Re: Het budgetgaming-topic

438
Ik heb misschien wel een leuke truk om te vermelden als je bij amazon.de besteld om geen verzendkosten te betalen. Je moet gewoon een boek toevoegen aan je winkelmandje om aan een bedrag van 29 euro te komen. Je zorgt dan dat het een boek is dat nog niet uit is en ook nog geen verzenddatum heeft. Na het ontvangen van hetgeen je besteld had, moet je gewoon het boek annuleren.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

439
gamerke1992 wrote:Ik heb misschien wel een leuke truk om te vermelden als je bij amazon.de besteld om geen verzendkosten te betalen. Je moet gewoon een boek toevoegen aan je winkelmandje om aan een bedrag van 29 euro te komen. Je zorgt dan dat het een boek is dat nog niet uit is en ook nog geen verzenddatum heeft. Na het ontvangen van hetgeen je besteld had, moet je gewoon het boek annuleren.
Dat is inderdaad wel een slimme tactiek :P
Image

Re: Het budgetgaming-topic

443
Het is toegekomen op mijn werk, maar ik denk dat ik het pas morgen ga ophalen. Dan hoop ik dat het pakket echt volledig is, want ik hoorde iemand zeggen dat die artbook er niet bijzat. Als dat het geval is ga ik uiteraard contact opnemen (ookal vind ik zo een artboek nu niet echt speciaal ofzo).
Image

Re: Het budgetgaming-topic

444
Ik heb hem ook vandaag binnen. Ipv een gamedoosje is het eigenlijk een artboekje met daarin de disc. Rond het boekje zit dan nog een kartonnen sleeve. Dus als je vanop een afstandje kijkt en niet echt op de zijkanten, dan zou je kunnen denken dat het enkel een gamedoosje is met kartonnen sleeve. Het geheel is wel iets zwaarder dan een gewoon gamedoosje met disc. Dus ik denk dat het wel goed zit hoor :)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

445
Kolm wrote:Ik heb hem ook vandaag binnen. Ipv een gamedoosje is het eigenlijk een artboekje met daarin de disc. Rond het boekje zit dan nog een kartonnen sleeve. Dus als je vanop een afstandje kijkt en niet echt op de zijkanten, dan zou je kunnen denken dat het enkel een gamedoosje is met kartonnen sleeve. Het geheel is wel iets zwaarder dan een gewoon gamedoosje met disc. Dus ik denk dat het wel goed zit hoor :)
Ok thanks :)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

446
Kolm wrote:Ik heb hem ook vandaag binnen. Ipv een gamedoosje is het eigenlijk een artboekje met daarin de disc. Rond het boekje zit dan nog een kartonnen sleeve. Dus als je vanop een afstandje kijkt en niet echt op de zijkanten, dan zou je kunnen denken dat het enkel een gamedoosje is met kartonnen sleeve. Het geheel is wel iets zwaarder dan een gewoon gamedoosje met disc. Dus ik denk dat het wel goed zit hoor :)
Is er ook een gewone versie in deze regio?

Re: Het budgetgaming-topic

449
Tjeefkeuh wrote:Ik heb dus alleen nog maar die versie zien staan met de disc in die artbook. Een gewone versie zou beter passen in mijn collectie :|
Ik heb ook wel ff moeten zoeken om een plek te vinden waar ze hem zouden verkopen. Zowat overal is het de versie met artbook.
Die versie met artbook is ook niet even groot als een gamedoosje. Dat het doosje iets dunner is, is doenbaar. Maar het doosje is ook 1-2cm breder, het steekt dus een stukje uit als het tussen de rij games in de kast staat.
Image