Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

421
Captain Witwicky wrote:Ik had nu toch gedacht dat je de CE had :P
Te lang getwijfeld, dus was hij overal al uitverkocht. Ik heb dan maar als extraatje voor mijzelf de CE-guide besteld. En ik heb ook de Tearaway Unfolded Special Edition besteld, een extra kost die ik normaal gezien niet gemaakt ging hebben. Dus ja, ik ben blij genoeg met de Day One Edition, het is de game die telt :)

423
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik had nu toch gedacht dat je de CE had :P
Te lang getwijfeld, dus was hij overal al uitverkocht. Ik heb dan maar als extraatje voor mijzelf de CE-guide besteld. En ik heb ook de Tearaway Unfolded Special Edition besteld, een extra kost die ik normaal gezien niet gemaakt ging hebben. Dus ja, ik ben blij genoeg met de Day One Edition, het is de game die telt :)
Ja, je mag echt niet twijfelen, zeker bij zo'n franchise om een game te bestellen, I learned that the hard way ;) Ik had dat met UC3.
CEs zijn altijd een extra onvoorziene kost :P
dividedx11 wrote:Alvast bedankt voor de waarschuwing, ga hem zeker kopen als ik hem goedkoop vind maar zal hem dan waarschijnlijk maar ff spelen als hij mij niet aanstaat. Heb jij eigenlijk alle Resident Evil games?
Ik heb hem ook enkel omdat ik hem kon krijgen voor 11eur dacht ik. Veel meer is die niet waard, zeker als je rekent dat de DLC 2 tot 3 keren duurder is dan mijn aankoopbedrag (tenzij je ze natuurlijk aan 80% goedkoper kon krijgen tijdens een sale zoals ik kon doen :p)

Ik heb niet alle Resident Evil games, wel de genummerde, en uiteindelijk ook Revelations 2 en de HD uitgaves van 1 en Zero.
Is vooral omdat ik dus ook een zeer grote fan ben en alleen maar genoegen neem met werkelijk goede games. Mindere Resident Evil games koop ik niet omdat die niet waardig zijn om gezien te worden als van dezelfde kwaliteit, dus waarom mijn tijd en geld verspillen aan games die niet verder bouwen aan waar de eerste titels mee waren begonnen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

431
Hybris wrote:
Image
Op Ebay gekocht van een Canadese verkoper. Ben es benieuwd.
Image
Eveneens op Ebay gevonden bij een Belgische verkoper bij wie ik al eerder wat games heb gekocht.
Juist gelezen dat Deadpool een HD versie krijgt voor PS4 + alle DLC erbij
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

433
RoyVdW wrote:Weer een remaster? Ik koop geen games meer tot de PS5 uit is kan ik al de PS4 geremasterde remasters dan kopen. Begint mijn nek uit te hangen geldklopperij.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Wat maakt het uit? Ze brengen genoeg andere games uit, die remasters zijn extras en leuk voor de mensen die geen PS3 hebben...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image