Re: Wat speel je op dit moment?

3136
NTGSruler wrote: 18 May 2023 21:15 Ik wil ooit ook nog TLOU II spelen. Tot nu toe ook alle spoilers kunnen vermijden. Niet dat er hier nu spoilers zijn, maar moest het zo zijn, graag in spoiler hokje! :hug:

Just Cause 3 DLC aan het doen. Sky Fortress net gedaan => vond het maar kak.
Ik vermoed dat dat die DLC was in de lucht op al die platformen? Ik geloof dat je die best als laatste kon doen ivm upgrades.
Maar had je alle online nu al?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3138
Kolm wrote: 14 May 2023 22:23
met0t0 wrote: 14 May 2023 13:55 Mass Effect is ook volledig aan mij voorbijgegaan, alhoewel ik de setting heel leuk vind. Ik heb zelfs de trilogie in een box voor PS3 liggen, maar nooit mee gestart :-"
Misschien toch eens met de nieuwe versies aan de slag gaan, dan ben ik ook al snel 2 jaar verder :lol:
De PS4 trilogy was een tijdje geleden onderdeel van PSPlus essential... Geen idee of je toen PSPlus en of je die geclaimd hebt?
Ahja goed idee, blijkbaar heb ik die PS4 Mass Effect Legendary Edition :D

Re: Wat speel je op dit moment?

3139
Deathloop

Het begrijpen van de menu structuur had een lange leercurve maar inmiddels heb ik redelijk door hoe en wat met slabs, trinkets, infuse en online modus. De game begint past echt wanneer je door de tutorial heen hebt gewerkt en de powers hebt ontvangen die je uit Dishonored kent.

En dat is waar ik nu ben, zo ver lijkt het een hele vette game te gaan zijn.

Re: Wat speel je op dit moment?

3140
FGras wrote: 22 May 2023 11:33 Deathloop

Het begrijpen van de menu structuur had een lange leercurve maar inmiddels heb ik redelijk door hoe en wat met slabs, trinkets, infuse en online modus. De game begint past echt wanneer je door de tutorial heen hebt gewerkt en de powers hebt ontvangen die je uit Dishonored kent.

En dat is waar ik nu ben, zo ver lijkt het een hele vette game te gaan zijn.
Twijfel al lang om deze te starten, net omwille van het ingewikkelde karakter. Zeker als ik het dan zou combineren met een andere game, lijkt het mij misschien moeilijk om focus te houden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3141
Sanity penguin wrote: 22 May 2023 11:37
FGras wrote: 22 May 2023 11:33 Deathloop

Het begrijpen van de menu structuur had een lange leercurve maar inmiddels heb ik redelijk door hoe en wat met slabs, trinkets, infuse en online modus. De game begint past echt wanneer je door de tutorial heen hebt gewerkt en de powers hebt ontvangen die je uit Dishonored kent.

En dat is waar ik nu ben, zo ver lijkt het een hele vette game te gaan zijn.
Twijfel al lang om deze te starten, net omwille van het ingewikkelde karakter. Zeker als ik het dan zou combineren met een andere game, lijkt het mij misschien moeilijk om focus te houden.
Ik denk dat ze het een stuk makkelijker hadden kunnen uitleggen allemaal. Het spel is niet zo complex als het in het begin doet lijken.
In grote lijn: Je hebt 4 dagdelen en het doel is om alle 8 enemies op 1 dag te vermoorden. Met het verzamelen van infuse kan je wapens en perks houden als je dood gaat. Je kan het zo vaak proberen als je wilt.

Het is een soort dishonored x hitman game.

Re: Wat speel je op dit moment?

3142
Eindelijk nog is echt tijd gehad om te gamen en verder gegaan met Tomb Raider Underworld.
Nog 1 level en dan is de game uitgespeeld en normaal ook platinum :)

Tussendoor ook nog wat Mass Effect 3 online gespeeld om credits te verzamelen om lootboxes mee te kopen in de hoop betere dingen te unlocken. Maar... eigenlijk is het nu gewoon de goedkope lootboxes kopen dusdanig dat je de common dingen goedkoop krijgt zodat ze later de duurdere lootboxen voor rare/very rare dingen niet meer vervuilen :q:

Maar zonder betere wapens is op goud spelen waarschijnlijk nog onmogelijk dus we moeten het even uitzitten. Gelukkig tegelijk ook al heel wat combat trophies kunnen halen :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3143
FGras wrote: 22 May 2023 11:33 Deathloop

Het begrijpen van de menu structuur had een lange leercurve maar inmiddels heb ik redelijk door hoe en wat met slabs, trinkets, infuse en online modus. De game begint past echt wanneer je door de tutorial heen hebt gewerkt en de powers hebt ontvangen die je uit Dishonored kent.

En dat is waar ik nu ben, zo ver lijkt het een hele vette game te gaan zijn.
Ik had er uiteindelijk net iets meer van verwacht om eerlijk te zijn. Misschien ook mede doordat ik zag dat IGN deze een 10/10 gaf en de verwachtingen daardoor wel erg hoog lagen. Had ergens meer moeilijkheid verwacht in de aanpak. Het was allemaal nogal vrij snel duidelijk wat er gedaan moest worden en buiten 1 target was iedereen erg makkelijk te doden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3145
Nog 1 DLC van JC3 te gaan. Zucht, persoonlijk vind ik de DLC maar niets en ik heb het ondertussen wel gehad om settlements en provincies te bevrijden :beaten:

Ik heb dan ook nog eens een stuk of 8 keer de 1e Mech Challenge opnieuw moeten doen omdat ik steeds net niet aan de vereiste score kwam om 5 gears te halen. De laatste keer ging ik dan ook nog eens dood in de laatste wave, maar ik had toen vreemd genoeg al meer dan genoeg score voor de 5 gears. Geen idee als er een glitch was, want ik had bijna 10 000 meer punten dan de 2e op de friends leaderboard. Iets wat in 90% van de challenges gewoon niet mogelijk is.

Nog de laatste DLC dus, maar die heeft geen challenges meer, of toch niet voor een trophy te behalen.

JC 4 + DLC wou ik ooit ook nog doen, maar het zal niet voor onmiddellijk zijn peis ik! :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3146
JC4 staat hier ook nog in backlog maar na JC3 was ik even klaar met JC :lol:
En ergens heb ik JC2 ook nog liggen... naar het schijnt ook een redelijk lange zit :q:

Ik was zelf van plan om na Tomb Raider Underworld verder te gaan met Hogwarts Legacy die ik voor mijn verjaardag had gekregen.
Maar na wat knoeien had ik toch de Ratchet and Clank trilogy disc in mijn PS3 gekregen waardoor ik nu toch eerst R&C1 ga uitspelen die al op mijn lijst stond :girl:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3147
Tis eindelijk zo ver. Just Cause 3 op 100% completion gezet! :party:
Maar 1% van de geregistreerde gamers die deze game gestart hebben zit in de 100% club volgens PsnProfiles. Dus toch weer mooie game op het lijstje.

Backlog is groot, maar weer twijfel welke game ik ga starten. Kan nog MGS V verder doen en Tomb Raider Definitive edition, maar de zin ontbreekt mij :lol:
Wil een nieuwe game starten! :q:

Ik twijfel tussen volgende games (zal er maar 3 uithalen, want heb er genoeg):

Battlefield 2042 => makkelijk om op te pikken, alleen is de extraction mode blijkbaar volledig dood en ga ik wss spelers moeten zoeken om die trophies te doen. Kandidaten hier? => ook terug ultra rare :Tp:
Grid Legends => Racegame, makkelijk op te pikken terug.
Sackboy: A big adventure => lijkt mij chille game, maar de "string it together trophy" lijkt mij wel nog een moeilijke.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3148
Die string it together krijgt iedereen toch als je multiplayer speelt of is dat alleen in couch coop. Anders even shareplay met Kolm, zij kan dat :D

Speel zelf Diablo 4. Wat een verademing ten opzichte van Wolcen. Nog geen enkele crash gehad.

Ben stiekem toch bezig met die 400 miljoen goud oprapen in Wolcen. Op moment zit ik op 180 miljoen, dus bijna halverwege. Maar de game crashed juist steeds bij de vijanden die ik moet killen voor alle goud :L:
Image