Ah, dan lijkt het me idd logisch dat je ze maar als 1 telt
Ik zat nog te twijfelen of ik MGS4 nog eens wilde spelen, nu met trophies, maar gezien je uitleg (en oké: mijn backlog) houd ik het voorlopig bij m'n herinnering
Re: Beat that Backlog! (2017 Edition)
437Haha ja de trophies zijn niet vab de poes en veeeeeelll missabbles trophies.paveman wrote:Ah, dan lijkt het me idd logisch dat je ze maar als 1 telt
Ik zat nog te twijfelen of ik MGS4 nog eens wilde spelen, nu met trophies, maar gezien je uitleg (en oké: mijn backlog) houd ik het voorlopig bij m'n herinnering
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
438Pokkén Tournament DX uitgespeeld +1
Coolgamer: Gekocht in 2017: 90 Uitgespeeld in 2017: 88 Totale score: -2
Coolgamer: Gekocht in 2017: 90 Uitgespeeld in 2017: 88 Totale score: -2
439Horizon zero Dawn uitgespeeld +1
Gamerke1992: Gekocht 2017: 15 Uitgespeeld 2017: 14 Totale score: -1
Gamerke1992: Gekocht 2017: 15 Uitgespeeld 2017: 14 Totale score: -1
440Ken Folletts 'Pilaren van de Aarde gekocht -1
Coolgamer: Gekocht in 2017: 91 Uitgespeeld in 2017: 88 Totale score: -3
Coolgamer: Gekocht in 2017: 91 Uitgespeeld in 2017: 88 Totale score: -3
441Metal Gear Solid 3 +1
Paveman Gekocht in 2017: 16 Uitgespeeld in 2017: 18 Totale score +2
Beginstand backlog: 50
Zowaar enige marge behaald!
Paveman Gekocht in 2017: 16 Uitgespeeld in 2017: 18 Totale score +2
Beginstand backlog: 50
Zowaar enige marge behaald!
442Middle earth shadow of war gekocht -1
Coolgamer: Gekocht in 2017: 92 Uitgespeeld in 2017: 88 Totale score: -4
Coolgamer: Gekocht in 2017: 92 Uitgespeeld in 2017: 88 Totale score: -4
443Nu het einde van het jaar begint te naderen, zijn toch al een paar grote lijnen duidelijk:
Kolm en Coolgamer strijden om het grootste aantal gekochte games, waarbij ik vermoed dat Coolgamer zijn koppositie niet meer uit handen zal geven.
Kolm en minermb hebben lang gestreden voor de meest negatieve score, maar het zal toch bijzonder moeilijk worden voor Kolm om hem nog bij te halen.
Er is dit jaar al één iemand aan de druk van de backlog bezweken. Tjeefkeuh ambieert vermoedelijk eerder een carrière als verzamelaar dan als gamer
Kolm en Coolgamer strijden om het grootste aantal gekochte games, waarbij ik vermoed dat Coolgamer zijn koppositie niet meer uit handen zal geven.
Kolm en minermb hebben lang gestreden voor de meest negatieve score, maar het zal toch bijzonder moeilijk worden voor Kolm om hem nog bij te halen.
Er is dit jaar al één iemand aan de druk van de backlog bezweken. Tjeefkeuh ambieert vermoedelijk eerder een carrière als verzamelaar dan als gamer
444Leuke analyse! Het valt me ook op dat alleen maxidomino en ik maar in het groen staan... Ik hoop dat ik dat tot aan het eind van het jaar ook volhoud...met0t0 wrote:Nu het einde van het jaar begint te naderen, zijn toch al een paar grote lijnen duidelijk:
Voor mezelf valt dan ook maar weer eens op dat mijn backlog echt nergens op slaat. Ik ben juist wat kortere games aan het spelen, omdat 1) ik daar zin in heb, maar ook 2) mijn backlog dan eindelijk eens wat slinkt. Zelfs met wat kortere games zal ik rond de 20 uitgespeelde games in een jaar uitkomen.... oftewel een resterende backlog van minimaal 2 jaar games spelen... ik begin de hoop op het spelen van alle games in mijn backlog enigszins op te geven....
445Paveman een grote backlog is toch nie erg, des te meer keus wnr je een nieuw spel begint en nooit verveling hoera xd
446Ik moet nog wat bekennen... ik heb nog wat games uit Marty zijn collectie overgenomen en daarmee ook mijn hoop om boven -30 te eindigen, opgegeven
Gekocht:
PS3 GAMES:
Alpha Protocol => -1
Army of Two: The Devils Cartel => -1
Atelier Rorona: The Alchemist of Arland => -1
Atelier Totori: The Adventurer of Arland => -1
Dead to Rights Retribution => -1
Devil May Cry HD Collection => -3
Eat Lead: The Return of Matt Hazard => -1
Resonance of Fate => -1
Star Ocean: The Last Hope: International => -1
The Witch and the Hundred Knight => -1
Trinity Universe => -1
PS4 GAMES:
Odin Sphere: Leifthrasir => -1
Senran Kagura Estival Versus => -1
Wasteland 2 Directors Cut => -1
Tussentotaal: -16
Er is gelukkig ook nog wel een klein lichtpuntje waar best wat uurtjes (50-60) in zijn gekropen:
Assassin's Creed III Platinum en 100% => +1
Kolm: Gekocht in 2017: 98 Uitgespeeld in 2017: 46 Totale score: -52
Gekocht:
PS3 GAMES:
Alpha Protocol => -1
Army of Two: The Devils Cartel => -1
Atelier Rorona: The Alchemist of Arland => -1
Atelier Totori: The Adventurer of Arland => -1
Dead to Rights Retribution => -1
Devil May Cry HD Collection => -3
Eat Lead: The Return of Matt Hazard => -1
Resonance of Fate => -1
Star Ocean: The Last Hope: International => -1
The Witch and the Hundred Knight => -1
Trinity Universe => -1
PS4 GAMES:
Odin Sphere: Leifthrasir => -1
Senran Kagura Estival Versus => -1
Wasteland 2 Directors Cut => -1
Tussentotaal: -16
Er is gelukkig ook nog wel een klein lichtpuntje waar best wat uurtjes (50-60) in zijn gekropen:
Assassin's Creed III Platinum en 100% => +1
Kolm: Gekocht in 2017: 98 Uitgespeeld in 2017: 46 Totale score: -52
447hehe! Goed punt sterche. Mijn eeuwige probleem is alleen: ik kan niet goed kiezen.... Ik heb liever de keus uit 4/5 titels dan uit 40/50 titels wat dat betreftfsterchele23 wrote:Paveman een grote backlog is toch nie erg, des te meer keus wnr je een nieuw spel begint en nooit verveling hoera xd
Vervelen ben ik nooit goed in geweest, dus daar ben ik sowieso niet bang voor
Nu ja: ik richt me nu even een beetje op PS3 backlog, voordat dat écht te verouderd is om te spelen Dat zijn er maar 17 om uit te kiezen
En Kolm: gefeliciteerd met de grote backlog! Lang leve het bijstellen van doelen: boven de -50 uitkomen dit jaar graag!
448Dat gaat misschien nog net lukken...paveman wrote:En Kolm: gefeliciteerd met de grote backlog! Lang leve het bijstellen van doelen: boven de -50 uitkomen dit jaar graag!
Voor zover ik weet maar 2 games besteld die nog dit jaar uitkomen.
449Overcooked Uitgespeeld +1
minermb: Gekocht in 2017: 58 Uitgespeeld in 2017: 38 Totale score: -20
minermb: Gekocht in 2017: 58 Uitgespeeld in 2017: 38 Totale score: -20
450En... qua uitgespeeld doe je het 10x beter dan ik. Of nee 3x ongeveer eigenlijk....Kolm wrote:Dat gaat misschien nog net lukken...paveman wrote:En Kolm: gefeliciteerd met de grote backlog! Lang leve het bijstellen van doelen: boven de -50 uitkomen dit jaar graag!
Voor zover ik weet maar 2 games besteld die nog dit jaar uitkomen.