Re: Het budgetgaming-topic

46
dividedx11 wrote:
413x wrote:Ik koop meestal via store omdat ik simpelweg lui ben om disks te versteken en over het algemeen maakt de PS4 minder lawaai
Ik koop liefst fysiek... Ik weerhoud mezelf zelfs om dingen uit de store te kopen daarvoor.
De grote spellen koop ik liever fysiek en de kleinere spellen digitaal. Behalve als er een korting is digitaal dan koop ik soms wel grote spellen via de store.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

49
minermb wrote:
dividedx11 wrote:
413x wrote:Ik koop meestal via store omdat ik simpelweg lui ben om disks te versteken en over het algemeen maakt de PS4 minder lawaai
Ik koop liefst fysiek... Ik weerhoud mezelf zelfs om dingen uit de store te kopen daarvoor.
De grote spellen koop ik liever fysiek en de kleinere spellen digitaal. Behalve als er een korting is digitaal dan koop ik soms wel grote spellen via de store.
Inderdaad, hier hetzelfde eigenlijk. Al moet ik wel zeggen, hoe langer hoe meer digitaal ik koop. Ik dacht vroeger altijd dat ik ook nooit zou overstappen naar digitaal games kopen, maar door de vele sales verandert het wel :P

Re: Het budgetgaming-topic

55
Direct de helft minder? Hmm, dus mensen die er de voorbije weken 99 voor betaald hebben zijn lichtjes in het zak gezet.
Ze hoopten waarschijnlijk dikke winst ermee te maken ...

De dag dat ik een TV in mijn kamer zet denk ik wel dat ik het koop.
PSN tichke
Image

Re: Het budgetgaming-topic

56
tichke wrote:Direct de helft minder? Hmm, dus mensen die er de voorbije weken 99 voor betaald hebben zijn lichtjes in het zak gezet.
Ze hoopten waarschijnlijk dikke winst ermee te maken ...

De dag dat ik een TV in mijn kamer zet denk ik wel dat ik het koop.
Al binnen een week waren er al aanbiedingen voor onder de 90 euro, dus mensen die er 99 euro voor hebben betaald zijn gewoon niet slim bezig geweest.

Als ik m voor 50 euro tegenkom ga ik m zeker kopen.
cron