Re: Welke game speelde je het laatste uit?

512
ShAmPi wrote:Crash Bandicoot 1 8.5/10

Blijft fantastisch spel :)
En met ePSXe met HD graphics kunnen spelen ^^
heb jij hem helemaal uitgespeeld zonder passwords ? paar jaar terug zat ik vast in een level, nog een 3-tal tussen voor ik Cortex een kopje kleiner moest maken, ik geraakte er maar niet voorbij en heb dus 'vals gespeeld'. Goeie game idd maar deel 3 is pakken beter :P

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

513
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Crash Bandicoot 1 8.5/10

Blijft fantastisch spel :)
En met ePSXe met HD graphics kunnen spelen ^^
heb jij hem helemaal uitgespeeld zonder passwords ? paar jaar terug zat ik vast in een level, nog een 3-tal tussen voor ik Cortex een kopje kleiner moest maken, ik geraakte er maar niet voorbij en heb dus 'vals gespeeld'. Goeie game idd maar deel 3 is pakken beter :P
Jups zonder psw
En nog zo'n 70+ levens over ^^

Ik ken dat spel vanbuiten

Ben nu bezig aan Bandicoot 2
Nadien den 3 ^^
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

517
2009 Batman: Arkham Asylum OS X, PlayStation 3, Windows, Xbox 360
2011 Batman: Arkham City OS X, PlayStation 3, Wii U, Windows, Xbox 360
2013 Batman: Arkham Origins PlayStation 3, Wii U, Windows, Xbox 360
2015 Batman: Arkham Knight PlayStation 4, Windows, Xbox One

ios, android en handheld weggelaten
Zijn er maar 2 voorgaande delen :D
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

519
@dividedx11: laat antwoord op MoH :P Maar die Fire Controller trophy is de trophy die de meeste onderscheidt van platinum of niet voor die game. Is een streak die je online moet halen ...

OT:

Net Campaign uitgespeeld van Black Ops 3. Ok, worst singleplayer ever in een CoD game. Zo ver gezocht. Iedereen die verbonden is via DNI (geen clue wat het just is :nerd: ), en er zit ineens iemand (sofware) die andere mensen dus laat geloven wat hij wil?? Ver ver gezocht. Terug naar gewone oorlogsvoering aub!

Alle collectibles heb ik ook bijna, dan is dat ook afgehaspeld. Daarna begint de quest voor alles op Veteran te doen zonder doodgaan en realistic playthrough eens te proberen. Alle acolades behalen in elke missie. Elk wapen maximum prestigen (20.000 kills). Still a long way to go... :lol: :lol:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

520
ZombiU, begon wat mak maar naar het einde toe was het best oké. De WiiU gamepad leende zich goed voor deze rakker. Ik heb de ps4 versie al klaar liggen, die zal wellicht beter zijn maar de functies van de WiiU gamepad zijn daar natuurlijk niet meer bij dus welke versie het beste is blijft nog effe gissen....

8,5/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

523
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:The Wolf Among Us; De beste qua sfeer en de op één na beste game in de Telltale reeks. 8,5/10
Welke vind je nog beter? :)
TWD S1. Maar Bigby Wolf vind ik nog beter dan Lee of Clementine eigenlijk. Sterke en grave macho persoonlijkheid. In principe is het de beste game gwn goed volwassen sprookjes lekker bloed, bloot en geweld. Dat verkoopt nou eenmaal. Tekenstijl is kunst beste graphics onder de Telltale games. Ga hem toch een 9 geven. Ben echt onder de indruk wslk beste comic game die ik ooit zal spelen. TWAU 2 moet uitkomen heb ergens gelezen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

525
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:The Wolf Among Us; De beste qua sfeer en de op één na beste game in de Telltale reeks. 8,5/10
Welke vind je nog beter? :)
TWD S1. Maar Bigby Wolf vind ik nog beter dan Lee of Clementine eigenlijk. Sterke en grave macho persoonlijkheid. In principe is het de beste game gwn goed volwassen sprookjes lekker bloed, bloot en geweld. Dat verkoopt nou eenmaal. Tekenstijl is kunst beste graphics onder de Telltale games. Ga hem toch een 9 geven. Ben echt onder de indruk wslk beste comic game die ik ooit zal spelen. TWAU 2 moet uitkomen heb ergens gelezen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik heb het op de vita gespeeld en daar vond ik de graphics wat tegen vallen. Maar verder goede game :D
Image