Re: Het budgetgaming-topic

320
Er staan een hoop digitale games in de korting, deel is denk ik enkel voor PSPlus maar niet zeker.

OddWorld new 'n' tasty (PS4) staat ook gratis in de store. Geen idee of dit een foutje is of dat ik misschien ooit al een andere versie had gekocht, kon de game nadien voor alle platformen downen.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

321
Kolm wrote:Er staan een hoop digitale games in de korting, deel is denk ik enkel voor PSPlus maar niet zeker.

OddWorld new 'n' tasty (PS4) staat ook gratis in de store. Geen idee of dit een foutje is of dat ik misschien ooit al een andere versie had gekocht, kon de game nadien voor alle platformen downen.
Die heeft toch in de ps+ gezeten? en de game is crossbuy dus je krijgt dan alles.
Waarschijnlijk staat ie op gratis omdat er de vita versie bij toegevoegd is en daarom niet als "gekocht" staat

EDIT:
Doom Collectors Edition bij de Mediamarkt voor €39,99

EDIT 2 Niet meer leverbaar
Last edited by Marty on 04 Aug 2016 16:43, edited 1 time in total.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

325
Marty wrote:
Elexus wrote:Dju, zou het direct gedaan hebben moest het ook in de Belgische MM zijn. D:
Heb even op de belgische site gekeken en die kennen helemaal geen Tim Burton :lol:
hun Belgische website bevat echt bijzonder weinig artikelen :(
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

326
Marty wrote:
Elexus wrote:Dju, zou het direct gedaan hebben moest het ook in de Belgische MM zijn. D:
Heb even op de belgische site gekeken en die kennen helemaal geen Tim Burton :lol:
jawel hoor, die was gewoon euh, uitverkocht !!

(wie the f*ck is TIm Bu.....)

Re: Het budgetgaming-topic

327
Gamefreak wrote:
Marty wrote:
Elexus wrote:Dju, zou het direct gedaan hebben moest het ook in de Belgische MM zijn. D:
Heb even op de belgische site gekeken en die kennen helemaal geen Tim Burton :lol:
jawel hoor, die was gewoon euh, uitverkocht !!

(wie the f*ck is TIm Bu.....)
for real? :silly: :O
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image