Re: Wat na OPM?

46
BozeGozerXrd wrote:
JeroenVK1984 wrote:Ik heb zo een voorgevoel dat het bij Chief ook ver gedaan is of op zijn minst naar de achtergrond is verdrongen.
De site is al even niet meer aangevuld en nu kom je via hun site rechtstreeks op de site van Ché uit met wel nog hun laatste nieuwsitems.

Een teken aan de wand? :bomb:
Ja, het forum lijkt ook verdwenen. De website van Che oogt trouwens wel een stuk minder dan Chief. Ze hadden dat beter om kunnen wisselen. :D
mss dat ze Yammine al even niet meer betaald hebben en hij dus het bijltje heeft neergelegd ? :think:

Re: Wat na OPM?

47
Die Yammine...rara wie er nu plots artikels op de site van INVADER schrijft! :think:

Marc Yammine! Die gozer heeft al een paar keer stoelendans gedaan dit jaar!

Van OPM naar CHIEF en nu naar INVADER...ik zou mij zorgen beginnen maken...binnen een half jaar ook daar de boeken toe? :D
Image


Game Play Station

Re: Wat na OPM?

48
Dus ze waren aan het smeken om OPM naar chief te verhuizen (forum) zelfs met woorden en verwijten erbij uiteindelijk.
En ons standpunt was dat we onafhankelijk wouden zijn omdat we een sluiting niet meer wouden meemaken.
Et voila...
het is al van dat :D

And we're still standing ;)
Image

Re: Wat na OPM?

49
ShAmPi wrote:Dus ze waren aan het smeken om OPM naar chief te verhuizen (forum) zelfs met woorden en verwijten erbij uiteindelijk.
En ons standpunt was dat we onafhankelijk wouden zijn omdat we een sluiting niet meer wouden meemaken.
Et voila...
het is al van dat :D

And we're still standing ;)
Chanske da we toen niet zo dom waren om da te doen :silly:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat na OPM?

55
ShAmPi wrote:dan toch onbetaald :D
Als we nu keer die gasten van INVDR overhalen om naar ons te komen? :girl: :D :P
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat na OPM?

56
ik heb gisteren twee nummers van Gameplay gekocht, de laatste en de zomerspecial.... wellicht ga ik een vaste lezer worden en ook oudere nummers, tot in de maand dat OPM de geest gaf, nog nabestellen.....

mocht iemand van jullie koters ook op zoek zijn, dit is de site:

pcgameplay.com

Re: Wat na OPM?

57
Gamefreak wrote:ik heb gisteren twee nummers van Gameplay gekocht, de laatste en de zomerspecial.... wellicht ga ik een vaste lezer worden en ook oudere nummers, tot in de maand dat OPM de geest gaf, nog nabestellen.....

mocht iemand van jullie koters ook op zoek zijn, dit is de site:

pcgameplay.com
Ik heb geen tijd meer om het op te zoeken omdat het zo laat is, maar kan je een abogame bij je abonnement nemen?
Image

Re: Wat na OPM?

58
Nee een abogame zit er niet bij enkel 12x een DVD met filmpjes en interviews enzo. Heb ook de zomerspecial gekocht en ziet er goed uit leest vlot. Precies door OPM geschreven zelfde stijl. Ben ook aan het overwegen. Voor twee jaar krijg je vijf nummers gratis.
Image

Re: Wat na OPM?

60
Captain Witwicky wrote:INVADER gratis?
Nu nog dat duur technisch prul kopen zodat ik het kan bekijken...
Ja, de Invader app is gratis. Koop een Huawei zoals ik goede kwaliteit voor een redelijke prijs.
Image