Re: Wat speel je op dit moment?

377
Op de PS2 dan ook?

Eventjes Dead Space 2 gespeeld voor DLC te checken...misschien dat ik hem terug oppik, zit midden de game, de laatste keer gespeeld jan. 2014[/quote]
Natuurlijk, ik had toen de trilogie gekocht. Den eerste kon ik goed, maar de 2 anderen waren toen nog te moeilijk voor mij. Ik was toen nog maar 11 jaar ofzo :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

378
M-power wrote:
Je kan dishonored pre orderen voor 20 EUR op de playstationstore voor ps4 als je de ps3 versie al hebt.
Is de PS3 versie niet goed genoeg?

OT:

Killzone Mercenary.
Project Cars, die community events. Hopelijk de bijhorende trophy en platinum ergens in september. Als ik er geen vergeet mee te doen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

379
Toon8 wrote:Vandaag zalk beginnen aan dead space, niet voor de dlc maar om de game te spelen
Draag een extra pamper :p
Mr.Wolf wrote:Natuurlijk, ik had toen de trilogie gekocht. Den eerste kon ik goed, maar de 2 anderen waren toen nog te moeilijk voor mij. Ik was toen nog maar 11 jaar ofzo
Ah, kon ook zijn dat je de trilogie op PS3 speelde .
De eerste PoP vond ik juist de moeilijkste qua combat :P
Ik was toen ongeveer 16 jaar ofzo toen ik PoP 1 speelde.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wat speel je op dit moment?

381
Captain Witwicky wrote:
Toon8 wrote:Vandaag zalk beginnen aan dead space, niet voor de dlc maar om de game te spelen
Draag een extra pamper :p
Blij om te melden dat ik nog maar 5 keer bijna mijn toetsenbord kapot geholpen heb, valt dus goed mee :P Er zitten toch wel jump scares in.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

383
Toon8 wrote:
Captain Witwicky wrote:
Toon8 wrote:Vandaag zalk beginnen aan dead space, niet voor de dlc maar om de game te spelen
Draag een extra pamper :p
Blij om te melden dat ik nog maar 5 keer bijna mijn toetsenbord kapot geholpen heb, valt dus goed mee :P Er zitten toch wel jump scares in.
Zet de muziek ook lekker hoog, de sfeer zit er goed in :)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wat speel je op dit moment?

384
Terug Dead Space 2 opgepikt. Niet direct zicht op wanneer ik die zal uitspelen, maar het is het spel waar ik momenteel aan bezig ben, aangezien ik minder zin heb om Sly 4 te Plat'en
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wat speel je op dit moment?

385
Arkham knight terug opgepikt.
Ik erger mij aan de batmobilebesturing, de riddler trials, de races, de achtervolgingen en het feit dat de map niet te onthouden is en dat je de bommen, riots en wa nog allemaal moet tegenkomen alvorens ze op je map verschijnen...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

386
ShAmPi wrote:Arkham knight terug opgepikt.
Ik erger mij aan de batmobilebesturing, de riddler trials, de races, de achtervolgingen en het feit dat de map niet te onthouden is en dat je de bommen, riots en wa nog allemaal moet tegenkomen alvorens ze op je map verschijnen...
Leuke game dus.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

387
Captain Witwicky wrote:
Toon8 wrote:Vandaag zalk beginnen aan dead space, niet voor de dlc maar om de game te spelen
Draag een extra pamper :p
Mr.Wolf wrote:Natuurlijk, ik had toen de trilogie gekocht. Den eerste kon ik goed, maar de 2 anderen waren toen nog te moeilijk voor mij. Ik was toen nog maar 11 jaar ofzo
Ah, kon ook zijn dat je de trilogie op PS3 speelde .
De eerste PoP vond ik juist de moeilijkste qua combat :P
Ik was toen ongeveer 16 jaar ofzo toen ik PoP 1 speelde.
Ik speel hem ook op ps3 ;) Ik had hem nog maar is in 1 of andere sale gevonden. Int begin was de combat wel gemakkelijk (constant over de hoofden springen en aanvallen in de rug), maar uiteindelijk kunnen ze dit ook afweren.
ShAmPi wrote:Arkham knight terug opgepikt.
Ik erger mij aan de batmobilebesturing, de riddler trials, de races, de achtervolgingen en het feit dat de map niet te onthouden is en dat je de bommen, riots en wa nog allemaal moet tegenkomen alvorens ze op je map verschijnen...
De Batmobile besturing vind ik eigenlijk echt nog wel goed. Ook goed dat je niet echt naar elke riddle moet zoeken omdat ge die groene gasten moet ondervragen. Dat tegenkomen van sidequests is echt wel hatelijk. Ik zit maar wat in de stad rond te vliegen om brandweermannen tegen te komen :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

389
Mr.Wolf wrote: Ik speel hem ook op ps3 ;) Ik had hem nog maar is in 1 of andere sale gevonden. Int begin was de combat wel gemakkelijk (constant over de hoofden springen en aanvallen in de rug), maar uiteindelijk kunnen ze dit ook afweren.
Ah, dus toch op de PS3 :p
Ik weet het zo goed niet meer, tis al een hele tijd geleden, maar kon je er niet voor zorgen dat hun "guard" werd gebroken en dus toch over hun kop kon springen? Of naast ze rollen en dan in de rug aanvallen? :p
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wat speel je op dit moment?

390
ShAmPi wrote:Arkham knight terug opgepikt.
Ik erger mij aan de batmobilebesturing, de riddler trials, de races, de achtervolgingen en het feit dat de map niet te onthouden is en dat je de bommen, riots en wa nog allemaal moet tegenkomen alvorens ze op je map verschijnen...
dat is een hele boterham :smug:
cron