Re: Wat speel je op dit moment?

663
gamerke1992 wrote:
Ligeiro wrote:Oddworld New 'n Tasty begint tegen te steken na 10 chapters :p
Dat had ik ook
Image
ik heb het dan ook nog steeds niet uitgespeeld. Terwijl het zoo een nostalgie is.
bwa, tgaat vooruit nu :p ben nu bezig met Zulag 3, hierna nog 2 chapters en tis uit. tot nu toe nog geen enkele Mudokon als casualty ^^ onder de 3uur voor de trophy ga'k wel ni halen

Re: Wat speel je op dit moment?

664
Elexus wrote:Ps4: Hardware Rivals, als de servers werken dan toch, Earth Defense Force, Dying Light.
Aja dying light nog vergeten xd
ShAmPi wrote:Ps3: yakuza 5 (awesome) en heel af en toe far cry 3
Psv: soms als ik aan het kakken ben lemmings
Ps4: zo goed als niets eigenlijk. Heel soms eens jc3 ben nog wat aan het wachten voor uncharted 3 te herspelen tot uc4 er bijna is.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

665
Toon8 wrote:
daviduvel wrote:Assassin's Creed Rogue

Varen is nog steeds mijn ding niet. Maar deze keer ga ik het anders aanpakken dan in Black Flag. Nu ga ik zo veel mogelijk rondvaren om mijn schip al zo snel mogelijk volledig uitgerust te hebben. Dat zal me veel ellende besparen tegen het einde van de game vermoed ik :cool:
Als varen niets voor jou is had je deze beter laten liggen. Concentreert zich nog meer op varen dan BF en het hoofdverhaal is zeer kort (maar 6 sequenties).
Als Assassin's Creed fan wilde ik deze toch eens spelen. En tot nu toe vind ik het nog wel leuk. Rustig wat rond varen en schepen overvallen, locaties vrijspelen, dingen verzamelen,.... Ik zit nu halverwege sequentie 3 denk ik. Heb al even geen verhaal meer gespeeld omdat ik met al de rest bezig ben :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

670
paveman wrote:
Mr.Wolf wrote:ps4: Nova 111
En? Is 't wat? Of een echte 13 in een dozijn indie...?
Ik vind het niet zo heel speciaal. Je speelt als een raket en je moet constant vakjes opschuiven. Soms kom je dan vijanden tegen en die schuiven ook altijd een vakje op. Sommigen ontploffen, tegen anderen kun je gewoon opbotsen. Overal zitten dan wetenschappers verstopt die je moet gaan zoeken. Klinkt misschien vaag en dat is het eigenlijk ook :p Ik zou het gewoon is een keer proberen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

672
Mr.Wolf wrote:
paveman wrote:
Mr.Wolf wrote:ps4: Nova 111
En? Is 't wat? Of een echte 13 in een dozijn indie...?
Ik vind het niet zo heel speciaal. Je speelt als een raket en je moet constant vakjes opschuiven. Soms kom je dan vijanden tegen en die schuiven ook altijd een vakje op. Sommigen ontploffen, tegen anderen kun je gewoon opbotsen. Overal zitten dan wetenschappers verstopt die je moet gaan zoeken. Klinkt misschien vaag en dat is het eigenlijk ook :p Ik zou het gewoon is een keer proberen.
Thnx! Will do... of aan de andere kant... als jij het niet zo heel speciaal vindt... geef ik wss toch de voorkeur aan mijn backlog.
Image
cron