Re: Wat speel je op dit moment?

355
Kzal vandaag beginnen aan Dishonored, heb hem al eens beginnen spelen maar ermee gestopt door een rage quit :P Ik was denk ik 45 minuten lang bezig met een missie super stealthy aan te pakken, was volledig klaar ermee alles perfect gedaan en moest nog ontsnappen op nen boot ofzo. Ik kwam in een schuurtje terecht waar nog 1 vijand was, maar hij zag mij en ik was te lang bezig met kiezen hoe ik hem dood zou doen (nu ik toch al gezien was en niet meer stealth moest zijn) dat hij mij eerder doodde op 1 of andere manier. Moest alles opnieuw spelen :L: en had daar geen goesting in
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

357
Toon8 wrote:Kzal vandaag beginnen aan Dishonored, heb hem al eens beginnen spelen maar ermee gestopt door een rage quit :P Ik was denk ik 45 minuten lang bezig met een missie super stealthy aan te pakken, was volledig klaar ermee alles perfect gedaan en moest nog ontsnappen op nen boot ofzo. Ik kwam in een schuurtje terecht waar nog 1 vijand was, maar hij zag mij en ik was te lang bezig met kiezen hoe ik hem dood zou doen (nu ik toch al gezien was en niet meer stealth moest zijn) dat hij mij eerder doodde op 1 of andere manier. Moest alles opnieuw spelen :L: en had daar geen goesting in
Is deze leuk om te spelen DIshonored? Vergelijkbaar met Thief? Heb beide games niet gespeeld, maar heb ze wel staan....
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

359
NTGSruler wrote:
Toon8 wrote:Kzal vandaag beginnen aan Dishonored, heb hem al eens beginnen spelen maar ermee gestopt door een rage quit :P Ik was denk ik 45 minuten lang bezig met een missie super stealthy aan te pakken, was volledig klaar ermee alles perfect gedaan en moest nog ontsnappen op nen boot ofzo. Ik kwam in een schuurtje terecht waar nog 1 vijand was, maar hij zag mij en ik was te lang bezig met kiezen hoe ik hem dood zou doen (nu ik toch al gezien was en niet meer stealth moest zijn) dat hij mij eerder doodde op 1 of andere manier. Moest alles opnieuw spelen :L: en had daar geen goesting in
Is deze leuk om te spelen DIshonored? Vergelijkbaar met Thief? Heb beide games niet gespeeld, maar heb ze wel staan....
Thief heb ik ook nog staan om te spelen :P
Ik ben er eigenlijk niet zo zot van, zal het wel uitspelen maar met minder goesting waarmee ik andere games speel. Ik weet niet aan wat het ligt, want normaal gezien ben ik wel te vinden voor stealth. Misschien de getekende stijl van de game die ik niet mooi vind, het verhaal, ... Ben er nog niet aan uit :P
Als ik hem uitgespeeld heb zal ik in dat ander topic wel nog eens schrijven wat ik er nu van vond, zit nu nog maar 4 uur ver in het spel die 13 uur zou duren ;)
Image