Re: Wat speel je op dit moment?

3106
Over die download: Pijnlijk... Wat die download betreft: Al genoeg games met 2 schijfjes, waarom deze dan ineens niet... :L:

Ik kwam ergens een afbeelding tegen van de laatste 8 EA games en 2 die nog gaan uitkomen met de vraag: Gaan die laatste 2 wel op release werken. Want de laatste 8 waren kapot/onspeelbaar op release :L:

476 en level 80! Een paar dagen geen expeditions gedaan omdat ik de focus had op mijn 2de char naar 100 brengen.
Vandaag log ik in op mijn main char voor het dagelijks ritueel van treasure notes in te wisselen voor gold bullion. Je kan max 40 van die notes inwisselen per dag en ik was dat een tijdje uit het oog verloren waardoor ik er 200 had.

Toen zag ik dat er een expeditions team was en ik dacht: Ach, laat ik eentje meedoen.
Uiteindelijk 5 perfecte expeditions op rij gedaan waarbij ik zelf 2 keer leader was. Goed voor 44 stamps!
En dat allemaal zonder met elkaar te kunnen spreken op wat emotes na en vooral: daarmee het team leadership kunnen opvragen om dan te kunnen starten.

Daarna viel het team uit elkaar maar kon ik nog een ander expeditions team joinen. Helaas crashte de leider en toen hij terug was crashte hij nog een keer. Uiteindelijk maar opgegeven wegens te laat...

Met wat geluk ben ik deze week klaar en dan hoef ik enkel te wachten tot de update in juni waarbij de auto axe van 1000 naar 500 stamps gaat :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3108
Goed dat het nog eens meezat, Kolm! 👍

Hier daarstraks een eerste poging gedaan voor de speedrun trophy in Stray. Een kwartier over tijd, wat ik wel gek vind. Heb volgens mij die tijd verloren door een paar keer dood te gaan en de irritant lange laadtijd hierbij, maar dan zit ik nog een half uur van de snellere tijden af. 🤔
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3110
zenmaster wrote: 01 May 2023 13:22 Goed dat het nog eens meezat, Kolm! 👍

Hier daarstraks een eerste poging gedaan voor de speedrun trophy in Stray. Een kwartier over tijd, wat ik wel gek vind. Heb volgens mij die tijd verloren door een paar keer dood te gaan en de irritant lange laadtijd hierbij, maar dan zit ik nog een half uur van de snellere tijden af. 🤔
Ik had hem ook wel op 1 uur en 45 min ofzo... Je moet echt wel goed weten wat te doen, want anders gaat het de mist in... Ik heb er ook wel voor gezorgd dat de speedrun trophy als laatste behaald moest worden. Zo wist ik perfect wat ik wanneer moest doen in elke situatie... Veel succes ermee nog!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3112
In Fallout ga ik nog een paar expeditions doen tot ik 500 stamps heb maar dan gaat de game toch de kast in tot juni.

Verder ook begonnen met Tomb Raider underworld. Ik zag dat ik 12 jaar geleden al wat trophies en collectibles gemist had. Hier zaten ook trophies bij die je in de goede volgorde moest doen want anders glitched de eind trophy om ze allemaal te doen. Ik wist ook niet op welke difficulty ik aan het spelen was dus... ik ben maar een nieuwe game gestart op hoogste difficulty waarbij ik nu let op alle trophies en collectibles :nerd:

Daarnaast ga ik ook kijken of ik in het weekend weer wat tijd kan vinden om de PSVR2 boven te halen en verder te gaan met Horizon. Afgelopen weken heel veel last gehad van rug en schouders en dan is niet echt handig om lange tijd je handen boven je hoofd te houden voor het klimmen :L:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3114
Het lijkt erop dat ik ook Mass Effect 3 op PS3 eindelijk ga beginnen... :smug:

Iemand wilde helpen en gisteren alles geïnstalleerd en vandaag bleek die site voor 'galaxy readiness' voor de enige online trophy, ook te werken. Dus daar stuur ik nu elk uur wat missies uit. Andere manier hiervoor zou zijn door de multiplayer te spelen maar dan pop je natuurlijk ook een trophy voor het aanmaken van een multiplayer character...
En bij dit soort oude game neem ik liever niet teveel risico tussen eerste trophy en laatste online trophy :nerd:


In Fallout gisteren nog een paar expeditions gedaan en nu 522 stamps. Dus voorlopig gaat die even aan de kant!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3115
gamerke1992 wrote: 02 May 2023 10:33 Ik ben zo onder de indruk van Gran Turismo met PSVR2. Gisterenavond wanneer mijn vriendin naar een soap keek, zat ik rond te rijden :lol:

Het leuke is ook dat ik gewoon in de zetel zal zoals anders en dat gaf mij het gevoel dat ik ook echt in een comfortable auto zat :p
Lijkt mij inderdaad een fantastische ervaring :cool:

Re: Wat speel je op dit moment?

3116
Ben terug begonnen aan Catherine: Full Body. Ik merk dat de laatste trophy toch iets van de lange adem zal worden. In Catherine op PS3 moet je deze niet doen. Daar was het "gewoon" goud halen in alle levels op hard. Op PS4 is er nog een extra moeilijkheidsgraad, zijn er dubbel zoveel levels, en je moet alles goud halen in elke moeilijkheidsgraad. En je moet in de hogere stages 4 of 5 levels achter elkaar doen zonder saven... :dizzy: vermoeiend.

Zal denk ik toch nog een nieuwe game starten en Catherine af en toe tussendoor doen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3117
Mass Effect 3: De enige trophy die online nodig heeft is binnen!

Maar... het lijkt dat er toch een trophy is die van dat online gedeelte kan profiteren en dat is helemaal aan het einde van het verhaal.
Dus ik ga de game toch wel wat blijven verder spelen.

Daarnaast lees ik soms dat het makkelijker is om de online missies op goud (= insanity) uit te spelen dan alle singleplayer missies op insanity uit te spelen. Nog niet zeker hoe ik dat moet zien maar ik ben wel met iemand bezig geweest voor online wat progressie te maken.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3119
zenmaster wrote: 08 May 2023 19:20 Zou nog iets voor mij zijn denk ik, maar heb de reeks helemaal gemist... 😕

Hier gisteren aan The Last of Us Part II begonnen. Nog eens iets fris. Voor mij dan. 😅
Moet eigenlijk Part I al nimeer spelen. Zit ongeveer 4u in de game, en ja... Misschien ooit nog op PS5.
Mijn favo game van ps4! Enjoy
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3120
zenmaster wrote: 08 May 2023 19:20 Zou nog iets voor mij zijn denk ik, maar heb de reeks helemaal gemist... 😕

Hier gisteren aan The Last of Us Part II begonnen. Nog eens iets fris. Voor mij dan. 😅
Moet eigenlijk Part I al nimeer spelen. Zit ongeveer 4u in de game, en ja... Misschien ooit nog op PS5.
Ik heb de reeks ook helemaal gemist maar probeer het nu goed te maken :P
Image
cron