Re: Welke game speelde je het laatste uit?

436
Game of Thrones op ps3, van TelTalle uiteraard, je hebt ook nog een andere gelijknamige game van even terug maar die was veel minder....

ik vond dit persoonlijk de beste uit de Telltale-stal.... echt zeer goed, enkele minpunten: de matige graphics (ps4 doet naar t schijnt niet veel beter), net zoals bij Tales from Borderlans, af en toe het beeld dat bevriest als ie savet en ook nog in het laatste chapter wat technische mankementen zoals stemmen en geluidseffecten die wegvallen....

maar toch 9 op 10, laat seizoen 2 aanrukken !!

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

439
Gamefreak wrote:Game of Thrones op ps3, van TelTalle uiteraard, je hebt ook nog een andere gelijknamige game van even terug maar die was veel minder....
Ik ben van plan om die "mindere game" te kopen maar heb toch wel veel goede commentaren gelezen. De meesten vinden het een zeer goed verhaal, en ze vinden het ook heel fijn om rond te kunnen lopen in de wereld van game of thrones.
Lees hier eens de reviews van spelers:
http://store.steampowered.com/app/208730/
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

440
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Nogmaals de SP van KZ Mercenary :lol: Viel mij deze keer op dat het verhaal wel kort is.
Het verhaal is zeker kort, maar toch de moeite :)
En daarnaast is het natuurlijk de gameplay die het belangrijkste is, zeker met de verschillende speelstijlen :)
Idd ben net terug bezig met die Contracts. Vraagt toch veel focus. De "Sloop" missies had ik al gedaan. Nog die Precision nu en Stealth.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

441
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Nogmaals de SP van KZ Mercenary :lol: Viel mij deze keer op dat het verhaal wel kort is.
Het verhaal is zeker kort, maar toch de moeite :)
En daarnaast is het natuurlijk de gameplay die het belangrijkste is, zeker met de verschillende speelstijlen :)
Idd ben net terug bezig met die Contracts. Vraagt toch veel focus. De "Sloop" missies had ik al gedaan. Nog die Precision nu en Stealth.
Een tip als je voor de platinum gaat: Botzone kopen is heel handig om op een leuke manier 10.000 kills te halen en helpt ook enorm voor die 100 matches trophy.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

442
gamerke1992 wrote:
Een tip als je voor de platinum gaat: Botzone kopen is heel handig om op een leuke manier 10.000 kills te halen en helpt ook enorm voor die 100 matches trophy.
Ik heb die botzone reeds gekocht! Alle online trophies zijn al binnen, dus binnenkort blijven idd alleen nog die 10.000 kills over. Ik denk dat ik nu iets over de 4000 kills al zit. En over de 600.000 geld. Nog 6 missies Precision en Stealth Contracts doen :smug:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

447
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote:
NTGSruler wrote:Leuk!
Idd :) volgende is wrschnlk GoW: Ascension :D

Man goed aan het door doen dan :cool:
Haha moet er nog aan beginnen eh ;)
Last edited by Kolm on 28 Dec 2015 01:15, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

448
Toon8 wrote:
Gamefreak wrote:Game of Thrones op ps3, van TelTalle uiteraard, je hebt ook nog een andere gelijknamige game van even terug maar die was veel minder....
Ik ben van plan om die "mindere game" te kopen maar heb toch wel veel goede commentaren gelezen. De meesten vinden het een zeer goed verhaal, en ze vinden het ook heel fijn om rond te kunnen lopen in de wereld van game of thrones.
Lees hier eens de reviews van spelers:
http://store.steampowered.com/app/208730/
tis natuurlijk nog altijd een kwestie van smaak :smug: