46
Blijkbaar ben ik toch akkoord met meer dan de helft van jou stellingen :p Maar soms is mijn mening echt volledig anders, ik vind die echte naam functie bv. zeer handig.

Mijn meningen:

- 4K ondersteuning (goed) AKKOORD
- BC voor PS3 (of zelfs 2 en One) AKKOORD
- Launch PS3 games trophy support geven ZEKER AKKOORD
- Af-/aanmelden vrienden weergeven AKKOORD
- Echte-naam functie verwijderen NIET AKKOORD!
- Aanpassingsmogelijkheid SEN ID BEETJE AKKOORD
- Betere en meer full retail game aanbod op PS+ AKKOORD, MAAR NIET MOGELIJK VREES IK
- Online gamen gratis maken zoals vroeger of goedkoper maken (desnoods schaffen ze dat PS+ af en geven ze ook geen maandelijks games meer) NIET ONLINE GAMEN GRATIS MAKEN EN AL ZEKER DE GAMES NIET AFSCHAFFEN, NIET AKKOORD DUS
- Lichtbar op controller duidelijke functie geven of deze weglaten bij nieuwe productie want stoort soms in donkere ruimte AKKOORD
- PS4 stiller maken wat ventilator betreft GEEN LAST VAN

PS: Mijn tekst staat i hoofdletters voor het gemak, niet dat ik aant roepen ben :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

47
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:- PS4 stiller maken wat ventilator betreft
Maakt die dan zoveel lawaai bij u? Bij mij maakt hij al wat meer lawaai dan toen ik hem net af, maar nog altijd relatief stil. Zeker in vergelijking met mijn PS3 :O
De mijne maakt ook veel lawaai hoor, toen ik hem toonde aan vrienden was hun eerste reactie ofdat dat wel normaal was :|
Ik heb wel nog nooit problemen gehad
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

49
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:- Gratis online multiplayer
- Disc backwards compatibility voor PSX en PS2
en ook backward voor ps3 hé Gozer :P
Even mezelf quoten van dezelfde pagina:
BozeGozerXrd wrote:Dat kan niet, want de Cell processor van de PS3 is sneller dan de processor van de PS4. :q:
en kunnen ze voor dit probleem geen gozer uit de mouw schudden Aap ?

euh geen aap euh de mouw schudden Gozer ? :q:

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

50
Toon8 wrote:
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:- PS4 stiller maken wat ventilator betreft
Maakt die dan zoveel lawaai bij u? Bij mij maakt hij al wat meer lawaai dan toen ik hem net af, maar nog altijd relatief stil. Zeker in vergelijking met mijn PS3 :O
De mijne maakt ook veel lawaai hoor, toen ik hem toonde aan vrienden was hun eerste reactie ofdat dat wel normaal was :|
Ik heb wel nog nooit problemen gehad
Soms. Bij warmer weer vooral zoals nu. Ik heb samen met mijn PS4 toen een vertical stand gekocht en heb even opgezocht. Blijkbaar staat zie dan op die gaten en kan er door die stand geen lucht door circuleren. Heb PS4 eens losgemaakt,horizontaal gelegd, opgezet en ja ik voelde heel lichtjes lucht aanzuigen.

Zou gamen dus zonder die verticale houden met stand beter zijn? Snap niet wrm ze dat zo ontwerpen en ze die gaten dan niet bovenaan hebben gemaakt. Warme lucht stijgt ja, maar toch beter warmere lucht dan geen denk ik dan. Heb op youtube filmpjes bekeken van 'fan noise' en sommigen verklaren dat dat een probleem is bij sommige PS4's. Niet dat ik er last van heb (nog nooit problemen gehad) maar soms ventileert hij wel hard vind ik terwijl de stilte een troef bleek te zijn bij launch t.o.v XOne bv.
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

51
RoyVdW wrote: Soms. Bij warmer weer vooral zoals nu. Ik heb samen met mijn PS4 toen een vertical stand gekocht en heb even opgezocht. Blijkbaar staat zie dan op die gaten en kan er door die stand geen lucht door circuleren. Heb PS4 eens losgemaakt,horizontaal gelegd, opgezet en ja ik voelde heel lichtjes lucht aanzuigen.

Zou gamen dus zonder die verticale houden met stand beter zijn? Snap niet wrm ze dat zo ontwerpen en ze die gaten dan niet bovenaan hebben gemaakt. Warme lucht stijgt ja, maar toch beter warmere lucht dan geen denk ik dan. Heb op youtube filmpjes bekeken van 'fan noise' en sommigen verklaren dat dat een probleem is bij sommige PS4's. Niet dat ik er last van heb (nog nooit problemen gehad) maar soms ventileert hij wel hard vind ik terwijl de stilte een troef bleek te zijn bij launch t.o.v XOne bv.
De mijne staat ook verticaal maar ik heb er van die voetjes aangeplakt zodat hij toch een halve centimeter van de ondergrond verwijderd is. Ik vind het ook maar een rare designkeuze. :p
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

55
RoyVdW wrote:Slim, maar dan heb ik die stand voor niks gekocht. Dus PS4 plat leggen is beter dan? Mijn HDMI kabel is net te kort denk ik drm dat ik heb heb rechtstaan en verticaal vangt hij ook minder stof. Onozel dus ook zo voetjes aanplakken dan?? Hoe maak je die? Stom van Sony om die gaten zo af te sluiten :think:
Dat zijn gwn van die vilten schijfjes die je koopt bij de winkel die ik heb gebruikt.
Image
Zo klein en zo dik mogelijk. :p
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

56
@NTGS; Ja staat op gedimd maar geeft amper verschil. Zie het nut niet als je toch geen camera hebt en het wordt haast nooit gebruikt.

@Elexus; Ok zoiets heb ik al wel eens gezien, maar hoe heet zoiets alweer? Zal moeilijk te vinden zijn als je niet weet waar te zijn. Hou het wel bij die officiële stand want veel zin gaat het niet hebben. Kon dit niet weten, maar had dit eerder moeten weten dan had ik het niet gekocht.

Opmerking: Die topictitel past er niet op. Verander hem naar 'Welke zaken/dingen op PS4 toevoegen' bv.
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

58
Maxidomino wrote:Die lightbar op de controllers was bedoeld voor Morpheus. Hoe het precies in elkaar zit weet ik ook niet, waarschijnlijk om jouw controller goed te vinden. Maar VR wordt wel een flop denk ik, althans de eerstkomende jaren.
Nope, dat licht was vooral om de Move functies, de camera ziet het licht en weet zo bewegingen en diepte te registreren. uiteraard gaat dat verder gebruikt worden met Morpheus.
En VR een flop? Dat denk ik ook niet. Ik verwacht zelf dat dit beter zal aanslaan dan 3D.
PSN tichke
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

59
tichke wrote:
Maxidomino wrote:Die lightbar op de controllers was bedoeld voor Morpheus. Hoe het precies in elkaar zit weet ik ook niet, waarschijnlijk om jouw controller goed te vinden. Maar VR wordt wel een flop denk ik, althans de eerstkomende jaren.
Nope, dat licht was vooral om de Move functies, de camera ziet het licht en weet zo bewegingen en diepte te registreren. uiteraard gaat dat verder gebruikt worden met Morpheus.
En VR een flop? Dat denk ik ook niet. Ik verwacht zelf dat dit beter zal aanslaan dan 3D.
Ja daar wordt het nu voor gebruikt, maar dat is niet waarom de light bar bestaat. Toen Morpheus werd aangekondigd mocht Sony eindelijk uitleggen waarom die light bar bestaat. Juist voor Morpheus dus, anders zou dat er waarschijnlijk nooit in de controller gezeten hebben. :P

https://kotaku.com/you-cant-turn-off-yo ... 1573505640
Image