Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

318
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Wat een kutgame met een klote irritante besturing en tering moeilijkheidsgraad... :lol:

Als je die plat haalt stuur ik u 10 euro op in een envelop kapitein :D
meen je dat nu Royyemans ? tis best een aardige game.... of had je te veel schrik van het gespuis wat er rondliep ?? :L:
Ik denk dat de balken de besturing verpestten. :p
dat is nu verleden tijd zoals Motété aangeeft Bozer :q:

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

319
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:@Capt'n, ik hoop van niet :p

OT:
Image
Heb je liever de discs, want anders zou ik die gewoon op PSN kopen (killzone en Assassin's Creed)
Van Liberation bestaat er dus die HD versie ook, hé ;)
Yup, heb liever discs. Die van Killzone wou ik echt hebben, en ik speel liberation liever op de vita dan op de PS3. ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

320
dividedx11 wrote:Yup, heb liever discs. Die van Killzone wou ik echt hebben, en ik speel liberation liever op de vita dan op de PS3.
Dacht het al, anders was er niet echt een reden om die games nu nog te kopen :)

Oja, tuurlijk, hoe kon ik dit vergeten. Khad het al eens gezegd, maar nu is het dus de release geweest.
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

321
met0t0 wrote:Die zwarte balken zouden ondertussen ook uitgezet moeten kunnen worden, dankzij de nieuwste update ;)
http://www.insidegamer.nl/nieuws/117661 ... eldformaat
Wat? Zalig! Gaat dat ook bij The Order dan? O nee, enkel Evil Within :| Ja ze hebben de game nu makkelijker gemaakt meer munitie en aangepaste health bar. Dan wordt de plat al iets simpeler :)

EDIT @ Divided; Ben ook aan't twijfelen of ik die AC:L voor de PS3 zou kopen. De moeite of heeft iemand die hier gespeeld?
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

322
RoyVdW wrote:Wat? Zalig! Gaat dat ook bij The Order dan? O nee, enkel Evil Within :| Ja ze hebben de game nu makkelijker gemaakt meer munitie en aangepaste health bar. Dan wordt de plat al iets simpeler :)

EDIT @ Divided; Ben ook aan't twijfelen of ik die AC:L voor de PS3 zou kopen. De moeite of heeft iemand die hier gespeeld?
Naast de balken hebben ze de game ook makkelijker gemaakt? Waar staat dat!?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

324
Captain Witwicky wrote:
RoyVdW wrote:Wat? Zalig! Gaat dat ook bij The Order dan? O nee, enkel Evil Within :| Ja ze hebben de game nu makkelijker gemaakt meer munitie en aangepaste health bar. Dan wordt de plat al iets simpeler :)

EDIT @ Divided; Ben ook aan't twijfelen of ik die AC:L voor de PS3 zou kopen. De moeite of heeft iemand die hier gespeeld?
Naast de balken hebben ze de game ook makkelijker gemaakt? Waar staat dat!?
"In de patch wordt ook de moeilijkheidsgraad onder handen genomen. De healthbar sluit nu beter aan bij de gekozen moeilijkheidsgraad en ook is er meer munitie te vinden."

Dit lees ik als de game vergemakkelijken. ;)
Image