Re: Guess the Game

676
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Legasista
Zegt mij niets.
Mij ook niet... maar dat is wat ik kreeg als ik op de naam in het screenshot ging zoeken :saint:
Legasista is goed. PS3 game.
Jammer dat je het opgezocht hebt en niet via de tekst onder het plaatje :P

Leden En Gasten, Alle Samenwerking Is Snel Te Achterhalen
Image

677
Marty wrote:Legasista is goed. PS3 game.
Jammer dat je het opgezocht hebt en niet via de tekst onder het plaatje :P

Leden En Gasten, Alle Samenwerking Is Snel Te Achterhalen
Als ik al zo ver zou gekomen zijn, om dat te bedenken en te proberen, dan had ik waarschijnlijk nog niet geweten wat het was en het alsnog opgezocht :shhhh:

Nieuwe:
guessgame.jpg
Image

688
fsterchele23 wrote:Cat quest? Ik weet dat het spel bestaat geen ideeën hoe et eruit ziet:-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ik had er nog niet van gehoord, maar na opzoeken moet ik wel vaststellen dat die game veel vrolijkere kleurtjes heeft dan deze! :D
Image

689
Ik weet welke game het is maar ik speel liever niet mee omdat ik het nogal druk heb (carnaval) om het op te volgen.
Maar ik hoor later wel graag van Kolm of anderen als ze het gespeeld hebben of het iets is?
Want ik heb er over zitten nadenken om te kopen maar de visuele style heeft me doen afknappen.

YOW :D
Image

690
Het bij mij een game die nog in mijn backlog zit, maar eens ik met dragon quest klaar ben, waarschijnlijk vrij snel wordt gespeeld. Als ze het tegen die tijd hebben geraden, dan zal ik een mini-review doen :P

Nog een tip: De game is uitgekomen in de tweede helft van 2018 en dus redelijk nieuw.
Image