Re: PlayStation 5

557
Imo hebben ze het verkeerd geshowed.
De main ui ziet er minimalistic en goed uit.
Maar het was 98% over de game ui of whatever (die ik dan weer bagger vindt)

Maarja, vaak zal ik toch niet in die cardui vertoefen
Image

Re: PlayStation 5

558
Dat idee heb ik ook ShAmPi. Op zich goed dat ze de focus op het gamen hebben, maar dat is nou net (imo) het zwakke punt van de UI, dus hadden ze het voor mij beter anders kunnen tonen.
Ik heb alleen nog geen folders gezien, dus ik blijf bang dat we (eerst) met Sony haar onlogische manier van ordenen opgescheept zullen zitten....
Image

Re: PlayStation 5

559
paveman wrote:Dat idee heb ik ook ShAmPi. Op zich goed dat ze de focus op het gamen hebben, maar dat is nou net (imo) het zwakke punt van de UI, dus hadden ze het voor mij beter anders kunnen tonen.
Ik heb alleen nog geen folders gezien, dus ik blijf bang dat we (eerst) met Sony haar onlogische manier van ordenen opgescheept zullen zitten....
Ik hoop vooral dat we pre installed crap kunnen verwijderen.
Ik ben niets met Wakanime, rtbf, plex, disney+ ^^
Image

Re: PlayStation 5

561
ShAmPi wrote:
paveman wrote:Dat idee heb ik ook ShAmPi. Op zich goed dat ze de focus op het gamen hebben, maar dat is nou net (imo) het zwakke punt van de UI, dus hadden ze het voor mij beter anders kunnen tonen.
Ik heb alleen nog geen folders gezien, dus ik blijf bang dat we (eerst) met Sony haar onlogische manier van ordenen opgescheept zullen zitten....
Ik hoop vooral dat we pre installed crap kunnen verwijderen.
Ik ben niets met Wakanime, rtbf, plex, disney+ ^^
De illusie dat we dat kunnen heb ik bij voorbaat opgegeven, maar idd: volledig mee eens! Ik vind pre installed crap die je niet kunt verwijderen sowieso erg irritant (ook op smartphones bijv - who needs 'Instellingen' anyway? :P), al had ik er op PS4 weinig last meer van door dat allemaal in een folder genaamd 'Useless' te stoppen.
Image

Re: PlayStation 5

562
paveman wrote:
ShAmPi wrote:
paveman wrote:Dat idee heb ik ook ShAmPi. Op zich goed dat ze de focus op het gamen hebben, maar dat is nou net (imo) het zwakke punt van de UI, dus hadden ze het voor mij beter anders kunnen tonen.
Ik heb alleen nog geen folders gezien, dus ik blijf bang dat we (eerst) met Sony haar onlogische manier van ordenen opgescheept zullen zitten....
Ik hoop vooral dat we pre installed crap kunnen verwijderen.
Ik ben niets met Wakanime, rtbf, plex, disney+ ^^
De illusie dat we dat kunnen heb ik bij voorbaat opgegeven, maar idd: volledig mee eens! Ik vind pre installed crap die je niet kunt verwijderen sowieso erg irritant (ook op smartphones bijv - who needs 'Instellingen' anyway? :P), al had ik er op PS4 weinig last meer van door dat allemaal in een folder genaamd 'Useless' te stoppen.
Ah bij mij noemt de folder "Bazaar". Brol dus :)
Maar disney+ bvb staat nu opeens tussen youtube, netflix en prime wat ik wel gebruik. Die disnet hoort daar ni ^^
Moet nu zeggen dat op de galaxy je de meeste pre installed kan verwijderen.
Image

Re: PlayStation 5

565
ShAmPi wrote:
Marty wrote:Waarom folders? zoveel ruime heeft de hd nou ook weer niet ;)
Voor de brol die je niet kan verwijderen?
ja oke, maar zoals op de ps4 als je een limiet instelt aan wat ze weergeven op het hoofdscherm dan verdwijnen ze vanzelf van het scherm als je genoeg andere games/applicaties gebruikt.

Maandje nog he dan is het zover :lach:
Image

Re: PlayStation 5

566
Marty wrote:
ShAmPi wrote:
Marty wrote:Waarom folders? zoveel ruime heeft de hd nou ook weer niet ;)
Voor de brol die je niet kan verwijderen?
ja oke, maar zoals op de ps4 als je een limiet instelt aan wat ze weergeven op het hoofdscherm dan verdwijnen ze vanzelf van het scherm als je genoeg andere games/applicaties gebruikt.

Maandje nog he dan is het zover :lach:
Maar ik wil wissen wat er 'tussen' staat.
Zo staat het bij "TV/Video" vol met brol dat ik niet wil/gebruik. En die brol wil ik kunnen verwijderen. En die brol kan je niet in aparte mappen zetten.
Image

Re: PlayStation 5

567
ShAmPi wrote:Maar ik wil wissen wat er 'tussen' staat.
Zo staat het bij "TV/Video" vol met brol dat ik niet wil/gebruik. En die brol wil ik kunnen verwijderen. En die brol kan je niet in aparte mappen zetten.
Ik keek net nog is bij TV/Video en wow... daar is idd nen hoop brol bijgekomen ondertussen! :O
Enige daarvan dat ik af en toe gebruik is youtube en die open ik dan blijkbaar via de bibliotheek waardoor diene brol ni opvalt...

Dat ze dat ergens in een stuk van de store op nen hoop samen gooien dat ge daar kunt gaan zoeken als ge da wilt en laat het verder gewoon uit beeld... :|
Image

Re: PlayStation 5

570
Marty wrote:Waarom folders? zoveel ruime heeft de hd nou ook weer niet ;)
Klopt, maar externe schijven worden ondersteund he :P
Los van de brol vind ik het enorm onhandig om een hele lijst door te moeten voor een bepaalde game. De library heb ik nog nooit handig gevonden in gebruik en is dus sowieso geen optie. Een voorbeeld: ik heb nu alle games die in (offline) co-op te spelen zijn in 1 gezamenlijke map geplaatst. Als m'n maat dan langskomt hoef ik niet de hele lijst door om vervolgens te bedenken of deze wel/niet co-op te spelen valt, maar kan ik gewoon die map openen en klaar.
Image