Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

31
In de Fnac, kunde soms wel goede prijzen vinden. Al verschillende games daar gekocht.
Games van een paar euros zijn weliswaar zeer schaars, meestal ook wel mindere games die een 2 tot 3 euro kosten.

Via de store:

Aan een fikse korting, anders nooit.
Image
Via mijn season pass:
Image
En eindelijk mijn metal case:
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

33
met0t0 wrote:Ik zag deze liggen voor €5 en kon het niet laten, ik wou altijd al eens zo'n Wonderbook-game proberen :p
Image
De dino boek is de enige die ik ooit zou willen spelen maar zonder camera en move moet ik er toch niet aan beginnen :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

35
Captain Witwicky wrote:De dino boek is de enige die ik ooit zou willen spelen maar zonder camera en move moet ik er toch niet aan beginnen :D
Zoals ik in het budgetgaming-topic al zei: in de Media Markt in Gent (Korenmarkt) ligt de game + Wonderbook + Move-controller + PS Camera (PS3) voor €10 ;)
Al denk ik niet dat die er morgen nog zullen liggen :p
BozeGozerXrd wrote:Ik heb m eens gespeeld. Het is vooral leuk voor kinderen die de TV series net hebben gezien. Er had wat mij betreft wel wat meer algemene Dino informatie ingemogen. Er had sowieso wel wat meer ingemogen.
Ik zie het ook als een gewoon tussendoortje, eens leuk om te proberen. 'k Heb niet echt verwachtingen, behalve dat ik was dino's zal zien :p

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

37
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:De dino boek is de enige die ik ooit zou willen spelen maar zonder camera en move moet ik er toch niet aan beginnen :D
Zoals ik in het budgetgaming-topic al zei: in de Media Markt in Gent (Korenmarkt) ligt de game + Wonderbook + Move-controller + PS Camera (PS3) voor €10 ;)
Al denk ik niet dat die er morgen nog zullen liggen :p
En ik ben woensdag nog in de buurt geweest :D
Kheb hier in aan mijn kant van Gent ook een Media Markt liggen.
Hmmm verleidelijk, maar kga nu niet direct erom gaan.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

38
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:De dino boek is de enige die ik ooit zou willen spelen maar zonder camera en move moet ik er toch niet aan beginnen :D
Zoals ik in het budgetgaming-topic al zei: in de Media Markt in Gent (Korenmarkt) ligt de game + Wonderbook + Move-controller + PS Camera (PS3) voor €10 ;)
Al denk ik niet dat die er morgen nog zullen liggen :p
En ik ben woensdag nog in de buurt geweest : D
Kheb hier in aan mijn kant van Gent ook een Media Markt liggen.
Hmmm verleidelijk, maar kga nu niet direct erom gaan.
Die dino's zal ik ooit ook nog wel eens spelen :) Book of spells was; hoe zal ik het zeggen... verschrikkelijk.
Je moet als je een nieuwe spreuk leert hem even nadoen en als het bv. abracadabra is dan kun je evengoed zeggen

'Godverdomme wat een k*utspel' (wat ik ook gedaan heb) en dan zegt hij 'Zeer goed gedaan, en een perfecte uitspraak' :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

43
Toon8 wrote:Deze wou ik oorspronkelijk op de release kopen maar door wat negatieve previews het toch niet gedaan, nu het gratis was bij ps+ eens gedownload en spelen :cool:
Image
Ik heb die op ps4 gespeeld en ik vond het zeker geen slechte game. Ik persoonlijk vind al die kritiek totaal onterecht. Maar ik had wel genoeg van de game na het uitspelen.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

44
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:Deze wou ik oorspronkelijk op de release kopen maar door wat negatieve previews het toch niet gedaan, nu het gratis was bij ps+ eens gedownload en spelen :cool:
Ik heb die op ps4 gespeeld en ik vond het zeker geen slechte game. Ik persoonlijk vind al die kritiek totaal onterecht. Maar ik had wel genoeg van de game na het uitspelen.
Ik zal zeker niet bevooroordeeld aan dit spel beginnen door de reviews, als ik het goed vind vind ik het goed en als ik het slecht vind vind ik het slecht.
Image