Re: Wat speel je op dit moment?

2960
Marty wrote: 06 Jan 2023 13:20 Marty,  start 2023 gelijk goed met de trophy challenge van januari via XP play.

Behaal tussen 9 en 22 januari één platinum, één  goude, één zilvere en één bronze PlayStation trophy in jouw favoriete games. Als dit je lukt, speel je 250 extra XP coins vrij. Hoe cool is dat?

Dit stond in een mail, maar aangezien jij nog niet aangemeld had heb je die mail natuurlijk niet
Ik heb vandaag 13 mails gekregen van badges die ik unlockt heb met trophies maar tot nu toe zie ik nergens iets van die challenge...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2965
Ik heb hem ook wel gekregen (04/01/2023)
Michael, start 2023 gelijk goed met de trophy challenge van januari via XP play.

Behaal tussen 9 en 22 januari één platinum, één goude, één zilvere en één bronze PlayStation trophy in jouw favoriete games. Als dit je lukt, speel je 250 extra XP coins vrij. Hoe cool is dat?

Moet ik al de trophies in één game behalen?

Nee, je mag de trophies verspreid behalen binnen meerdere games. Zo kan je bijvoorbeeld die platinum van je favoriete game vrijspelen waar je al even mee bezig bent en de overige trophies in andere games vrijspelen. Jij beslist dus helemaal zelf welke games je voor deze challenge wil spelen.
Werkt wel leuk die XP via Game mania. Gisteren nog een mailtje met 100 extra punten voor het behalen van 5 gouden. Ik ga mij er nu niet speciaal op toeleggen, maar de coins dragen bij tot mogelijke kortingsbonnen dus altijd goed.
Via profiel op Game Mania vind ik wel niets terug van die actie via mail. Lijkt - momenteel dan toch - geen speciale badge aan toegekend te worden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2966
Syphon Filter 1 afgerond, nu op een derde van Syphon Filter 2


Op moment heb ik 24866 trophies. En 445 platinums.
De volgende 5 games staan op de planning:

(446)Syphon Filter 2: nog 10 trophies
(447)Operation Tango: Nog 26 trophies
(448)Last Stop: nog 36 trophies
(449)God of War: Ragnarök: nog 27 trophies
(450)Crisis Core: nog 2 trophies

Alleen plat 450 staat vast, rest is hoe het uitkomt.

Totaal: 101 trophies.
Heb nog 134 trophies nodig tot 25000. Dus 33 trophies nog als buffer.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2969
Dit weekend toch eens proberen de laatste trophy in de tweede DLC van Assassin's Creed: Origins proberen halen en morgen misschien snel eens door die Discovery Tour gaan voor 100%. Daarna vermoedelijk even een backlog aan Star Wars-series op Disney+ kijken, dus dat worden een aantal maanden zonder games :lol:

Re: Wat speel je op dit moment?

2970
Hitman is Parijs en Sapienza ondertussen klaar.

Bij Sapienza het ik iets waarbij het target moest ontsnappen in een vliegtuig maar wat ik ook deed, hij ging naar zijn vliegtuig, stond daar een tijdje en ging dan terug naar boven om verder te golfen. Uiteindelijk had ik een crash bij het herladen van een autosave en na herstarten en herladen van diezelfde autosave, zat hij plots wel in zijn escape sequence. Alleen dus daarvoor een uur zitten kloten om die escape te triggeren terwijl er dus wss gewoon een bug was :L:


Operation Tango
Vandaag missie 4 en 5 volledig gedaan en 6 al 1 keer. In 6 zijn we ook zo'n halfuur kwijt geraakt in het tweede deel. We konden maar niet uitvinden hoe het verder moest en dan uiteindelijk video's zitten kijken en bleek dat er iets was dat bij de hacker niet verscheen. Na nog meer opzoeken bleek dat een bug te zijn en dat je dan game moet herstarten. Gelukkig dat je dan van laatste checkpoint verder kan (als zelfde host en meteen zelfde missie gestart wordt).

Hopelijk morgen missie 6 de tweede keer en een paar van die challenges. Weet nog niet goed hoe makkelijk/moeilijk deze gaan zijn :think:
Image
cron