Re: Wat speel je op dit moment?

586
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:The Last of Us Remastered
Alien Isolation
Dragonball Xenoverse
FFXV demo
FF Type-0 HD
Mad Max
Need for Speed Rivals
Onechanbara ZII Chaos
Devil May Cry Definitive Edition
Darksiders II Deathinitive Edition
LEGO Marvel Superheroes
LEGO The Movie game
LEGO The Hobbit
Hoeveel PS4's hebt ge gekocht?
Image
Blijkbaar genoeg om een bunker te vormen waar z'n vader niet voorbij komt.
Mwhahahahaha
Image


Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

588
PES 2016 (PS4) - Master League (beste deel sinds tijden, maar nog niet zo goed als in de gloriedagen)
Rayman Legends (PS4) - Daily Challenges
Lightning Returns: Final Fantasy XIII (PS3) - ik ben blij dat ik dit spel een kans heb gegeven. Was bang dat het te actiegericht zou zijn, maar vind het vechtsysteem goed in elkaar zitten en gewoon een leuk spel. Enige jammere is de tijdsdruk en ik ben ook niet super gecharmeerd van de open wereld achtige aanpak, maar dat mag de pret niet drukken!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

589
coolgamer wrote:
fsterchele23 wrote:op ps4 begonnen gisteren met zombi which is een awesome spelleke
En is het een eng spel of valt het nog mee
Cois speelt nu altijd met een knoert van een zaklamp naast hem voor het geval het licht zou uitvallen.... maar op je vraag heb ik geen antwoord :idea:

Re: Wat speel je op dit moment?

593
Mr.Wolf wrote:
RoyVdW wrote:Alleen nog Zeus verslaan en dan GoWIII uit. Ben gelijk op titan mode begonnen. Die eindbaas is echt aartsmoeilijk :angry: :L:
Ik vond precies Hades al redelijk moeilijk op het normale niveau...
Ja maar je moet gwn de moves beheersen en weten wnr je welke combo kan doen. Niet button-mashen.
Ik wist al wat er ging komen en ben de game gewoon. Heb alle GoW plats ook deze op PS3. Heb op één dag de game tot Zeus gespeeld op titan. Dacht eerst dat die op normaal stond want het ging me wat makkelijk ook dat labyrinth maar 1 keer doodgegaan. Enkel nu laatste battle vraagt hij veel of ik op makkelijk wil verder gaan omdat ik veel sterf.

Er bestaat een glitch waardoor je titan mode kan uitspelen met infinite health en zo de plat kunt halen, maar ik wil het legit doen. Voor de laatste gevecht met die driekoppige hond is ook een tactiek. Altijd langs achter aanvallen met die fists tot hij dood is en die bol boven zijn hoofd verschijnt voor de finisher. Als je eerst die satyrs aanvalt dan spawnen er 3 meer en dan is dat stuk haast onmogelijk op normaal, laat staan op titan en ik zwijg over chaos daar begin ik niet aan.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

595
Ik was zelf heel geïnteresseerd in That Dragon, Cancer. Ik speel het niet zelf, maar ik ben het op het youtube kanaal aan het bekijken van Jacksepticeye. Dieje gast speelt het fatsoenlijk zonder teveel extra commentaar te geven. Moeilijk om het soms droog te houden, zeker als hij over zijn eigen ervaringen begint.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

599
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Lego Harry Potter Years 5-7 op de Vita. Ooit begonnen en wil het nu afmaken. Veel fun is het wel nog niet geweest.
Ik heb die vorige week een gestart. En ik ben na een uurtje al weer gestopt, omdat ik er geen fun aan beleefde.
Ja van alle Lego games dat ik ooit gespeeld heb vind ik dit toch de minste. Heb nu net het ganse verhaal uitgespeeld. Moet nu wel typisch nog alle minikits, red bricks en karakters zoeken.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

600
coolgamer wrote:
fsterchele23 wrote:op ps4 begonnen gisteren met zombi which is een awesome spelleke
En is het een eng spel of valt het nog mee
goh veel eng vind ik aan zombies nie tis vooral veel spanning om nie dood te gaan want als je dood gaat wordt da personage een zombie en moet je die killen om al uw wapens enzo terug te hebben :)
voor 20 euro (gm) ist zeker de moeite waard :D

edit: nu zombi uitgespeeld is beginnen aan halo 5 dat ik mag lenen van een collega :) erna of tssdoor beginnen an life is strange op ps4 :)
Image
cron