Re: Guess the Game

691
ShAmPi wrote:Ik weet welke game het is maar ik speel liever niet mee omdat ik het nogal druk heb (carnaval) om het op te volgen.
Maar ik hoor later wel graag van Kolm of anderen als ze het gespeeld hebben of het iets is?
Want ik heb er over zitten nadenken om te kopen maar de visuele style heeft me doen afknappen.

YOW :D
ja hoor je kent de game maar wil het gewoon niet zeggen. Dat doen we allemaal....

:q: :-"

695
Kolm wrote:
fsterchele23 wrote:11-11 memories retold?

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Jep! :cool:
Ik ben benieuwd hoe je erop bent gekomen :P
Ik was de sales aan het bekijken en ik was aant denken aan dees topic wat die game toch zou kunnen zijn en tmoest 1 zijn eind vorig jaar in uw backlog. Ik meende me te herinneren dat je die had gekocht en ik wist dat de game over de wereldoorlog ging en herinnerde me da vliegtuig op de afbeelding hier, dus maar gegokt dat 11 memories retold wa :-)

Image

697
fsterchele23 wrote:Ik was de sales aan het bekijken en ik was aant denken aan dees topic wat die game toch zou kunnen zijn en tmoest 1 zijn eind vorig jaar in uw backlog. Ik meende me te herinneren dat je die had gekocht en ik wist dat de game over de wereldoorlog ging en herinnerde me da vliegtuig op de afbeelding hier, dus maar gegokt dat 11 memories retold wa :-)

Haha, nice! :cool:

Ik was stiekem aan het hopen dat iemand het hele backlog topic zou beginnen uit te spitten en al mijn gekochte games na te lopen :D
Maar jouw geheugen deed het beter :q:

Benieuwd naar de volgende foto!
Image

698
Kolm wrote:
fsterchele23 wrote:Ik was de sales aan het bekijken en ik was aant denken aan dees topic wat die game toch zou kunnen zijn en tmoest 1 zijn eind vorig jaar in uw backlog. Ik meende me te herinneren dat je die had gekocht en ik wist dat de game over de wereldoorlog ging en herinnerde me da vliegtuig op de afbeelding hier, dus maar gegokt dat 11 memories retold wa :-)

Haha, nice! :cool:

Ik was stiekem aan het hopen dat iemand het hele backlog topic zou beginnen uit te spitten en al mijn gekochte games na te lopen :D
Maar jouw geheugen deed het beter :q:

Benieuwd naar de volgende foto!
Kben nog ant denken voor de volgende :-P

Image

703
paveman wrote:Nice! Ik kende de game zelf niet btw. Ik gokte dat t een PS2 game was en dat het karakter een kangoeroe zou zijn en heb Google daar op los gelaten :D

Gelijk maar een nieuwe dan!

Image
Azwo khin dat veel gespeeld toen jak 2 (mijn eerste game) nog beetje veel te moeilijk wa xd

Image