Re: Welke game speelde je het laatste uit?

302
Dishonored -> 5/10
Geen spel voor mij. Vooral de first person view had ik veel problemen mee en dat het niet echt open world was. Ik vond het spel saai zeker in het begin, later werd het verhaal gelukkig wat beter maar heb het eigenlijk tegen mijn goesting uitgespeeld. Had ook het slechte einde, te laat ontdekt dat als je mensen dood dit invloed heeft op het verhaal. Wat een zever dat je in een stealth game als assassin niemand mag doden, noem hem dan geen assassin eh :P
Maar blijkbaar ben ik 1 van de weinigen want iedereen anders vind het een fantastisch spel.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

307
Mr.Wolf wrote:
RoyVdW wrote:
Mr.Wolf wrote:Sound Shapes 8.5/10
Tof spelleke. Wel iets te kort (3uur?). Gelukkig zijn er nog community-levels.
Idem score voor mij, maar heb je die death mode al gehaald?? Moeilijk genoeg wel :L:
Ik heb opgegeven :p Die was nu is echt veel te moeilijk
Niet opgeven! Heb deze gisteren ook voltooid en kan je aanzien als een game uitspelen op zich zooo frustrerend moeilijk :silly:
De dubbele plat mag dan ook wel als beloning :D
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

308
Life is strange: episode 4

Ik vond dit echt een fantastische episode. Dat beginstuk got me right in da feels ;) Sommige keuzes die je in de eerdere episodes had gemaakt, hadden echt invloed op deze episode, daardoor begon ik echt te twijfelen of ik wel de juiste dingen had gedaan. Gelukkig is de lip-synch verbeterd en zie je niet praten en even later hun mond bewegen. Ik vond die puzzel die je op een gegeven moment moest doen, echt leuk om op te lossen. Door dat einde ben ik echt benieuwd naar episode 5 ;( :O

9,5/10
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

309
NTGSruler wrote:
Gamefreak wrote:Gravity Rush afgehaspeld, zeer toffe game al denk ik dat ie beter op console was uitgekomen, nogal snelle gameplay en een tv biedt meer overzicht, toch een 8,5 op 10 :smug:
Platinum? Komop é, jij noemt toch niet voor niets Gamefreak? :P
ik heb deze game bij momenten met het angstzweet op het voorhoofd weten te kielhalen.... platinum ? nee bedankt dus :idea:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

310
Tales Of The Borderlands ep.4: Escape Plan Bravo
Toch al 1 van de beste episodes van de reeks. Als ik eerlijk moet zijn vind ik deze precies toch beter als Game Of Thrones. Hier zaten echt wel een paar dikke plot twists in. De plot twists hebben volgens mij zelfs ook nog gevolgen voor het 3e spel dat ooit nog moet uitkomen. Ook weer de goeie fucked up Borderlands humor. Love it :p Het einde bezorgde wel weer een kippenvelmomentje (à la Sergio Herman).
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

312
Mr.Wolf wrote:Tales Of The Borderlands ep.4: Escape Plan Bravo
Toch al 1 van de beste episodes van de reeks. Als ik eerlijk moet zijn vind ik deze precies toch beter als Game Of Thrones. Hier zaten echt wel een paar dikke plot twists in. De plot twists hebben volgens mij zelfs ook nog gevolgen voor het 3e spel dat ooit nog moet uitkomen. Ook weer de goeie fucked up Borderlands humor. Love it :p Het einde bezorgde wel weer een kippenvelmomentje (à la Sergio Herman).
Ik kijk er al naar uit :) Dit weekend waarschijnlijk nog eens op de PS4 om deze kanjer te spelen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

313
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:
Gamefreak wrote:Gravity Rush afgehaspeld, zeer toffe game al denk ik dat ie beter op console was uitgekomen, nogal snelle gameplay en een tv biedt meer overzicht, toch een 8,5 op 10 :smug:
Platinum? Komop é, jij noemt toch niet voor niets Gamefreak? :P
ik heb deze game bij momenten met het angstzweet op het voorhoofd weten te kielhalen.... platinum ? nee bedankt dus :idea:
Tis idd gewoon worden aan de game mechanics. En beetje doorzetten. Is niet zo moeilijk. Maar toch al goed dat je de game hebt uitgespeeld op zich, want naar het einde toe vond ik het nogal uitgerokken.
Image
cron