Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

408
The Wastelander wrote:
RoyVdW wrote:Voor de volle pot? Gek. Waar gekocht en prijs?
Ook bij bol.com. Ik vind het ook zeker het geld waard.
Geen enkele game is de releaseprijs waard. Maar dan moet die wel heel goed zijn :O Tegenwoordig hoor ik constant op de radio Bol reclame :P Heb er die Chromecast en headset eergisteren ook gekocht. Super snelle levering voor 23u besteld en om 11u dag erna staat die PostNL hier al zot :cool:
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

409
RoyVdW wrote:
The Wastelander wrote:
RoyVdW wrote:Voor de volle pot? Gek. Waar gekocht en prijs?
Ook bij bol.com. Ik vind het ook zeker het geld waard.
Geen enkele game is de releaseprijs waard. Maar dan moet die wel heel goed zijn :O Tegenwoordig hoor ik constant op de radio Bol reclame
Image
Heb er die Chromecast en headset eergisteren ook gekocht. Super snelle levering voor 23u besteld en om 11u dag erna staat die PostNL hier al zot :cool:
Bol.com en andere gelijkaardige bedrijven zijn handig ontzettend populair. In Amerika zijn er al veel mensen die hun boodschappen via amazon bestellen. Ook hier is dat meer en meer zo. Bij colruyt kan je bijvoorbeeld jouw boodschappen laten doen door iemand die daar werkt en enkele uren later kan je erachter gaan. Het kost €5 extra maar het is een handige service voor mensen met weinig tijd.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

411
Image
Ik ben een ongeloofelijke fan van de Silent Hill & Resident Evil franchise, maar eigenlijk mag ik mij helemaal geen fan noemen aangezien ik van beide franchises slechts de films heb gezien, en daarom was het even spannend toen ik deze game begon te spelen, maar ik was direct verkocht. Nu al een half uurtje gespeeld ofzo.

Gekocht voor 12 euro bij dreamland.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

413
Captain Witwicky wrote:guilty pleasure pre order
Image
Image
Dan nu écht in mijn bezit!
dividedx11 wrote:
Image
Ik ben een ongeloofelijke fan van de Silent Hill & Resident Evil franchise, maar eigenlijk mag ik mij helemaal geen fan noemen aangezien ik van beide franchises slechts de films heb gezien, en daarom was het even spannend toen ik deze game begon te spelen, maar ik was direct verkocht. Nu al een half uurtje gespeeld ofzo.

Gekocht voor 12 euro bij dreamland.
Ge gaat nog een hoop mogen spelen hoor om uzelf "fan" te noemen :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

417
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Captain, ik weet het, maar ik kijk er al naar uit :p
Voor de genummerde reeks en revelations mag je dat zeker doen. Van die spin-offs zou ik afblijven.
Wat bedoel je met de spin offs? Origins enzo of? Ga ze toch zekerst allemaal proberen verzamelen.

EDIT: Wat zeg ik nu origins is van Silent Hill ik bedoel operation raccoon city en de 2 chrinicle games natuurlijk. Beiden lijken me nog wel tof, zeker raccoon.

Voor ik het vergeet, deze ook nog ge pre orderd:
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

418
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Captain, ik weet het, maar ik kijk er al naar uit :p
Voor de genummerde reeks en revelations mag je dat zeker doen. Van die spin-offs zou ik afblijven.
Wat bedoel je met de spin offs? Origins enzo of? Ga ze toch zekerst allemaal proberen verzamelen.

EDIT: Wat zeg ik nu origins is van Silent Hill ik bedoel operation raccoon city en de 2 chrinicle games natuurlijk. Beiden lijken me nog wel tof, zeker raccoon.
Ik heb operation raccoon city. Nauwelijks in kwaliteit en gameplay te vergelijken met de genummerde reeks. Ik ga je natuurlijk niet tegenhouden of ze compleet afraden, maar je wint er niet veel bij als je ze speelt ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2