Heb via de account van mijn vrouw nog een foto ingestuurd. Mijn eerste foto is alvast terug te vinden tussen alle foto's.
Re: PlayStation 5
785Aan de reviews te zien zijn er meer dan 20.000 schoentjes geplaatst voor de disc versie en meer dan 16.000 voor de digitale versie
787Prachtig hoe het nog duidelijk op de foto te zien is dat de wortels nog bevroren zijn
788Ach, die zijn wel ontdooid tegen dat de Sint komt, misschien lopen ze zelfs al weg tegen danpaveman wrote:Prachtig hoe het nog duidelijk op de foto te zien is dat de wortels nog bevroren zijn
789Meer dan 60000 schoentjes.
Geen idee of dit klopt maar morgen ook maar amazon.nl in de gaten houden
790Daarmee bedoelen ze dus het middaguur he?Marty wrote:Meer dan 60000 schoentjes.
Ik heb net naar fnac en krefel gebeld. Bij fnac zijn alle toestellen al verkocht. Bij krefel gaan ze er pas in 2021 ontvangen.
Hoe meer tijd ik er nu in steek, hoe erger ik het vind om hem niet te kunnen kopen.
791Als ik goed begrijp is CET tijd op moment zelfde tijd als hier dus inderdaad om 12 uur (of ik zit verkeerd met de conversie van CET naar GMT)
792Ik ga toch voor de zekerheid vandaag om middernacht ook overal eens refreshen.Marty wrote:Als ik goed begrijp is CET tijd op moment zelfde tijd als hier dus inderdaad om 12 uur (of ik zit verkeerd met de conversie van CET naar GMT)
794Ik ben er nog op aan het wachten maar ik vroeg me af of je daar een mail van hebt gehad of het verzonden is en of het gewoon in de brievenbus komt of een pakketje is?gamerke1992 wrote:Btw mijn PSVR adaptor is net toegekomen hier.
795Ik had een mail ontvangen dat het verzonden was op maandag 16 november. Ik had geen track and trace code en het is in een klein pakketje geleverd door bpost. Ik denk wel dat het pakje in de meeste brievenbussen zal passen.Kolm wrote:Ik ben er nog op aan het wachten maar ik vroeg me af of je daar een mail van hebt gehad of het verzonden is en of het gewoon in de brievenbus komt of een pakketje is?gamerke1992 wrote:Btw mijn PSVR adaptor is net toegekomen hier.