Re: Wat speel je op dit moment?

3289
:lol:

Zelf gewoon dagelijks MWII. Sinds gisterenavond laatste midseason update (season6) met the haunting event in het teken van spooky month.
De betere zoniet de beste update van dit jaar.

Verder ook 2 weekends de béta van MWIII gespeeld.
De game is wat MWII had moeten zijn. Het speelt echt fantastisch, dead silence perk terug, fantastisch klassieke mappen...

2 Grootste minpunten: de spawns hebben nog enorm véél werk nodig. Het verpest nu de flow van de game grotendeels zeker in Domination.
SBMM (skill based matchmaking) => deze is voor mij persoonlijk de grootste spelbreker. Het spel zoekt constant naar de beste "matchmaking" voor je en dat resulteert in elke keer opnieuw lobbies waarbij het op leven en dood spelen is! Dit zorgt er voor dat je weinig fun beleeft (tenzij je een lobby hebt waar je wel goed presteert) en het zorgt ook voor weinig variatie in gunplay. Als je wil meedoen ben je verplicht de meta wapens te gebruiken, anders zal je het moeilijk hebben. Das jammer want ik experimenteer graag met verschillende loadouts.
Ik hoop dat het systeem tegen de release wat naar beneden wordt gezet, of dat het feit dat er meer spelers zijn het systeem wat meer vergevingsgezind wordt.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3290
Death Stranding. Klok: 104 u.
Zit ondertussen in Episode 5. Het is moeilijk kiezen tussen zijmissies gaan doen of verder gaan met het verhaal. Klooien met alle spullen die je in de game hebt, daar hou ik me ook mee bezig. Zoals dit zwevend bagagekarretje bijvoorbeeld dat je kan gebruiken als slee, of wanneer de batterij van je exoskeleton leeg is:
Net zoals in MGS5 veel wapens en uitrusting die je kan customizen. Kan hier uren mee bezig zijn en vijanden treiteren.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3292
Zou best kunnen dat ik nog eens met Death Stranding bezig ga.... ;)
Ondertussen nog bezig met Marvel's Midnight Suns: wat een zálige XCOM achtige game! Vermaak me er ongelofelijk goed mee, ben al een eind op weg richting het eind van de game. Daarna nog een Dark Balance run en de DLC nog...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3293
Blijkbaar is Disney Speedstorm F2P geworden. Best leuke game. Helemaal niet zo eenvoudig zo blijkt ook. Ik moet er telkens tot op einde mijn aandacht bijhouden. Of dat is de leeftijd die begint te spelen in deze hectische werelden :lol:

Allerbeste vind ik totnogtoe de soundtracks. Herwerkte versies van de originele songs, echt goed gedaan.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3294
zenmaster wrote: 30 Oct 2023 10:42 Death Stranding. Klok: 104 u.
Zit ondertussen in Episode 5. Het is moeilijk kiezen tussen zijmissies gaan doen of verder gaan met het verhaal. Klooien met alle spullen die je in de game hebt, daar hou ik me ook mee bezig. Zoals dit zwevend bagagekarretje bijvoorbeeld dat je kan gebruiken als slee, of wanneer de batterij van je exoskeleton leeg is:

Net zoals in MGS5 veel wapens en uitrusting die je kan customizen. Kan hier uren mee bezig zijn en vijanden treiteren.
Klinkt goed :cool:
Ik ben blij dat ik nog altijd bijna niks van de game, het verhaal, de vijanden, enz. ken, dan kan ik het nog allemaal zelf ontdekken :)

Re: Wat speel je op dit moment?

3295
^niet te lang meer wachten, DS2 komt eraan. :P

Ik heb nu meer dan 160 uur en ik ben bij Episode 7. Ik ben vooral bezig geweest met een paar safehouses bouwen, ziplines op strategische locaties opgezet en deze geüpgraded en gevuld met grondstoffen en equipment. Ik haast me ni met het verhaal. Ik ben al zoveel mogelijk alle bondgenoten aan het koppelen aan het netwerk en hen upgraden, vóór de laatste ‘grind’ van Legend of Legend leveringen.
Ik ben vrij snel van Normal naar Hard mode gegaan ook. Eén van mijn safehouses ligt dicht bij een plaats waar BT's spawnen, wat soms vervelend is, maar ik hou anderzijds ook van de uitdaging en extra grondstoffen.
Nu ga ik mij wat bezighouden met mijn ziplines te perfectioneren zodat ik als ik van een zipline spring, niet op een rots val en mijn cargo (of ballen) kapot maak... :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3298
Sanity penguin wrote: 14 Nov 2023 21:33 Ac Mirage
Ligt het aan mij of ligt dit spel op grafisch gebied - vooral character design - niet veel hoger dan een PS3 game..?

Proloog afgerond en ben momenteel niet bepaald onder de indruk.
Ik had ook dat gevoel op basis van de gameplaybeelden die ik al zag, maar dacht dat het wel beter zou zijn in het echt. Helaas niet dus :lol:

Re: Wat speel je op dit moment?

3299
Nuja, het verbetert of misschien beter gezegd; het went...

Het freerunnen loopt soms wat minder vlot dan bij bv. Valhalla maar dat is net hun bedoeling gezien ze terug naar de roots wouden gaan.
Ik vermoed dat het wat ligt aan het feit dat ik hiervoor Cyberpunk gespeeld had en die graphics staan dan toch enkele trapjes hoger dan dit :D
Image