Re: Wat speel je op dit moment?

737
Haha, nee geen stof, want gij hebt er ni veel mee gedaan he :P Kvind het jammer dat hij niet bij de launch trophies had, dan had ik al lang de platinum en meer tijd om games te doen die liggen te wachten.
En ja voor mij nog een topgame. Kwa verhaal niet mijn favoriet uit de reeks, maar de rest maakt het toch de moeite waard.
Deze run heeft nu lang geduurd, maar zo zie je elk detail van de game wel en kan je ervan genieten. Nog een paar runs "guns blazing" en de laatste twee lekker stealth. :ninja:

Maar dan zijn we weer een paar weken verder.. :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

738
zenmaster wrote:Kvind het jammer dat hij niet bij de launch trophies had, dan had ik al lang de platinum en meer tijd om games te doen die liggen te wachten.
Zelfde bij mij. Maar ik ga niet al die dingen opnieuw doen voor de platinum :p

Tussendoor speel ik Far Cry 3: Blood Dragon. Groot verschil in diepgang met Far Cry 3, maar desalniettemin heel vermakelijk :)

Re: Wat speel je op dit moment?

739
met0t0 wrote:
zenmaster wrote:Kvind het jammer dat hij niet bij de launch trophies had, dan had ik al lang de platinum en meer tijd om games te doen die liggen te wachten.
Zelfde bij mij. Maar ik ga niet al die dingen opnieuw doen voor de platinum :p

Tussendoor speel ik Far Cry 3: Blood Dragon. Groot verschil in diepgang met Far Cry 3, maar desalniettemin heel vermakelijk :)
Komaan man, doe mee! Misschien (waarschijnlijk) haal je mij nog in! :cool:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

740
zenmaster wrote:
met0t0 wrote:
zenmaster wrote:Kvind het jammer dat hij niet bij de launch trophies had, dan had ik al lang de platinum en meer tijd om games te doen die liggen te wachten.
Zelfde bij mij. Maar ik ga niet al die dingen opnieuw doen voor de platinum :p

Tussendoor speel ik Far Cry 3: Blood Dragon. Groot verschil in diepgang met Far Cry 3, maar desalniettemin heel vermakelijk :)
Komaan man, doe mee! Misschien (waarschijnlijk) haal je mij nog in! :cool:
Ik heb jammer genoeg veel minder tijd om te gamen dan ik zelf zou willen, dus het zal mij sowieso niet lukken om u in te halen :p
Bovendien heb ik er dan maar mijn werk van gemaakt om vlot de platinum van Metal Gear Solid V: The Phantom Pain te halen ;)

Re: Wat speel je op dit moment?

743
Toon8 wrote:Vandaag begonnen aan de nathan drake collectie, fantastisch om na 4 jaar weer eens te spelen :cool:
:cool:
Heb de eerste twee uitgespeeld en vond het wel iets hebben, buiten de aliens enzo... Tussen al het avontuur en schatzoeken was dat wel een afknapper.

Gisteren nog een embleem bij in MGS4: Panther.
Image
Vandaag al begonnen aan de volgende playthrough. Big Boss komt dichterbij... :relief:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

749
gamerke1992 wrote:Ik blijf maar fallout 4 spelen. Zelfs de kleinste onderdelen houden mij tientallen uren bezig. Ik heb amper dingen van de main quest gedaan en ben al lvl 43
Image
Dat had ik in Skyrim :lol:
Gevolg was wel dat toen ik aan de main quest begon, deze veel en veel te makkelijk was... In een paar uur was ik erdoor omdat de meeste vijanden maar 1 of 2 slagen meer nodig hadden en ik naar de meeste plekken al kon fast travellen :P
Image