Re: Wat speel je op dit moment?

2928
Darksiders Genesis nu de helft uitgespeeld op Apocalytic

Mijn gespeelde games krijgen een paar aanpassingen, anders red ik het nooit voor de launch van de psvr2 en de rest van de games deze maanden

Het worden idd wat kleinere games die in extra of premium zitten :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2930
Marty,  start 2023 gelijk goed met de trophy challenge van januari via XP play.

Behaal tussen 9 en 22 januari één platinum, één  goude, één zilvere en één bronze PlayStation trophy in jouw favoriete games. Als dit je lukt, speel je 250 extra XP coins vrij. Hoe cool is dat?

Dit stond in een mail, maar aangezien jij nog niet aangemeld had heb je die mail natuurlijk niet
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2931
Misschien dat ik de mail onlangs al heb verwijderd, maar zo specifiek op de site van GM vind ik het ook niet. Oh well, ga er niet wakker van liggen.
Heb trouwens wel een voucher van 5 euro gekregen voor mijn verjaardag zag ik toen ik inlogde. Waarschijnlijk die mail ook gewist :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2932
Ik zie het wel als het zover is of er wat van in mijn account verschijnt of niet.

En... kan geen kwaad om die mails van gamemania even aan te klikken, ze geven wel vaker een kleine voucher voor iets. En ook als je geen game wil kopen, kan je er nog altijd korting op PSN tegoed mee krijgen :P

Je moet alleen opletten wat de vervaldatum is :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2934
I know... is erg irritant wel. Anderzijds... ik ben al platinum, bij het minste dat ik wat koop zit ik al over die 4000. Wat mij het meeste irriteert is die vervaldatum. Daar had je vroeger geen last van of was een jaar ofzo. Nu komt het dus vaak voor dat ik er maar PSN tegoed mee koop om het niet verloren te laten gaan.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2935
Kolm wrote: 06 Jan 2023 15:07 I know... is erg irritant wel. Anderzijds... ik ben al platinum, bij het minste dat ik wat koop zit ik al over die 4000. Wat mij het meeste irriteert is die vervaldatum. Daar had je vroeger geen last van of was een jaar ofzo. Nu komt het dus vaak voor dat ik er maar PSN tegoed mee koop om het niet verloren te laten gaan.
Vind ik ook. Mijn voucher voor verjaardag is daarnet er niet afgegaan bij aankoop PSN kaart. Misschien dat het daarbij niet kan, geen idee.
Ook wist ik niet dat je geen maand PS Plus kan kopen met wallet tegoed.

Trouwens weer acties voor PS Plus momenteel. Maar ik blijf gewoon essential.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2936
NTGSruler wrote: 06 Jan 2023 15:20
Kolm wrote: 06 Jan 2023 15:07 I know... is erg irritant wel. Anderzijds... ik ben al platinum, bij het minste dat ik wat koop zit ik al over die 4000. Wat mij het meeste irriteert is die vervaldatum. Daar had je vroeger geen last van of was een jaar ofzo. Nu komt het dus vaak voor dat ik er maar PSN tegoed mee koop om het niet verloren te laten gaan.
Vind ik ook. Mijn voucher voor verjaardag is daarnet er niet afgegaan bij aankoop PSN kaart. Misschien dat het daarbij niet kan, geen idee.
Ook wist ik niet dat je geen maand PS Plus kan kopen met wallet tegoed.

Trouwens weer acties voor PS Plus momenteel. Maar ik blijf gewoon essential.
1: Je moet aanvinken dat je een voucher wil gebruiken
2: Als je bij actieve vouchers kijkt kan je zien waar het wel/niet voor telt. Sommige hebben idd beperkingen, maar die van 7.5 niet of nauwelijks tenzij het recent is aangepast.

En bedoel je dat het in de PS Store niet mogelijk is om PSPlus te kopen met PSN tegoed?
Ik weet dat je op de site van gamemania geen echte PSPlus codes meer kan kopen maar dat je in de plaats namelijk codes krijgt voor PSN tegoed waarmee je dan je PSPlus moet kopen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2940
Brings back memories in slechtere resolutie :lol:

Vroeger veel op ps2 gespeeld. Beetje rondrijden met m'n paard en reuzen verslaan :D

Haven is best wel een prima game.
Deze in mijn backlog gezet op 7 januari 2022.

En nu is het weer 7 januari en ben ik de game aan het spelen :lol:
Image