Re: Welke games ga je deze maand kopen?

76
Toon8 wrote:
dividedx11 wrote:Ik weet ook wel dat je zo'n pc kan aansluiten aan je tv. De graphics zijn misschien iets beter op pc maar ik persoonlijk koop liever een PS4 voor 400 euro ipv een hele goeie gaming pc voor 4000 euro... Dat de games goedkoper zijn op pc, daar kan ik niet tegen op.
Voor 4000€ heb je een beest van een computer die waarschijnlijk ook kan vliegen
Image

Voor 1000€ heb je al een zeer goede pc waarbij je alles op ultra zal kunnen spelen, maar als je de komende jaren ook op ultra wil blijven spelen zal je moeten investeren in nieuwe componenten.
Ik heb 3 jaar gelden een laptop gekocht voor 800€ waarmee ik nu nog de nieuwste games kan spelen, maar wel niet op de max settings. Wat ik niet erg vind want was toch al gewend om met ps te spelen met 'mindere graphics'. Maar als je weet dat als je voor 400€ maar 6.5 nieuwe games kan kopen aan 60€ heb je die extra 400 zeer snel terugverdiend.
Zoals Minermb zegt heeft het alletwee wat voor en nadelen. Maar voor mij komt het veel goedkoper uit om op pc te gamen, wat ook voor mij het belangrijkste argument is.
4000 euro is inderdaad een beetje overdreven, ik ga binnenkort ook een computer in elkaar zetten van minder dan 1000 euro die waarschijnlijk gewoon goed werkt. Ik ga oom meer richting de computer vanwege de prijs van spellen en omdat geen van mijn vrienden een ps4 heeft :| Maar op de meeste vlakken vind ik de pc gewoon fijner, behalve met het besturen van voertuigen. Op de pc is het soms echt bijna onmogelijk om een helikopter te besturen zonder neer te storten
Image
Image

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

78
Toon8 wrote:
dividedx11 wrote:Ik weet ook wel dat je zo'n pc kan aansluiten aan je tv. De graphics zijn misschien iets beter op pc maar ik persoonlijk koop liever een PS4 voor 400 euro ipv een hele goeie gaming pc voor 4000 euro... Dat de games goedkoper zijn op pc, daar kan ik niet tegen op.
Voor 4000€ heb je een beest van een computer die waarschijnlijk ook kan vliegen :P
Voor 1000€ heb je al een zeer goede pc waarbij je alles op ultra zal kunnen spelen, maar als je de komende jaren ook op ultra wil blijven spelen zal je moeten investeren in nieuwe componenten.
Ik heb 3 jaar gelden een laptop gekocht voor 800€ waarmee ik nu nog de nieuwste games kan spelen, maar wel niet op de max settings. Wat ik niet erg vind want was toch al gewend om met ps te spelen met 'mindere graphics'. Maar als je weet dat als je voor 400€ maar 6.5 nieuwe games kan kopen aan 60€ heb je die extra 400 zeer snel terugverdiend.
Zoals Minermb zegt heeft het alletwee wat voor en nadelen. Maar voor mij komt het veel goedkoper uit om op pc te gamen, wat ook voor mij het belangrijkste argument is.
voor zoveel geld is het geen beest meer maar een rasechte kolos :O

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

85
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Misschien dat ik nu wel plan om FFVII (de PS1 versie) te kopen...
Kun je niet beter wachten tot je een PS4 hebt en dan de iets opgepoetste versie kopen(of wachten op de remake)?
Dat is juist de versie die ik bedoelde, de PS4 editie van FFVII ;)
Gamefreak wrote:jij kan stilaan gaan solliciteren voor Wotwocky zijn financieel adviseur Gozer
I'll do just fine on my own, thank you :)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

86
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Misschien dat ik nu wel plan om FFVII (de PS1 versie) te kopen...
Kun je niet beter wachten tot je een PS4 hebt en dan de iets opgepoetste versie kopen(of wachten op de remake)?
Dat is juist de versie die ik bedoelde, de PS4 editie van FFVII ;)
Dat is niet de PS1 versie(die is verkrijgbaar op PS3/Vita/PSP). :p

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

87
BozeGozerXrd wrote:Dat is niet de PS1 versie(die is verkrijgbaar op PS3/Vita/PSP).
Dus de PS1 versie die nu op PS4 verschijnt heb ik dus gekocht.
Tenzij er daar iets mis mee is dat die toch niet gelijk is aan de PS1 versie, of bedoel je dat deze PS4 versie in feite de PC versie is?

Ondertussen denk ik eraan om DmC: DE te kopen eind deze maand of begin volgende maand.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2