Re: PlayStation 5

574
NTGSruler wrote:Iemand eraan gedacht dat we mogelijks in lockdown zitten tijdens de release van de PS5?
Image
Hopelijk des te sneller is deze situatie achter de rug.

Ziet er wel super graaf uit die faceplates. Om daar €40 voor over te hebben weet ik niet. Dan koop ik mss liever een game.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 5

575
NTGSruler wrote:Iemand eraan gedacht dat we mogelijks in lockdown zitten tijdens de release van de PS5? :lol:
We weten aan wie we dat dan te danken hebben . . . . :grumpy:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

577
ShAmPi wrote:
NTGSruler wrote:Iemand eraan gedacht dat we mogelijks in lockdown zitten tijdens de release van de PS5? :lol:
Jazeker. Ik hoop dat GM open mag 19ste ^^
Idem... En dat de grenzen nog open zijn :shh:
Image

Re: PlayStation 5

578
Kolm wrote:
ShAmPi wrote:
NTGSruler wrote:Iemand eraan gedacht dat we mogelijks in lockdown zitten tijdens de release van de PS5? :lol:
Jazeker. Ik hoop dat GM open mag 19ste ^^
Idem... En dat de grenzen nog open zijn :shh:
Het KAN ook zijn voordelen hebben.
Moeste ze nu eens vroeger opengaan dan 10u en werken met op afspraak. En eerste afspraak = eerste keuze wat uur hij komt. Enz...

Dan hoeven we daar geen uren in de rij te staan zoals vroeger ^^. Of zoals het nu ook kan. Max 3 in winkel. Aan het gieten en donderen en bliksemen. En jij staat als 53ste in de rij ofzo... ^^
Image

Re: PlayStation 5

579
@Shampi: daar had ik ook al aan gedacht. Waarom ze zo geen systeem hanteren? Gisteren hoorde ik wel van Fsterchele dat GM al van 8u zou opengaan. Maar geen idee of dat voor de ganse keten GM telt.
Nu wij zijn allemaal PlayStation fan maar ik vraag me toch af wat het nut is in deze situatie om met tientallen buiten te gaan staan wachten en risico te lopen..
Image

Re: PlayStation 5

580
ShAmPi wrote:Het KAN ook zijn voordelen hebben.
Moeste ze nu eens vroeger opengaan dan 10u en werken met op afspraak. En eerste afspraak = eerste keuze wat uur hij komt. Enz...

Dan hoeven we daar geen uren in de rij te staan zoals vroeger ^^. Of zoals het nu ook kan. Max 3 in winkel. Aan het gieten en donderen en bliksemen. En jij staat als 53ste in de rij ofzo... ^^
Een echte nachtopening zoals met de PS4 zal waarschijnlijk niet gebeuren omdat ik vermoed dat de avondklok tegen die tijd nog niet opgeheven is. Of dat zonder avondklok verstandig is vind ik nog een moeilijke. Enerzijds spreid je daarmee wel de boel want wat 's nachts komt, komt niet meer overdag, anderzijds gaat daar waarschijnlijk toch veel volk tegelijk op afkomen.

Maar op afspraak komen afhalen vind ik wel een verstandig iets, vermijd je dat er een hoop volk op elkaar komt te staan want niet elke GM is in een brede straat met veel ruimte voor wachtrijen. Zelfs al zou het afspraakmoment door GM vastgelegd worden, vind ik het nog prima maar ik kan begrijpen dat dat niet voor iedereen vanzelfsprekend is :think:
Image

Re: PlayStation 5

582
Ik mag alleen hopen dat de gamers zich niet zo gaan gedragen als die mensen die een feestje zo onnoemelijk belangrijk vinden. Dan komt de PS5 maar een paar dagen of weken later.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

583
Ik veronderstel dat Game Mania (en andere retailers) hier wel voldoende zullen over nadenken. Het moet wel mogelijk zijn volgens mij om iedereen op launch de PS5 te bezorgen (iedereen die er een gepre-ordered heeft natuurlijk), met de keuze tussen afhalen op afspraak of thuislevering.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

585
Bedankt om te melden Marty.

Ik vind het raar dat er hier nog niets over gezegd geweest is.
Op de PS5 zal er blijkbaar voor elke trophy die he verdiend een soort van filmpje gemaakt worden. Beetje á la screenshot op de PS4 nu.
Het zou de bedoeling zijn hier meer interactie met anderen te kunnen creëren.
Thoughts? Voor sommige trophies lijkt mij dit mss wel leuk. Verder lijkt het mij alleen maar de SSD voller te krijgen? Hopelijk is er een optie om dit uit te vinken.
Image