Re: Wat speel je op dit moment?

3245
Marty wrote: 10 Sep 2023 17:32 Even Mirrors Edge Catalyst om de mp trophies even te doen voordat server sluit

Edit:
Meteen al bugs, omgevingen worden niet geladen, ging dood, zakte door de grond en kwam in een oneindig laadscherm :O
Ik had Catalyst gedaan rond de tijd dat ze de PS3 Mirror's Edge sluiting hadden aangekondigd. Altijd blij als ik een sluiting voor kan zijn en/of er geen 'stress' bijkomt als er een hoop sluitingen worden aangekondigd :P

Zelf kan ik me niet echt herinneren dat ik dat soort glitches had. Zelf had ik hem op de PS4 Pro gespeeld, misschien dat hij op de PS5 niet zo goed draait?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3247
paveman wrote: 08 Sep 2023 13:22 Ik heb wel het idee dat de THPS 2 HGT's een stuk lastiger zijn, maar dat ga ik wel zien. Ik vermaak me er voorlopig nog goed mee, dat is het belangrijkste. Ik heb wel al alle gaps, dus in principe hoef ik de vulkaan niet meer in. Dat vond ik zeker aan het begin wel even een lastige inderdaad... Zeker omdat je maar beperkte tijd hebt (wat ik niet gelijk door had...

Ik heb nog even gekeken naar de Cronus Zen: met een Beloader Pro zou die via remote play inmiddels PS5 ondersteunen. Wellicht op termijn nog interessant, maar mocht het alleen nog op XP aankomen dan kan ik altijd m'n kids nog vragen of ze wat potjes willen spelen ;)
Inmiddels Skate Park in ieder geval gehaald. Ik moet nu nog
School II: nog niet gedaan/geprobeerd
Marseille: nog niet gedaan/geprobeerd
NYC: nog niet gedaan/geprobeerd
Venice: ik heb moeite om de laatste manual goed op te lijnen, maar heb er wel vertrouwen in dat deze relatief vlot gaat lukken
Bullring: pfff. Deze gaat echt nog wel wat moeite kosten. Nu paar keer geprobeerd, maar kom na de Banana al niet echt goed uit, weet nog niet goed de juiste route die handig is om te nemen... Het oplijnen van de Banana steekt inderdaad wel nauw...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3248
paveman wrote: 11 Sep 2023 15:36 Inmiddels Skate Park in ieder geval gehaald. Ik moet nu nog
School II: nog niet gedaan/geprobeerd
Marseille: nog niet gedaan/geprobeerd
NYC: nog niet gedaan/geprobeerd
Venice: ik heb moeite om de laatste manual goed op te lijnen, maar heb er wel vertrouwen in dat deze relatief vlot gaat lukken
Bullring: pfff. Deze gaat echt nog wel wat moeite kosten. Nu paar keer geprobeerd, maar kom na de Banana al niet echt goed uit, weet nog niet goed de juiste route die handig is om te nemen... Het oplijnen van de Banana steekt inderdaad wel nauw...
Ik weet dat ik van de meeste ook een video had gemaakt, dus ik kan even kijken om die te uploaden. Moet ze waarschijnlijk ook nog wat inkorten eerst.

Als school II degene is waar je eerst een trap rail afgaat en dan naar links om over een rail voor een deur van een sporthal te gaan... Ik gebruikte na de eerste trap, de muur aan de rechterkant voor een wallride om zo een vrij grote afstand af te leggen zonder manual en ook snelheid te behouden.

Ik denk dat ik na die banana een stukje manual deed om dan rechts een quarterpipe op te gaan dusdanig dat als ik naar beneden kwam, ik min of meer recht voor de rail stond maar ook nog wat snelheid had om tot boven te komen. Soms wel een extra ollie of 2 nodig om boven te komen :q:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3249
School II is idd diegene die je omschrijft. Ik heb nu snel 1 poging gedaan en deed ook de Wallride, leek mij de meest logische manier ook. Gisteravond heel even gespeeld, maar toen had ik er eigenlijk geen zin (meer) in, dus vroeg gestopt om nog even Mario + Rabbids te spelen :D. Venice had ik, onder toeziend oog van mijn oudste zoon, bijna te pakken, maar ik stuurde net niet goed het laatste stuk manual door en dus net mis.... :(

Voor de Bullring kom ik meerdere methodes tegen, maar ik vind het nog lastig om na de quarterpipe goed uit te komen voor de grind (en daar ook snel genoeg voor te reageren). Het stuk van Nailin da Rail of zo vind ik an sich al pittig genoeg om uit te voeren. Om daarna nog naar de ring te springen... Nee, dit is eentje die voor mij goed de dealbreaker zou kunnen zijn...

Misschien ook tijd dat ik een andere game ter afwisseling er bij pak...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3250
Je doet er mee wat je wil natuurlijk Paveman, nu een andere game ter afwisseling erbij pakken betekent waarschijnlijk dat je het zal opgeven. Misschien even doorzetten en mooie platinum pakken? Ooh tis allemaal zo belangrijk niet. Je moet er inderdaad blijven plezier in hebben, dat wel. Maar als ik het zo lees, ben je toch al redelijk ver geraakt.. :D

Aan de andere kant, ik heb Max Payne 3 destijds ook opgegeven voor de Shadows Rushed me trophy. Dat is die playthtrough op tijd en waar je niet kan dood gaan of je begint terug van voor, zonder saven ook. Ik herinner mij dat ik daar ooit in Chapter 12 van de 14 was geraakt, beste playthrough ooit dat ik probeerde. Er is een sectie waarbij je snipers moet uitschakelen waarbij je in cover zit. Ik herinner mij dat ik daar een verkeerde button indrukte waardoor ik even uit cover kwam en ik direct een headshot kreeg van 1 van de vijanden waarop ik 2 minuten heb zitten staren naar mijn scherm vol ongeloof.... Ik heb toen daarna nog een paar runs gedaan, maar nooit meer zo ver geraakt. En heb het toen ook opgegeven, met de gedachte, ik kom ooit wel eens terug... Voorlopig is het er nog niet van gekomen :girl:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3253
@paveman: Vergeet ook niet om de basketball ring eerst om te leggen. Staat me iets van bij dat die aan het begin van een run weer omhoog staat :think:

Verder is het vooral een kwestie van volhouden... Af en toe even wat anders doen en later terugkomen zodat je brein het even kan processen tussendoor :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3254
Klopt! Dat had ik idd ergens gelezen dat de ring omleggen helpt, omdat je dan daar de grind kunt pakken. Sowieso onhandig dat je bepaalde zaken soms open moet zetten of dat het juist onhandig is als ze open staan in een run (in Marseille heb ik redelijk vaak opnieuw moeten starten voor een gap, omdat de paal die je moet grinden weer eens om ging...).

Ik had gisteravond niet veel tijd, maar heb een paar keer Bullring geprobeerd weer. Dat gaat echt een hele vervelende voor me worden....
Image