince of persia the sands of time is nu gratis in de store. Ik heb hem al gekocht :cool:

Omdat ubi 30 jaar word zal er nog een maand lang gratis games volgen, dat beloven ze toch :P Ga ik wel in de gaten houden.
een van de beste games ooit ! wee diegene die hem niet speelt :idea:

Re: Het budgetgaming-topic

294
Gamefreak wrote:
Toon8 wrote:Voor de mensen die ook op pc gamen, en ook uplay geïnstalleerd hebben: Prince of persia the sands of time is nu gratis in de store. Ik heb hem al gekocht :cool:

Omdat ubi 30 jaar word zal er nog een maand lang gratis games volgen, dat beloven ze toch :P Ga ik wel in de gaten houden.
een van de beste games ooit ! wee diegene die hem niet speelt :idea:
Deze?
Image
:D
Image

Re: Het budgetgaming-topic

295
Gamefreak wrote:
Toon8 wrote:Voor de mensen die ook op pc gamen, en ook uplay geïnstalleerd hebben: Prince of persia the sands of time is nu gratis in de store. Ik heb hem al gekocht :cool:

Omdat ubi 30 jaar word zal er nog een maand lang gratis games volgen, dat beloven ze toch :P Ga ik wel in de gaten houden.
een van de beste games ooit ! wee diegene die hem niet speelt :idea:
Ik heb hem nooit gespeeld, toen had ik enkel een gameboy :D Misschien dat ik hem ooit eens opstart.
Image