Re: Wat speel je op dit moment?

331
Toon8 wrote:
Gamefreak wrote:God of War 3 Remaster, allemaal zoals ik het verwacht maarrrrrrr.....

die verdomde zwarte balken op het scherm verpesten het toch wel voor een deel :bomb:

hopelijk trekt de ontwikkelaar dit nog recht met een uit de kluiten gewassen patch....
Oei, wist niet dat het ook zo'n soort game geworden is. Hopelijk kan je hem ook anders spelen tegen wanneer ik hem koop (als ie veel goedkoper staat :P )
Het zou een bug zijn, want niet iedereen krijgt die balken te zien tijdens het spelen.

Re: Wat speel je op dit moment?

332
Captain Witwicky wrote:Ah, zo, als dat vaker voorkomt moet ik er ook op letten. Deus Ex HR heb wel via disc.
Is het downloaden de enige manier om te zien welke taal je hebt? Want je kan zo 20x de game downloaden en nog niet de gewenste taal hebben?
Normaal gezien staat het er ergens in 't klein onder bij de beschrijving in de Store. Ook aan de grote van het bestand kon ik het telkens weer zien (21GB was meertalige versie, 17GB was enkel Engels). Dus ge moet gewoon eens wat kijken bij de beschrijvingen ;)

Re: Wat speel je op dit moment?

334
BozeGozerXrd wrote:
Toon8 wrote:
Gamefreak wrote:God of War 3 Remaster, allemaal zoals ik het verwacht maarrrrrrr.....

die verdomde zwarte balken op het scherm verpesten het toch wel voor een deel :bomb:

hopelijk trekt de ontwikkelaar dit nog recht met een uit de kluiten gewassen patch....
Oei, wist niet dat het ook zo'n soort game geworden is. Hopelijk kan je hem ook anders spelen tegen wanneer ik hem koop (als ie veel goedkoper staat :P )
Het zou een bug zijn, want niet iedereen krijgt die balken te zien tijdens het spelen.
dat moet weer lukken hé Gozermans, maar hopelijk doet Santa Monica er iets aan :L:

Re: Wat speel je op dit moment?

335
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:Die taalproblemen steken wel eens vaker de kop op, dat heb ik ook gehad met Deus Ex: Human Revolution :|
Welke problemen? (aangezien ik de game nog moet spelen)
Gewoon in het algemeen taalproblemen met games die ge uit de Store koopt. Ik had er Deus Ex: Human Revolution gekocht en kon de game simpelweg niet in het Engels zetten. Na veel bellen en mailen, is er eventjes een Engelse versie in de Store gekomen, die heb ik dan kunnen downloaden. Toen de game eens crashte en ik hem opnieuw wou downloaden, bleek alweer de Franse versie in de Belgische PS Store te staan en dan heb ik hetzelfde moeten doorlopen, tot ze weer de Engelse versie er eventjes opgezet hadden... :|
Oei daar heb ik destijds niet op gelet denk ik :hmmmm: Heb die game ook nog staan op mijn PS3 en nog steeds van zinnens die ooit eens te spelen...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

336
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Ah, zo, als dat vaker voorkomt moet ik er ook op letten. Deus Ex HR heb wel via disc.
Is het downloaden de enige manier om te zien welke taal je hebt? Want je kan zo 20x de game downloaden en nog niet de gewenste taal hebben?
Normaal gezien staat het er ergens in 't klein onder bij de beschrijving in de Store. Ook aan de grote van het bestand kon ik het telkens weer zien (21GB was meertalige versie, 17GB was enkel Engels). Dus ge moet gewoon eens wat kijken bij de beschrijvingen ;)
Oké, ik ga er beginnen op letten! :cool:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron