Re: PlayStation 5

692
Kleine reminder: Sony heeft ergens gezegd dat ze geen PS5's fysiek via de winkels willen laten verkopen wegens Corona en de mogelijke wachtrijen dat dat geeft. Dus enkel online bestellen of online bestellen met afhalen.
Image

Re: PlayStation 5

694
Ik heb de xbox proberen preorderen op coolblue
En site lag gedurig plat :D
En wanneer ik xbox in winkelmandje kon stampen dan was ineens mijn mandje leeg? :)
Zo 3 x geprobeerd en nadien wa ie uitverkocht :D

Niet dat ik de xbox al moest hebben maja... :D
Image

Re: PlayStation 5

697
Haha Guus geluk :P Da's een typisch Nederlandse uitdrukking dan? En eigenlijk gelukkig voor mij dan als je begrijpt wat ik bedoel :love: Hopelijk kan ik er woensdag eentje bemachtigen.
Tis echt de eerste keer dat ik een console op release zou kopen dan. En moet zeggen voor de PS5 ben ik echt wel hyped eigenlijk. Er zitten echt wel zėėr leuke nieuwe functies in. Maar vooral: de tekorten zullen vermoedelijk maanden aanhouden. Hopelijk kan ik dus GT7 direct spelen op release!
Image

Re: PlayStation 5

698
NTGSruler wrote:Haha Guus geluk :P Da's een typisch Nederlandse uitdrukking dan? En eigenlijk gelukkig voor mij dan als je begrijpt wat ik bedoel :love: Hopelijk kan ik er woensdag eentje bemachtigen.
Tis echt de eerste keer dat ik een console op release zou kopen dan. En moet zeggen voor de PS5 ben ik echt wel hyped eigenlijk. Er zitten echt wel zėėr leuke nieuwe functies in. Maar vooral: de tekorten zullen vermoedelijk maanden aanhouden. Hopelijk kan ik dus GT7 direct spelen op release!
Nooit de Donald Duck gelezen vroeger? :think:
Dat was eigenlijk wel een Nederlandse wekelijks boekje met stripverhalen dus ik begreep als kind niet waarom Sinterklaas daar kwam op 5 december ipv 6 december :lol:

Dit is Guus Geluk:

Image


Duckipedia: https://www.donaldduck.nl/duckipedia/g/guus-geluk/
Image

Re: PlayStation 5

702
NTGSruler wrote:@Kolm: :think: Nee ik heb dat nooit gelezen denk ik..
Maar weer wat bijgeleerd!

@Marty: ging net zeggen. Morgen heb ik wel vast mijn PS5 headset aan huis geleverd. Nu nog een console :nerd:
Detail . . . :lach:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron