Re: HD Remasters

61
Het zou nog wel kunnen, want de nieuwe uitgever wou bij mijn weten niks meer met de reeks doen, behalve de rechten beheren en de inkomsten binnenhalen. Maar zoals BozeGozer zegt: dan zouden ze de eerste game toch ook moeten herwerken.

Re: HD Remasters

62
met0t0 wrote:Het zou nog wel kunnen, want de nieuwe uitgever wou bij mijn weten niks meer met de reeks doen, behalve de rechten beheren en de inkomsten binnenhalen. Maar zoals BozeGozer zegt: dan zouden ze de eerste game toch ook moeten herwerken.
Ze zouden toch ook overwegen om een nieuwe DarkSiders te maken. Mogelijk afhankelijk van de verkoop van de remaster(s).

Re: HD Remasters

63
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:Het zou nog wel kunnen, want de nieuwe uitgever wou bij mijn weten niks meer met de reeks doen, behalve de rechten beheren en de inkomsten binnenhalen. Maar zoals BozeGozer zegt: dan zouden ze de eerste game toch ook moeten herwerken.
Ze zouden toch ook overwegen om een nieuwe DarkSiders te maken. Mogelijk afhankelijk van de verkoop van de remaster(s).
Dat kan zijn, ik herinner mij alleen nog maar de reacties na de hele verkoop van de oude THQ-franchises, waarbij Darksiders vooral opgepikt werd om er nog wat geld aan te verdienen. Als die remasters echt goed zouden verkopen, zou het nog wel kunnen dat er een nieuwe game in de reeks komt.

Re: HD Remasters

64
BozeGozerXrd wrote:Ze zouden Darksiders 1 toch ook remasteren?
Zou kunnen, maar niet volgens wat ik er al van las.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2