Re: Wat speel je op dit moment?

2911
zenmaster wrote: 03 Jan 2023 22:17
Mr.Wolf wrote: 02 Jan 2023 20:22 Geniet ervan, vond dat echt een zalig spel (vandaar mijn profielfoto haha)
Ik snap waarom. Ik heb hem vroeger nooit gespeeld, maar was wel altijd geïntrigeerd. En nu dat ik hem eindelijk heb gestart heb ik zeker geen spijt. Alleen de camera, daar erger ik mij soms aan. Weet niet of dat vroeger al zo was of iets van de remake… Maar de grafische stijl en het concept om alleen tegen die lelijke reuzen te vechten, geweldig. 👍🏻 Ben net voorbij de derde Colossus.
Tgoh, de ps2 versie heb ik nooit gedaan en bij de ps3 versie ben ik ook niet ver geraakt... Ik weet wel nog dat de controls vroeger echt niet leuk waren waardoor ik altijd snel stopte...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2913
Marty wrote: 05 Jan 2023 15:31 Chasm

Hard mode klaar
Nu nog een no death run op easy
Als ik dood ga verdwijenen alle saves, maar save kan naar de cloud.
Zolang je tussendoor back-ups kan maken op de cloud hoeft het geen drama te zijn :)

Zelf beetje vanalles aan het spelen van oude dingen op mijn lijst tot een paar nieuwe die ik binnenkort al wou doen.
Doe ergens mee met een ABC challenge. Hierbij moet je voor elke letter van het alfabet een trophy halen waar de naam met die letter begint. En dat in volgorde van het alfabet. Je mag tussendoor gelukkig wel andere trophies halen.
Ik zit ondertussen bij de U :)

Het is wel een beetje 'Kill my completion' :q:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2914
Denk niet dat ik de cloud nodig heb. Vijanden doen op easy nog geen derde van de damage als dat ze op hard doen. Natuurlijk save ik wel in de cloud bij bosses. Je weet maar nooit.

Welke trophy had je bij de letter Q dan?
Nog zo'n abc challenge: de platinum moet beginnen met de letters van het alfabet :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2915
Q was: Queen of the Jungle - Kill a lion with an Adrenaline Head Shot
In Tomb Raider anniversary. Er zijn verrassend veel Q's overigens. Verschillende Ratchet and Clank games, Saints Row 3 ofzo en nog wel andere.

Ik zoek op dit moment vooral nog een V. Gaat waarschijnlijk iets worden in Ratchet and Clank 1 van de trilogy. Ik heb er 8 trophies in en had daar helaas de Q al gehaald :L:
W wordt iets van weapon dingen, waarschijnlijk in Tomb Raider anniversary
X zal waarschijnlijk uit Little Nightmares II komen, dat en Wonderbook Dinosaurs waren de enige die redelijk te doen waren. Er is er ook nog eentje in FXIII maar die kan pas in postgame en ik heb die nauwelijks gespeeld.
Y nog niet gekeken maar komt verrassend veel voor in het Engels met bv 'You'.
Z uit de Agatha Cristie game die ik begonnen ben.

Je kan hier de hele log zien tot nu toe vanaf #17,216:
https://psnprofiles.com/Kolm/log

Er is er tot nu toe al eentje die het gedaan heeft in volgorde zonder een andere trophy tussendoor te halen :O
Mochten beginnen vanaf 1 januari...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2917
zenmaster wrote: 05 Jan 2023 16:09 Yorkie in MGS2.
Young Gun in MGS3.
Vampire Slayer in MGS2. 😛

Yorkie duurt wat langer…
Misschien had ik erbij moeten zeggen: Iets of wat snel haalbare :P

Bugsnax heeft ook een V voor het uitspelen van de game. Zou dan wel de PS4 versie zijn.
Shadow of the Colossus zou er ook een hebben voor eerste colossus te verslaan.

Maar... probeer het te beperken tot games die ik al gestart heb. Al ga ik voor de U ook al Hitman starten, maar die wil ik sowieso proberen af te ronden voor ze alle content delisten. Hoef ik me later geen zorgen te maken of ik nu wel/niet alles had.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2918
Haha leuke challenge Kolm! Ik ga er zelf niet aan beginnen :P
Eerste wat ik mij dus afvroeg, was inderdaad een trophy halen die met X begint? Waar zoek je dat dan ergens op?

@Marty: tis een kwestie van tijd vooraleer ze games uitbrengen met die trophy requirements, maar dat je NIET de cloud zal kunnen gebruiken! :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2919
NTGSruler wrote: 05 Jan 2023 16:39 Haha leuke challenge Kolm! Ik ga er zelf niet aan beginnen :P
Eerste wat ik mij dus afvroeg, was inderdaad een trophy halen die met X begint? Waar zoek je dat dan ergens op?

@Marty: tis een kwestie van tijd vooraleer ze games uitbrengen met die trophy requirements, maar dat je NIET de cloud zal kunnen gebruiken! :D
Ik begin meestal te kijken in de trophy advisor van PSNProfiles, staat op je eigen profiel naast Stats enzo. Daar kan je dan alfabetisch sorteren en alles zien van unearned trophies voor games die al op je profiel staan.

Als dat niks geeft kan je bovenaan in PSNP op 'Trophies' klikken en dan krijg je alle trophies die PSNP kent, dit kan je dan ook alfabetisch sorteren. Om te vermijden dat je per 3 pagina's erdoor gaat kan je ook in de URL de page aanpassen en op die manier wat sneller richting de goeie letter gaan.
Als je de goeie letter gevonden hebt kan je beetje kijken voor welke games dat zoals is.

Anderzijds is er soms ook wel wat overleg van 'weet iemand nog een Q/X' :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2920
Kolm wrote: 05 Jan 2023 16:34
zenmaster wrote: 05 Jan 2023 16:09 Yorkie in MGS2.
Young Gun in MGS3.
Vampire Slayer in MGS2. 😛

Yorkie duurt wat langer…
Misschien had ik erbij moeten zeggen: Iets of wat snel haalbare :P

Bugsnax heeft ook een V voor het uitspelen van de game. Zou dan wel de PS4 versie zijn.
Shadow of the Colossus zou er ook een hebben voor eerste colossus te verslaan.

Maar... probeer het te beperken tot games die ik al gestart heb. Al ga ik voor de U ook al Hitman starten, maar die wil ik sowieso proberen af te ronden voor ze alle content delisten. Hoef ik me later geen zorgen te maken of ik nu wel/niet alles had.
Haha, fair play… Die van MGS3 valt nog wel mee kwa tijd denk ik. En de eerste Colossus ook, als je eens origineel wil doen tov de anderen. 😛
Ik zou zoiets nooit kunnen, dus respect. 👍🏻 Wordt al gek bij de gedachte dat ik 26 nieuwe games moet starten. 😆
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2921
zenmaster wrote: 05 Jan 2023 18:13 Haha, fair play… Die van MGS3 valt nog wel mee kwa tijd denk ik. En de eerste Colossus ook, als je eens origineel wil doen tov de anderen. 😛
Ik zou zoiets nooit kunnen, dus respect. 👍🏻 Wordt al gek bij de gedachte dat ik 26 nieuwe games moet starten. 😆
Ze moeten gelukkig niet allemaal in verschillende games zijn :D

Ik ga waarschijnlijk 5 nieuwe games gestart zijn uiteindelijk. Maar allemaal redelijk korte en makkelijke gelukkig :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2925
Marty wrote: 05 Jan 2023 21:36 Sta bij Chasm nu bij de laatste savepoint van de game. Nu even wachten tot volgende week want dan krijg je bij gamemania weer 250 bonus punten als je een bronzen, zilveren, gouden en platinum trophy haalt.
Ik heb mij nog maar recent ingeschreven bij dat gamemania ding maar is nog niet verified. Hoe werkt het eigenlijk? Als in: waarom een week wachten? :P
Image