Re: PlayStation 5

677
@Marty: via ImgBB doe ik upload en dan kopieer ik de BB code hier in mijn post.

@Kolm: Ok ik snap het. Ik vind het toch een fantastische optie alvast!!

Nog meer fantastisch nieuws: nieuwe PS5 video waarin er (heel kort) nieuwe beelden opduiken van Gran Turismo 7! Bij deze zien we een Corvette op Willows Springs. Beste van dit allemaal: de games worden aangekondigd als highly anticipated first half of 2021!! :jip:

Image

678
Ga het hier eens erin smijten..

Iemand die wat meer info heeft omtrent de preorders op Coolblue op 18 november? Ik ben die dag in principe thuis en wil mij klaar zetten met pc om toch maar een PS5 eventueel te kunnen bemachtigen! Ik heb deze morgen nu nog maar eens mijn mailadres en gsm nummer door gegeven.
Er staat dat rond het middaguur het mogelijk zal zijn er eentje te preorderen.

Dus... Iemand meer info hierover?
Tips en tricks zodat ik er ZEKER eentje kan bestellen?

Ben benieuwd.
Image

679
Als het het zelfde gaat als met de XBOX Series X dan is ie binnen 10 minuten uitverkocht, mits ze natuurlijk de zelfde aantallen krijgen. De XBOX ging gisteren rond 11:55 online op coolblue. Dus denk dat de ps5 ook rond dat tijdstip online gaat zijn.

Ik heb alleen geen idee op welk moment coolblue je bericht gaat doen wanneer de ps5 online komt. Ze zeggen inderdaad rond het middag uur. Misschien al rond half 12 klaarzitten en maar blijven refreshen
Image

680
Vergeet ook niet dat het versturen van een mail/SMS altijd wat vertraging heeft als er heel veel mails tegelijk verstuurd worden. Zo'n batch kan gerust enkele minuten tot een halfuur bezig zijn afhankelijk van hoeveel erin zit en dan moet het ook nog naar alle mailservers verstuurd worden en door jou PC/telefoon ontvangen worden. Meeste mail programma's staan ingesteld dat ze 1 keer per minuut controleren of er nieuwe mail is, maar soms kan dat ook op 5 minuten staan.

Daarnaast wordt die batch vaak pas gestart als het effectief online staat of op een vaste tijd: bv 12u, terwijl het online zetten manueel is en al om 11u55 door iemand gedaan kan worden.

Maw: Met inschrijven op 'waarschuw mij indien het beschikbaar is' en pas reageren als je zo'n mail krijgt, dan weet je zeker dat je te laat gaat zijn als het opnieuw op 10min is uitverkocht :|

Beste is dus inderdaad al een hele tijd van tevoren de pagina elke minuut ofzo te refreshen. Zorg ook dat je al van tevoren een account hebt aangemaakt indien nodig en ook ingelogd bent. Dat scheelt ook alweer wat tijd ;)
Image

681
Thanks Marty.
Op welke pagina moet ik dan refreshen? Beetje domme vraag, maar is dat dezelfde pagina als waar je nu de PS5 opzoekt? Want als ik moet refreshen en dan telkens opnieuw de productpagina moet opzoeken ben ik te laat..
En ik hoor het al, zal weer zéér weinig kans zijn dak er eentje bemachtigd. Tegen dak dat sms'je krijg is hij misschien al uitverkocht...
Image

684
NTGSruler wrote:Thanks Marty.
Op welke pagina moet ik dan refreshen? Beetje domme vraag, maar is dat dezelfde pagina als waar je nu de PS5 opzoekt? Want als ik moet refreshen en dan telkens opnieuw de productpagina moet opzoeken ben ik te laat..
En ik hoor het al, zal weer zéér weinig kans zijn dak er eentje bemachtigd. Tegen dak dat sms'je krijg is hij misschien al uitverkocht...
Dus niet op dat sms'je wachten voor je actie onderneemt ;)

Ik verwacht de huidige productpagina en anders kan het zijn dat je de zoekpagina kan refreshen als de zoek parameters in de URL worden gezet.
Image

687
Bedankt Sora! Als ik er ééntje kan bemachtigen zou het alleszins wat minder gedoe zijn om eventueel die van Paveman over te nemen. En ik bedoel dit zeker niet negatief! Ben zėėr dankbaar dat ik dat kan!
Maar hopelijk lukt het. Met zulke zaken heb ik wel nooit véél geluk..
Image

688
Ik heb enkele dagen geleden met coolblue contact opgenomen hierover. Ze weten (of willen het niet zeggen) wat het exacte uur zal zijn.

Ik heb in mijn werk agenda een privé afspraak gezet tijdens de middag, omdat ik ook van plan ben om echt klaar te zitten en heel de tijd te refreshen.
Image

690
NTGSruler wrote:Jij ook gamerke?
Er staat op de site: rond het middaguur...
Ben benieuwd. Met het geluk dat ik altijd heb ermee zijn die allemaal weg voor ik online kom.. :lol:
Als het daar mislukt hoop ik geluk te hebben bij krefel of fnac.
Image