Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

676
captain witwicky wrote:
Ja, ik weet dat ge punten kunt verzamelen, maar die kan je toch niet blijven verzamelen? Dat moet toch ergens stoppen of niet? Was het niet zo dat ge ongeveer evenveel punten kon winnen als voor uit te geven aan ingame extra's?
Er is niets of niemand die u verplicht om effectief die uplay extras aan te schaffen. Ge kunt dus die punten opsparen tot in het oneindige om ze dan te gebruiken voor kortingen in de shop :)

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

677
Ligeiro wrote:
captain witwicky wrote:
Ja, ik weet dat ge punten kunt verzamelen, maar die kan je toch niet blijven verzamelen? Dat moet toch ergens stoppen of niet? Was het niet zo dat ge ongeveer evenveel punten kon winnen als voor uit te geven aan ingame extra's?
Er is niets of niemand die u verplicht om effectief die uplay extras aan te schaffen. Ge kunt dus die punten opsparen tot in het oneindige om ze dan te gebruiken voor kortingen in de shop :)
Azo, goh, ik vind het toch iets leuker om een extra level te hebben :)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

683
Toon8 wrote:
Captain Witwicky wrote: Azo, goh, ik vind het toch iets leuker om een extra level te hebben :)
Ik heb die punten ook altijd allemaal verbruikt voor in game extra's en ps3 thema's. Vond dat nog een leuk systeem. Wist ook niet dat je ze als korting kon gebruiken.
Ik heb dan ook niet zoveel punten over om ze te gebruiken voor korting :P
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron