Re: Wat speel je op dit moment?

541
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:PS3:

Lara Croft Legend
Lara Croft Anniversary
Battlefield Bad Company 2
GTA San Andreas

PSV:

/

PS4:

Tearaway Unfolded
Wolfenstein The Old Blood
Resident Evil Revelations 2
amai, zo veel tegelijk, jij hebt zeker 7 armen ? :idea:
Yups zot eh
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

546
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:PS4: God of War III Remastared
en ? vind je de verbeteringen t.o.v. de ps3 voldoende ? :idea:
Het was m'n vader die in des tijd de PS3 versie speelde, ik heb er toen maar 10 minuutjes op gespeeld. Nu hem ook gekocht op PS4 en moet zeggen dat ik de game fantastisch vind!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

547
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:PS4: God of War III Remastared
en ? vind je de verbeteringen t.o.v. de ps3 voldoende ? :idea:
Het was m'n vader die in des tijd de PS3 versie speelde, ik heb er toen maar 10 minuutjes op gespeeld. Nu hem ook gekocht op PS4 en moet zeggen dat ik de game fantastisch vind!
Idd enkel best moeilijk op titaan voor de platinum. Ga deze ook nog kopen als die goedkoper staat of via internet tweedehands.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

548
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:
en ? vind je de verbeteringen t.o.v. de ps3 voldoende ? :idea:
Het was m'n vader die in des tijd de PS3 versie speelde, ik heb er toen maar 10 minuutjes op gespeeld. Nu hem ook gekocht op PS4 en moet zeggen dat ik de game fantastisch vind!
Idd enkel best moeilijk op titaan voor de platinum. Ga deze ook nog kopen als die goedkoper staat of via internet tweedehands.
15 lijkt me toch al redelijk goedkoop?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

549
Idd die staat nu in Sales blijkbaar? Wist ik niet. Maar is enkel bij Game Mania vermoed ik en is ook de enige winkel die 2e hands verkoopt. Maar ik maak er gebruik van en bied €10 op Kapaza bij onwetende personen. Ik probeer altijd voor minder waarom bestaat internet dan :P Als het werkt des te beter ik heb tijd nog genoeg backlog en wordt enkel goedkoper :smug:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

550
RoyVdW wrote:Idd die staat nu in Sales blijkbaar? Wist ik niet. Maar is enkel bij Game Mania vermoed ik en is ook de enige winkel die 2e hands verkoopt. Maar ik maak er gebruik van en bied €10 op Kapaza bij onwetende personen. Ik probeer altijd voor minder waarom bestaat internet dan
Image
Als het werkt des te beter ik heb tijd nog genoeg backlog en wordt enkel goedkoper :smug:
Ook mijn truk
Image
Ik bied er op los tot ik eens prijs heb.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

555
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Killzone Mercenary nog eens opgepakt. Goesting om met de Vita te spelen. Goed deel van alle intel gevonden.
Een topgame voor de vita :)
Idd. Ben nog eens de volledige game aant doorgaan voor alle intel. Daarna nog alle missies zeker 2x spelen voor die contracten :smug:
Image