Re: Het budgetgaming-topic

77
gamerke1992 wrote:
Rushifel wrote:Trials Fusion op PSN voor 9,99.
Mooie deal, maar ik heb het gevoel dat dit een ideale playstation plus game is
Image
Ja, maar ik heb geen PS Plus.
Image


Ik was trouwens nooit zo van de spellen alleen digitaal kopen, maar 1 voordeel heeft het alvast wel; ik hoef niet eerst het schijfje van een ander spel uit m'n PS4 te halen om Trials te spelen.
Image
Image

Re: Het budgetgaming-topic

78
Rushifel wrote:
gamerke1992 wrote:
Rushifel wrote:Trials Fusion op PSN voor 9,99.
Mooie deal, maar ik heb het gevoel dat dit een ideale playstation plus game is :)
Ja, maar ik heb geen PS Plus.
Image


Ik was trouwens nooit zo van de spellen alleen digitaal kopen, maar 1 voordeel heeft het alvast wel; ik hoef niet eerst het schijfje van een ander spel uit m'n PS4 te halen om Trials te spelen.
Image
Het is nooit zeker dat hij bij ps+ komt, dus als je het een leuke game vindt moet je het zeker kopen :)

Mij maakt het niet uit of een game digitaal of fysiek is. Ik koop een game gewoon waar die het goedkoopste is :p
Image

Re: Het budgetgaming-topic

80
gamerke1992 wrote:Alleen vandaag geeft Bart smit 15% korting op witcher 3,waardoor die maar 47.50 euro kost met gratis verzending. De korting wordt toegevoegd van zodra het in je winkelwagentje ligt.

http://www.bartsmit.com/nl-be/bsbe/play ... -wild-hunt
:O :O

Achja, ik laat mijn pre-order gewoon bij Bol.com staan. Bij Bol.com is het normaal de Premium edition + steelbook terwijl het bij Bart Smit een gewone versie is + comic.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

81
daviduvel wrote:
gamerke1992 wrote:Alleen vandaag geeft Bart smit 15% korting op witcher 3,waardoor die maar 47.50 euro kost met gratis verzending. De korting wordt toegevoegd van zodra het in je winkelwagentje ligt.

http://www.bartsmit.com/nl-be/bsbe/play ... -wild-hunt
:O :O

Achja, ik laat mijn pre-order gewoon bij Bol.com staan. Bij Bol.com is het normaal de Premium edition + steelbook terwijl het bij Bart Smit een gewone versie is + comic.
Ik had ergens gelezen dat er eig geen Premium editie bestaat en dat alle standaard edities die spullen van Bol.com bevatten (excl steelbook). Maar ik vertrouw het toch niet helemaal dus laat ik mijn pre-order bij bol ook maar staan.

Edit: nu lees ik tegenstrijdige dingen. Er zouden wel 2 edities van Witcher zijn... nuja, gewoon bij bol laten staan dus! :p
Image

Re: Het budgetgaming-topic

82
Elexus wrote:
daviduvel wrote:
gamerke1992 wrote:Alleen vandaag geeft Bart smit 15% korting op witcher 3,waardoor die maar 47.50 euro kost met gratis verzending. De korting wordt toegevoegd van zodra het in je winkelwagentje ligt.

http://www.bartsmit.com/nl-be/bsbe/play ... -wild-hunt
:O :O

Achja, ik laat mijn pre-order gewoon bij Bol.com staan. Bij Bol.com is het normaal de Premium edition + steelbook terwijl het bij Bart Smit een gewone versie is + comic.
Ik had ergens gelezen dat er eig geen Premium editie bestaat en dat alle standaard edities die spullen van Bol.com bevatten (excl steelbook). Maar ik vertrouw het toch niet helemaal dus laat ik mijn pre-order bij bol ook maar staan.

Edit: nu lees ik tegenstrijdige dingen. Er zouden wel 2 edities van Witcher zijn... nuja, gewoon bij bol laten staan dus! :p
We laten ons dinsdag gewoon verrassen :p
Image

Re: Het budgetgaming-topic

90
gamerke1992 wrote:
The Wastelander wrote:Momenteel op Bol.com PS4 games (en PS3,....) met redelijke kortingen te verkrijgen. Ook ps4 pakketten met een redelijke korting.
Vooral the order (30 euro), little big planet 3 (30 euro) en Destiny (20 euro) lijken mij mooie deals :)
Metro Redux (19,99) en Saints Row IV: Re-elected + Gat out of hell (toen 19,99 ondertussen al 24,99) vond ik zelf ook nog wel mooie deals.
Image