Re: Het budgetgaming-topic

393
gamerke1992 wrote:Zijn game of thrones en tales from the borderlands de moeite voor samen 18,48 euro? :) Ze zijn momenteel in sale.
Bij Telltale's hoef je in het algemeen niet te twijfelen (al heb ik van het Minecraftspel al wat mindere commentaar gehoord). Beide games zijn zeker de moeite waard. Ik ben helemaal geen fan van Borderlands maar vond de Telltale game best aangenaam en als fan van GoT amuseerde ik me enorm met het interactief verhaal. :cool:
Image

Re: Het budgetgaming-topic

397
gamerke1992 wrote:Zijn game of thrones en tales from the borderlands de moeite voor samen 18,48 euro? :) Ze zijn momenteel in sale.
Absoluut! GoT vind ik - samen met The Wolf Among Us - een van de betere TT games, zo niet, de beste. TftB staat bij mij wellicht niet even hoog, maar is wel ook een van de betere, zeker als de Borderlands stijl je een beetje aanspreekt.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

401
gamerke1992 wrote:Is Alien isolation de moeite voor 9 euro in de Store (february sale)? Ik heb nog 40 euro tegoed op mijn account, maar wil het goed besteden.
Als je van survival horror houdt is hij uitstekend. Moet hem ook nog spelen maar alle reviews van critici en spelers zijn enorm lovend.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

402
Toon8 wrote:
gamerke1992 wrote:Is Alien isolation de moeite voor 9 euro in de Store (february sale)? Ik heb nog 40 euro tegoed op mijn account, maar wil het goed besteden.
Als je van survival horror houdt is hij uitstekend. Moet hem ook nog spelen maar alle reviews van critici en spelers zijn enorm lovend.
Ik heb nog nooit een survival horror gespeeld, dus kan niet echt vergelijken :p
Image

Re: Het budgetgaming-topic

403
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:
gamerke1992 wrote:Is Alien isolation de moeite voor 9 euro in de Store (february sale)? Ik heb nog 40 euro tegoed op mijn account, maar wil het goed besteden.
Als je van survival horror houdt is hij uitstekend. Moet hem ook nog spelen maar alle reviews van critici en spelers zijn enorm lovend.
Ik heb nog nooit een survival horror gespeeld, dus kan niet echt vergelijken :p
Ik heb de hele let's play van pewdiepie gezien, en daar zag het toch wel de moeite uit
Image
cron