Re: Wat speel je op dit moment?

3302
gamerke1992 wrote: 20 Nov 2023 12:38 Ik ben er ook benieuwd naar en kijk er eerlijk gezegd ook naar uit om een ‘old skool’ AC te spelen.

Misschien toch nog even wachten. Ik zie nu al lage prijzen met black Friday. En ik denk dat deze binnen enkele maanden wel voor 20 euro te vinden is.
Assassin's Creed staat altijd wel relatief snel goedkoop. Maar ik heb die toch maar op release gekocht omdat er weer wat extra's bij in het doosje zaten zoals een kaart van de stad :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3303
Death Stranding nog steeds. Niet meer zo intensief, maar heb nu al mijn bouwsels gerepareerd en al mijn safehouses goed gevuld. Zo moet ik de komende weken in principe geen vijandige kampen overvalen. :D Ik hou alles nog wat op orde zeker tot aan mijn verjaardag. Dan zou er een speciale cutscene zijn. In de laatste MGS games was er ook altijd zo een surprise. En dan heb ik zowat alles gedaan in de game denk ik.
Daarna Astro´s Playroom doen. Ik heb vandaag mijn PS5 weggedaan, ingeruild bij GM. Mij toch laten verleiden door de nieuwe. En om hem te testen vond hij er niks beter op dan die game te testen op mijn account... :sad: Zou die anders waarschijnlijk nooit gespeeld hebben, maar zal hem nu maar doen en eens zien wat de Dual Sense allemaal te bieden heeft.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3304
zenmaster wrote: 27 Nov 2023 20:43 Death Stranding nog steeds. Niet meer zo intensief, maar heb nu al mijn bouwsels gerepareerd en al mijn safehouses goed gevuld. Zo moet ik de komende weken in principe geen vijandige kampen overvalen. :D Ik hou alles nog wat op orde zeker tot aan mijn verjaardag. Dan zou er een speciale cutscene zijn. In de laatste MGS games was er ook altijd zo een surprise. En dan heb ik zowat alles gedaan in de game denk ik.
Daarna Astro´s Playroom doen. Ik heb vandaag mijn PS5 weggedaan, ingeruild bij GM. Mij toch laten verleiden door de nieuwe. En om hem te testen vond hij er niks beter op dan die game te testen op mijn account... :sad: Zou die anders waarschijnlijk nooit gespeeld hebben, maar zal hem nu maar doen en eens zien wat de Dual Sense allemaal te bieden heeft.
Je moet altijd zelf al je accounts verwijderen van je playstation voor je hem verkoopt...
Je weet nooit wat die volgende persoon ermee doet. Die zou zomaar games kunnen kopen als je credit card gekoppeld is of alle fifa's even op jouw account starten :L:
Na verwijderen accounts best ook nog een keer naar fabrieksinstellingen terugzetten.

Als ze hem willen testen, kunnen ze nog altijd een lokaal account aanmaken op dat moment.

Hopelijk had je er geen SSD zelf ingebouwd? Die vergeten mensen er ook nog wel is uit te halen...

Los daarvan: Astro's playroom is een erg leuke game. Voor mij nog altijd de enige game die echt wat nuttigs met de DualSense weet te doen! En ook een trip down memory lane :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3305
Ja, mijn account verwijderen was het eerste wat ik zei binnen. Heeft hij dan op het einde gedaan, maar ja... Dacht er ook pas aan toen ik aankwam.
De SSD enzo had ik ook verkocht, heb een grotere nu. Had nog een bon van oude games en controllers, dus moest uiteindelijk niet zoveel meer opleggen.
alle fifa's even op jouw account starten :L:
:lol: de horror! Trophyterrorisme. Ik mag hopen dat de mensen van GM zich er niet mee bezighouden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3311
NTGSruler wrote: 02 Dec 2023 19:33
Mr.Wolf wrote: 02 Dec 2023 19:27 Momenteel bezig met Spiderman 2 en als ze deze toon kunnen blijven aanhouden, kan dit wel eens de beste exclusive zijn van deze generatie die ik gespeeld heb :p
Heb Spiderman 2 gisteren op mijn wish list gezet in de Store. Moet nog steeds Morales spelen. Komt er wel van.
Ik raad je zelfs aan om Miles Morales rond deze periode te spelen, aangezien dit spel zich ook afspeelt rond kerst ;) Brengt je helemaal in de sfeer haha
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3313
Mr.Wolf wrote: 02 Dec 2023 19:41
Ik raad je zelfs aan om Miles Morales rond deze periode te spelen, aangezien dit spel zich ook afspeelt rond kerst ;) Brengt je helemaal in de sfeer haha
Ondertussen gisteren begonnen met Miles Morales! Super tof tot nu toe, ik geniet ervan! Deze krijgt prioriteit om uit te spelen momenteel. Vééls te lang gewacht om te starten met deze.

Verder ook rustig begonnen met Football Manager 2023. Even wennen aan de UI, maar tip (niet dat er iemand hier deze game speelt :lol: ): als je op R3 klikt wordt veranderd de UI in een muis waarbij je kan rond bewegen op je scherm en gewoon met X klikken. Maakt het net iets makkelijker dan constant te moeten tabs gebruiken. Verder nog maar paar matchen gespeeld, deze wordt echt een tussendoor game. Lekker chill.

Woensdag komt season 1 van MWIII, dus dat gaan we zeker checken aangezien ik de Vault edition heb gekocht en de Blackcell pass daarbij in zat.

Na Miles Morales probeer ik dit jaar nog eventueel een game terug op te pakken en op 100% te zetten. Wordt ofwel Alan Wake Remastered of Tomb Raider Defenitive edition waarbij ik de Chatterbox trophy (missable) had gemist en ik dus opnieuw moet starten.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3314
NTGSruler wrote: 04 Dec 2023 14:17
Mr.Wolf wrote: 02 Dec 2023 19:41
Ik raad je zelfs aan om Miles Morales rond deze periode te spelen, aangezien dit spel zich ook afspeelt rond kerst ;) Brengt je helemaal in de sfeer haha
Ondertussen gisteren begonnen met Miles Morales! Super tof tot nu toe, ik geniet ervan! Deze krijgt prioriteit om uit te spelen momenteel. Vééls te lang gewacht om te starten met deze.

Verder ook rustig begonnen met Football Manager 2023. Even wennen aan de UI, maar tip (niet dat er iemand hier deze game speelt :lol: ): als je op R3 klikt wordt veranderd de UI in een muis waarbij je kan rond bewegen op je scherm en gewoon met X klikken. Maakt het net iets makkelijker dan constant te moeten tabs gebruiken. Verder nog maar paar matchen gespeeld, deze wordt echt een tussendoor game. Lekker chill.

Woensdag komt season 1 van MWIII, dus dat gaan we zeker checken aangezien ik de Vault edition heb gekocht en de Blackcell pass daarbij in zat.

Na Miles Morales probeer ik dit jaar nog eventueel een game terug op te pakken en op 100% te zetten. Wordt ofwel Alan Wake Remastered of Tomb Raider Defenitive edition waarbij ik de Chatterbox trophy (missable) had gemist en ik dus opnieuw moet starten.
Geniet ervan! Miles Morales is ook geen erg grote game dus!
Ben zelf ook aan het twijfelen om Alan Wake 2 aan te kopen. Had nog een bon voor 50 euro op bol en heb psn tegoed gekocht, dus zou er wel vanaf kunnen...
Image
cron