Re: Welke game speelde je het laatste uit?

287
Mr.Wolf wrote:Game Of Thrones ep.5: A Nest Of Vipers
And Telltale did it again. Het was weer meer fucked up dan de vorige delen. Sommige personages hun verhaallijnen zijn weer spannender dan anderen. Het einde was weer typisch Telltale. Ik wil nu het laatste deel spelen!!!
Is dat de laatste episode of komt er nog één? Ben aan het wachten tot ze allemaal uit zijn om ze dan na elkaar te kunnen spelen :smug:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

288
Toon8 wrote:
Mr.Wolf wrote:Game Of Thrones ep.5: A Nest Of Vipers
And Telltale did it again. Het was weer meer fucked up dan de vorige delen. Sommige personages hun verhaallijnen zijn weer spannender dan anderen. Het einde was weer typisch Telltale. Ik wil nu het laatste deel spelen!!!
Is dat de laatste episode of komt er nog één? Ben aan het wachten tot ze allemaal uit zijn om ze dan na elkaar te kunnen spelen :smug:
Er komt er nog eentje ;) Tis echt terug een zalige reeks
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

289
Mr.Wolf wrote:
Toon8 wrote:
Mr.Wolf wrote:Game Of Thrones ep.5: A Nest Of Vipers
And Telltale did it again. Het was weer meer fucked up dan de vorige delen. Sommige personages hun verhaallijnen zijn weer spannender dan anderen. Het einde was weer typisch Telltale. Ik wil nu het laatste deel spelen!!!
Is dat de laatste episode of komt er nog één? Ben aan het wachten tot ze allemaal uit zijn om ze dan na elkaar te kunnen spelen :smug:
Er komt er nog eentje ;) Tis echt terug een zalige reeks
Ben er zeer benieuwd naar :smug: The walking dead series waren alletwee maar 5 episodes vandaar dat ik dacht dat het de laatste was
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

290
AC Unity -> 7/10
Zeer mooie en grote game, ik heb nog nooit zo lang een AC game gespeeld en heb nog niet alle zij missies uitgespeeld. Heb ook zeer veel tijd ingestoken om parijs te verkennen, vooral door naar verschillende plaatsen te rennen om een monument op verschillende manieren te kunnen bekijken. Ook als je binnen kon gaan dat direct gedaan en de toerist uitgehangen :P
Het verhaal vond ik wat minder goed, ze slagen er weer in om je niets van het hoofdpersonage aan te trekken en gewoon het spel te spelen. Het einde was zeer plots en voorspelbaar, weinig uitleg en niets verder te weten gekomen van het eigenlijke plot (plot van de serie). Je vraagt je weer af waarom er nog steeds een verhaal is in de moderne tijd, terwijl deze na AC 3 zo goed als afgelopen is. De hoofdmissies waren wel altijd zeer leuk en vooral de missies waarbij je iemand moest killen en de verschillende mogelijkheden moest zien te vinden om dit te doen.
De zijmissies vond ik heel wat beter dan vorige games, er zat verhaal achter van bekende en minder bekende Parisien.
Ook heb ik heel wat miserie gekend met het besturen van mijn personage, is gelijk weer wat erger geworden vergeleken met vorige games. Springt overal op waar je niet wilt, dekking zoeken of er weer uit gaan ging met veel miserie en om een open raam binnen te springen is blijkbaar toch veel moeilijker dan gewoon naar binnen klimmen van dit kwam ik echt zot. Toch ook nog wat bugs tegen gekomen en 3 keer moeten afsluiten omdat ik niet meer verder kon, bijvoorbeeld zat mijn hoofd eens vast in een plank en kon nergens meer weg of tijdens een missie 1 van de tegenstanders die besliste te freezen niets meer deed maar wel mij nog altijd kon zien waardoor ik geen interactie kon doen met de deur waar ik moest zijn ;(
En veel te veel mensen die allemaal in mijn route lopen :angry:
Het ene moment vind je het een echte topgame, maar door deze zaken die ik hier opnoem dan mee te maken vind je het een echt kutspel. Veel hoogtes en laagtes in dit spel ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

292
Papo And Yo 7.5/10
Het spel gaat over een jongen die in een arm Zuid-Amerikaans land woont. Je speelt constant in de favela's. Deze jongen noemt dacht ik quicho. Maar hij heeft ook een 'vriend': Monster. Monster is dus een monster (no shit) en is gevaarlijk. Hij is verslaafd aan cocosnoten. Nog meer is hij verslaafd aan giftige padden. Als hij hiervan eet wordt hij agressief en begint hij iedereen te doden en aan te vallen die hij tegenkomt. Het achterliggende idee van het spel is wel cool. Het jongetje is de maker van het spel en Monster is de vader die een alcoholprobleem heeft. Hij en het gezin werden misbruikt door de vader. Voor de rest bestaat het spel uit wat rondlopen en puzzels oplossen. De puzzels worden nooit echt moeilijk en daarom is het spel al na een kleine 4 uur uit.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

293
Mr.Wolf wrote:Papo And Yo 7.5/10
Het spel gaat over een jongen die in een arm Zuid-Amerikaans land woont. Je speelt constant in de favela's. Deze jongen noemt dacht ik quicho. Maar hij heeft ook een 'vriend': Monster. Monster is dus een monster (no shit) en is gevaarlijk. Hij is verslaafd aan cocosnoten. Nog meer is hij verslaafd aan giftige padden. Als hij hiervan eet wordt hij agressief en begint hij iedereen te doden en aan te vallen die hij tegenkomt. Het achterliggende idee van het spel is wel cool. Het jongetje is de maker van het spel en Monster is de vader die een alcoholprobleem heeft. Hij en het gezin werden misbruikt door de vader. Voor de rest bestaat het spel uit wat rondlopen en puzzels oplossen. De puzzels worden nooit echt moeilijk en daarom is het spel al na een kleine 4 uur uit.
ik heb hier de demo es van gespeeld, een jaar of 3 terug al en het deed me denken aan Majin and the Forsaken Kingdom wat destijds op zijn beurt fel vergeleken werd met The Last Guardian :idea:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

294
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:Papo And Yo 7.5/10
Het spel gaat over een jongen die in een arm Zuid-Amerikaans land woont. Je speelt constant in de favela's. Deze jongen noemt dacht ik quicho. Maar hij heeft ook een 'vriend': Monster. Monster is dus een monster (no shit) en is gevaarlijk. Hij is verslaafd aan cocosnoten. Nog meer is hij verslaafd aan giftige padden. Als hij hiervan eet wordt hij agressief en begint hij iedereen te doden en aan te vallen die hij tegenkomt. Het achterliggende idee van het spel is wel cool. Het jongetje is de maker van het spel en Monster is de vader die een alcoholprobleem heeft. Hij en het gezin werden misbruikt door de vader. Voor de rest bestaat het spel uit wat rondlopen en puzzels oplossen. De puzzels worden nooit echt moeilijk en daarom is het spel al na een kleine 4 uur uit.
ik heb hier de demo es van gespeeld, een jaar of 3 terug al en het deed me denken aan Majin and the Forsaken Kingdom wat destijds op zijn beurt fel vergeleken werd met The Last Guardian :idea:
Dat heb ik nooit gespeeld ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

295
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:Papo And Yo 7.5/10
Het spel gaat over een jongen die in een arm Zuid-Amerikaans land woont. Je speelt constant in de favela's. Deze jongen noemt dacht ik quicho. Maar hij heeft ook een 'vriend': Monster. Monster is dus een monster (no shit) en is gevaarlijk. Hij is verslaafd aan cocosnoten. Nog meer is hij verslaafd aan giftige padden. Als hij hiervan eet wordt hij agressief en begint hij iedereen te doden en aan te vallen die hij tegenkomt. Het achterliggende idee van het spel is wel cool. Het jongetje is de maker van het spel en Monster is de vader die een alcoholprobleem heeft. Hij en het gezin werden misbruikt door de vader. Voor de rest bestaat het spel uit wat rondlopen en puzzels oplossen. De puzzels worden nooit echt moeilijk en daarom is het spel al na een kleine 4 uur uit.
ik heb hier de demo es van gespeeld, een jaar of 3 terug al en het deed me denken aan Majin and the Forsaken Kingdom wat destijds op zijn beurt fel vergeleken werd met The Last Guardian :idea:
Dat heb ik nooit gespeeld ;)
een naar mijn menig toch wel onderschatte game maar geen topper, dat niet :q:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

299
Submerged

De review van daviduvel op onze eigen blog intrigeerde mij dusdanig dat ik besloot de game zelf aan te schaffen. https://www.pressxtorevive.com/category/reviews/
Daviduvel heeft met zijn review helemaal gelijk, een prima game, het kost wel wat meer tijd om alles te verzamelen, maar de rust en de simpele puzzels maken het een rustpunt tussen alle actievolle games. Inderdaad een verrassend einde. :)
Zeker een aanrader! 80%
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

300
Sora_Lizard wrote:Submerged

De review van daviduvel op onze eigen blog intrigeerde mij dusdanig dat ik besloot de game zelf aan te schaffen. https://www.pressxtorevive.com/category/reviews/
Daviduvel heeft met zijn review helemaal gelijk, een prima game, het kost wel wat meer tijd om alles te verzamelen, maar de rust en de simpele puzzels maken het een rustpunt tussen alle actievolle games. Inderdaad een verrassend einde. :)
Zeker een aanrader! 80%
Leuk om te lezen :)
Image
cron