Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

335
RoyVdW wrote:
Captain Witwicky wrote:Naast de balken hebben ze de game ook makkelijker gemaakt? Waar staat dat!?
"In de patch wordt ook de moeilijkheidsgraad onder handen genomen. De healthbar sluit nu beter aan bij de gekozen moeilijkheidsgraad en ook is er meer munitie te vinden."

Dit lees ik als de game vergemakkelijken. ;)
:P Ik bedoelde letterlijk "waar", dus een website of waar de beschrijving te vinden was ;)
4Gamers zegt: "Voorts zou er ook nog wat gesleuteld zijn aan de casual mode moeilijkheidsgraad, die je nu via de opties kan inschakelen."
Dus misschien niet over de gehele lijn.
dividedx11 wrote:Killzone is binnen :D
Pools of niet?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

343
Tamara wrote:Oreshika? Oreshika is leuk! Je bent leider van een clan die is uitgemoord en vervloekt, maar dankzij de hulp van de goden krijg je een kans om wraak te nemen. Het heeft een kleurrijke stijl geïnspireerd door klassieke Japanse prenten en het zit bomvol met Japanse mythologie.
I am intriqued! Waar kun je de gameplay mee vergelijken? (Ik kom alleen tegen dat t turn-based is)

En dat Hand of Fate, had ik ook nog nooit van gehoord (blame it on OPM dying), maar klinkt ook wel erg interessant. Is het ook wat Marty?
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

345
Tamara wrote:Oreshika? Oreshika is leuk! Je bent leider van een clan die is uitgemoord en vervloekt, maar dankzij de hulp van de goden krijg je een kans om wraak te nemen. Het heeft een kleurrijke stijl geïnspireerd door klassieke Japanse prenten en het zit bomvol met Japanse mythologie.

damn you! door uw expert comment ga ik deze nu kopen! :p

OT:
Image
cron