Re: PlayStation 5

602
Sanity penguin wrote:
FGras wrote:
NTGSruler wrote:Later vandaag komt ook de update van de PS App...

Ziet er goed uit.

https://blog.playstation.com/2020/10/28 ... 4-and-ps5/
Oooh interessant! Hij is er nog niet maar ik ben benieuwd!
Manueel updaten?
Bij mij was er ook nog oude maar via play store kon ik weo updaten. Ziet er idd gelikt uit. Jammer dat je minder met de store kan maar hij werkt nu tenminste snel ek via de app zelf :D
Vreemd genoeg heb ik geen update in de play store.
Image

Re: PlayStation 5

604
Gokje ivm de app: De ene zit op iOS en de andere op Android? :think:


Op facebook had GameMania nog een post gezet ivm PS5 en in 1 van de comments reageren ze ook op de vraag van 'wat als er een lockdown komt'.

Hun reactie daar:
Wat als de winkel toe moet ?

Game Mania België
Uiteraard houden wij rekening met dit scenario en hebben we de nodige voorbereidingen getroffen voor het geval dat de winkels moeten sluiten. We brengen iedereen met een pre-order z.s.m. op de hoogte als er inderdaad een nieuwe lockdown wordt aangekondigd. Laten we voor nu vooral proberen allemaal gezond te blijven! :)
Daarnaast zijn er ook verschillende reacties van mensen die beweren bij een gamemania winkel zelf te hebben gehoord dat ze dan verzonden worden.

https://www.facebook.com/GameManiaBelgi ... 7342971091
Image

Re: PlayStation 5

608
Sanity penguin wrote:
FGras wrote:
NTGSruler wrote:Later vandaag komt ook de update van de PS App...

Ziet er goed uit.

https://blog.playstation.com/2020/10/28 ... 4-and-ps5/
Oooh interessant! Hij is er nog niet maar ik ben benieuwd!
Manueel updaten?
Bij mij was er ook nog oude maar via play store kon ik weo updaten. Ziet er idd gelikt uit. Jammer dat je minder met de store kan maar hij werkt nu tenminste snel ek via de app zelf :D
Yes, ik heb m nu geupdate!
En zucht... Wat maakt Sony er deze generatie designwise een visueel complex zooitje van. xD Ik voel helemaal de alienware vibe of de 2005 custom windows media player skin vibe. Het is duidelijk een hardwarefabrikant die ook iets met software probeert te doen.

Een plusplunt, de app werkt wel lekker vlot!

Re: PlayStation 5

611
RoyVdW wrote:Het is beslist. Komende 6 weken niet-essentiële winkels dicht in België. Wat gaan jullie nu doen?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Er is uitdrukkelijk gezegd dat afhalen wel nog kan. Dus zullen ze het zo doen vermoed ik.
Image

Re: PlayStation 5

613
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Het is beslist. Komende 6 weken niet-essentiële winkels dicht in België. Wat gaan jullie nu doen?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Er is uitdrukkelijk gezegd dat afhalen wel nog kan. Dus zullen ze het zo doen vermoed ik.
Blijft hetzelfde in mijn ogen als een 'open' GM of gaan ze een standje maken in het deurgat of werken op afspraak? Het is praktisch heel simpel, maar met die regelgeving. Ik dacht dat die afhaal enkel voor voeding take away was dus essentiële dingen. Benieuwd.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 5

614
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote: Er is uitdrukkelijk gezegd dat afhalen wel nog kan. Dus zullen ze het zo doen vermoed ik.
Blijft hetzelfde in mijn ogen als een 'open' GM of gaan ze een standje maken in het deurgat of werken op afspraak? Het is praktisch heel simpel, maar met die regelgeving. Ik dacht dat die afhaal enkel voor voeding take away was dus essentiële dingen. Benieuwd.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
In de persconferentie hebben ze gezegd dat winkels die moeten sluiten wel een afhaalpunt mogen organiseren en de belangrijkste reden daarvan was dat ze toch nog iets van economie in eigen land wilden houden. Tijdens de eerste lockdown hadden ze gezien dat grote buitenlandse bedrijven die al goed georganiseerde distrubutieketens hebben (amazon en bol bv), alles wegkaapten van de kleinere lokale winkels die daar niet tegenop kunnen. Dat wilden ze nu proberen te vermijden. Ze zeiden ook dat ze afhalen nog altijd anders zien dan echt gaan winkelen waar je soms langdurig en binnen contact heb met medewerkers en mogelijk andere klanten.
Image
cron