Re: Welke game speelde je het laatste uit?

347
Mr.Wolf wrote:Grow Home 8/10
Super vrolijk spelletje. Het enige doel in dit spel is om een plant superhard te laten groeien op een vreemde wereld. Ge kunt die plant dan beklimmen enzo. Een nadeel is dat het soms wel een vreemde besturing heeft en dat het superkort is als je geen dingen verzamelt
dat is een euh, specifieke beschrijving :shh:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

348
AC: Liberation

Duidelijk de slechtste AC tot nu toe. Ook de makkelijkste. Net zoals je van AC gewoon bent kom je af en toe een bug tegen. Heb de game 2x moeten herstarten omdat het scherm zwart was met nog wel geluid toen ik telkens van outfit wisselde. Middelmatige over het algemeen tot zelfs slechte graphics in de dialogen. Korte mainstory. Shitload aan collectibles. Doelloze zijmissies. Nooit geld genoeg om nog maar de helft vd wapens te kopen dus zijn overbodig. Kortom een soms frustrerend (lang) tussendoortje. Toch goed dat ik deze game weer ervaren heb dus ik weet hoe het zit. Unity en Syndicate zullen veel beter worden.

Zou de game een 4,5 à 5/10 geven max.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

349
RoyVdW wrote:AC: Liberation

Duidelijk de slechtste AC tot nu toe. Ook de makkelijkste. Net zoals je van AC gewoon bent kom je af en toe een bug tegen. Heb de game 2x moeten herstarten omdat het scherm zwart was met nog wel geluid toen ik telkens van outfit wisselde. Middelmatige over het algemeen tot zelfs slechte graphics in de dialogen. Korte mainstory. Shitload aan collectibles. Doelloze zijmissies. Nooit geld genoeg om nog maar de helft vd wapens te kopen dus zijn overbodig. Kortom een soms frustrerend (lang) tussendoortje. Toch goed dat ik deze game weer ervaren heb dus ik weet hoe het zit. Unity en Syndicate zullen veel beter worden.

Zou de game een 4,5 à 5/10 geven max.
Hou wel in je achterhoofd dat het ontwikkelt is voor de Vita he. Dan zijn er grote verschillen met de PS3 en PS4 versies. ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

351
Ik vond hem na de eerste sequentie al afgezaagd.. Ben dan ook gestopt. Een game tussen 6-15 uur is voor mij ideaal, maar hoe langer hij duurt hoe beter hij moet zijn en AC was dit in dit geval zeker niet.. Dus heb ik er dan ook niet teveel uren aan verspilt.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

355
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Na 48 uur spelen zijn de credits op het scherm verschenen, dus beschouw ik de game als 'uitgespeeld'. Eigenlijk is het spel verre van uitgespeeld. Ik zit op amper 39% completion, moet nog driekwart van de side-ops doen, vanalles unlocken, mijn Mother Base uitbreiden en het verhaal verder spelen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

356
Maxidomino wrote:Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Na 48 uur spelen zijn de credits op het scherm verschenen, dus beschouw ik de game als 'uitgespeeld'. Eigenlijk is het spel verre van uitgespeeld. Ik zit op amper 39% completion, moet nog driekwart van de side-ops doen, vanalles unlocken, mijn Mother Base uitbreiden en het verhaal verder spelen.
Amai gij zijt er snel doorgegaan! :O
Ik zit nu op 38% na het uitspelen van 21 hoofdmissies en een iets langere totale speelduur, dus ik doe het denk ik iets rustiger aan :p

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

357
met0t0 wrote:
Maxidomino wrote:Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Na 48 uur spelen zijn de credits op het scherm verschenen, dus beschouw ik de game als 'uitgespeeld'. Eigenlijk is het spel verre van uitgespeeld. Ik zit op amper 39% completion, moet nog driekwart van de side-ops doen, vanalles unlocken, mijn Mother Base uitbreiden en het verhaal verder spelen.
Amai gij zijt er snel doorgegaan! :O
Ik zit nu op 38% na het uitspelen van 21 hoofdmissies en een iets langere totale speelduur, dus ik doe het denk ik iets rustiger aan
Image
Ik heb niet alle 50 missies uitgespeeld he. Het eerste einde komt vroeger. Na een bepaalde missie rond missie 25 ga je ook alles in een keer willen uitspelen, je zal wel zien waarom.
Image


Sent from my Archos 50c Oxygen using Tapatalk
Image
cron