Re: PlayStation 5

391
NTGSruler wrote:Even ter verduidelijking: het gaat over de PS5 versie van Cold War.

Daar komen de eerste delays van games..

Benieuwd wanneer de delay van GT7 wordt aangekondigd..
Ik begreep dat dit inderdaad bij de game werd vermeld. Maar waarom zouden ze een game zo releasen?
Fysieke versie kan ik me er met veel moeite nog iets bij voorstellen, maar digitaal is het maar een kwestie van het op de store te gooien net zoals ze anders doen. En als de reden zou zijn 'we kunnen niet alles op tijd vertalen', waarom zit UK er dan niet in?

Kans is dus heel groot dat ze hier ongewild iets hebben verteld over de release van de PS5 :|

En zolang niet alle goede games een delay krijgen vind ik het allemaal prima. Ik kon toch niet al die games tegelijk op release spelen :p
Maar... het blijft wel jammer, zeker als het net de game is waar je het meeste naar uitkeek. Kena stond bij mij ook erg hoog in het wishlist lijstje.
Image

Re: PlayStation 5

392
Image


Before PlayStation 5 launches this holiday, we wanted to give you one more look at some of the great games coming to PS5 at launch (and beyond!).

Our next digital showcase will weigh in at around 40 minutes, and feature updates on the latest titles from Worldwide Studios and our world-class development partners.

Tune in live on Twitch or YouTube this Wednesday, September 16 at 1pm PDT / 9pm BST / 10pm CEST to see what’s next for PS5.

Bron: Playstationblog
Image

Re: PlayStation 5

399
Marty wrote:schrijf 19 november maar in jullie agenda :D
€499 voor disc versie en €399 voor digital only

en de nieuwe PSplus collection is ook niet verkeerd:



Yess, ik ben een beetje trots op mijzelf door de prijzen goed te gokken! :D

Wat ik niet zag aankomen was die Hogwarts game van Avalanche Studios! Dat was toch wel de beste game van de show. Al vond ik die nieuwe Resident Evil er ook wel gruwelijk vet uit zien!

Wat die PSPlus lineup betreft, best nice zo tegenover de xbox gamepass. Veel van die games hebben de meesten echter al wel gespeeld.

Dikke prima show: 7/10.

Re: PlayStation 5

400
Ik was gisteren pas om 2200u thuis. Heb deze morgen de verkorte versie van de showcase bekeken via YouTube.

Prijzen zijn geen verrassing.
Ik wil de console echter nog effectief op 19 november zien releasen. Er zijn al verschillende hints geweest dat het later kan zijn. We'll see...

Wat ik vooral onthou: CoD Cold War Alpha dit weekend!! :silly:
Ik ben deze game tot de laatste detail aan het volgen. Ik wou de game wss preorderen om bij het begin van de beta te zijn, maar nu gaan we gratis al een iets betere impressie hebben. De map Armada ziet er echt verschrikkelijk cool uit!

Verder (en das echt persoonlijk) zijn er buiten GT7 niet echt games bij launch dat ik ECHT WIL spelen. Daarom ga ik wachten met een PS5 te bestellen. We zullen wel zien wanneer de voorraad weer voldoende is.
Image

Re: PlayStation 5

401
Te pre orderen bij bol.com. Wees er snel bij
PS5 bij bol.com

NTGSruler wrote:
Prijzen zijn geen verrassing.
Ik wil de console echter nog effectief op 19 november zien releasen. Er zijn al verschillende hints geweest dat het later kan zijn. We'll see...
Dat van Call of Duty, dat ie later uit zou komen. Maar dat is waarschijnlijk omdat hun ook geen release datum hadden van de ps5.
En nu komt ie inderdaad later uit in europe dan in amerika omdat de console zelf een weekje later is

EDIT:
PS5 uitverkocht bij bol op het moment. (geldt voor beide versies)
Image

Re: PlayStation 5

403
Yes, ik heb net op tijd er nog eentje kunnen bestellen via bol.com. Als je deze besteld hebt bij bol en je hebt de bevestiging gekregen via mail, kun je er vanuit gaan dat je deze krijgt op release! Via coolblue bestellen gaat enkel vanaf de dag van release (bron: Twitter).
Image

Re: PlayStation 5

405
Mr.Wolf wrote:Yes, ik heb net op tijd er nog eentje kunnen bestellen via bol.com. Als je deze besteld hebt bij bol en je hebt de bevestiging gekregen via mail, kun je er vanuit gaan dat je deze krijgt op release! Via coolblue bestellen gaat enkel vanaf de dag van release (bron: Twitter).
Bol.com heeft op twitter laten weten als je hem gepreorderd hebt je de console op launch ontvangt
Image
cron