Re: E3 discussie

79
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:maar met de xbox one.... moet je je 360 disc enkel de eerste keer instoppen of gewoon altijd, ik las iets van een digitale kopie ofzo :silly:
Ik vermoed altijd, want anders kun je gewoon eenmaal een disc van een ander lenen om daarna altijd de game gratis te kunnen spelen. Je moet inderdaad een digitale versie naar de One downloaden.
nog even hier op terug komen, je hebt ook een rubriek van oudere games, ik ben even de naam kwijt, a ja arcade games, dat is het.... zouden die ook speelbaar zijn ? ik heb al begrepen dat je ook download-games kunt herspelen, omdat ze het de hele tijd hebben over fysieke 360 games :smug:

Re: E3 discussie

84
Waaw, ubisoft kan het toch allemaal mooi brengen :P Bijna alle games (geen just dance) zou ik nu direct kopen na deze presentaties te zien. En vooral zeer benieuwd wat for honor zal geven. Maar nu ga ik toch gaan slapen hoor :moe:
Image

Re: E3 discussie

85
Toon8 wrote:Waaw, ubisoft kan het toch allemaal mooi brengen :P Bijna alle games (geen just dance) zou ik nu direct kopen na deze presentaties te zien. En vooral zeer benieuwd wat for honor zal geven. Maar nu ga ik toch gaan slapen hoor :moe:
Jup, beste conferentie tot hiertoe. Nu Sony nog. Beste was het laatste, de nieuwe Ghost Recon. Nu ga ik in mijn bed liggen en wachten op Sony ofwel in slaap vallen. :hi5:
Image