Re: PlayStation 5

796
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:Btw mijn PSVR adaptor is net toegekomen hier.
Ik ben er nog op aan het wachten maar ik vroeg me af of je daar een mail van hebt gehad of het verzonden is en of het gewoon in de brievenbus komt of een pakketje is? :think:
Ik had ook maandag een mail gekregen dat het werd verzonden en dat het tussen de 3 of 6 werkdagen zou aankomen! Denk dat de postbode een uur later het pakketje al in mijn brievenbus had gestopt!
Image

Re: PlayStation 5

798
Kolm wrote:Hmm, bedankt voor de info! Misschien had ik het toch maar naar mijn ouders moeten laten sturen in België... Hier nog helemaal niks ontvangen van mail of adapter :|
Wanneer beginnen jullie met het verzenden van de PlayStation Camera-adapter?
De timing varieert afhankelijk van de regio:

Japan: Eind oktober.
Amerika: Half november.
Europa, Midden-Oosten, Afrika, Australië en Nieuw-Zeeland: Half november.
Azië: Begin december.
Image

Re: PlayStation 5

799
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:Hmm, bedankt voor de info! Misschien had ik het toch maar naar mijn ouders moeten laten sturen in België... Hier nog helemaal niks ontvangen van mail of adapter :|
Wanneer beginnen jullie met het verzenden van de PlayStation Camera-adapter?
De timing varieert afhankelijk van de regio:

Japan: Eind oktober.
Amerika: Half november.
Europa, Midden-Oosten, Afrika, Australië en Nieuw-Zeeland: Half november.
Azië: Begin december.
Ja ok, maar op tijdens de aanvraag op hun site stonden nog steeds van die vage teksten als 'Indien je er eentje wordt toegekend'.
Vandaar dus vooral mijn vraag van of je een mail hebt gehad of niet want sommige zeggen dat ze geen mail hebben gehad.

En blijkbaar staat België wat meer vooraan in de rij dan Nederland wat Europa betreft, want staat me bij dat ik hem al had besteld voor gamerke. Hopelijk hebben ze er bij hun voorraad rekening mee gehouden.
Daarnaast zou ik ook verwachten dat ze ervoor zorgen dat het er is voor dat de PS5 uitkomt of toch deze week op zijn minst.
Image

Re: PlayStation 5

800
Ik heb ook nog niets ontvangen of bericht gehad of ik hem krijg.

Blijkbaar gaat wehkamp morgen ook nog wat ps5 exemplaren verkopen maar ze weten nog niet hoelaat ie online komt
De PS5 komt op 19 november live op onze site. De specifieke tijd weet ik helaas niet.
Kan ik al tweets toevoegen? :lach:
Image

Re: PlayStation 5

801
@ Paveman :lol:

Dat zei mijn vrouw ook al!!
Tis het gedacht dat telt zeker?

@Marty: ik dacht dat de conversie van tijd, dat hier 13u was.. Meen ik gelezen te hebben. Geen idee of het klopt.

Kwestie de Coolblue actie: ga uit de lucht vallen als ik er zou bij zijn..

Trouwens nog iets grappog: Bij BCC hebben ze laten weten dat er de volgende lading reeds 80! PS5's gereserveerd zijn voor werknemers. :lol: Wauw, wie wil daar nu nog bestellen dan?
Image

Re: PlayStation 5

805
CET staat voor Central European Time en is een uur later dan GMT. Er staat echter 12:00 uur CET dat is dus om 12u00 in de ochtend/middag voor geheel midden Europa (dat is incl. België en Nederland). :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

806
Marty wrote:Mijn AC Valhalla Ultimate Edition is vertraagd bij de ubishop. Wat dan wel netjes is dat ze mij een code hebben gegeven om de game te downloaden :cool:
Dat is wel nice! :cool:

Ik was even in de war wel, want mijn CE was vorige week al aangekomen en bij de CE heb je niet de keuze tussen PS4/PS5, er zit altijd een PS4 versie in en die disc kan je dan gebruiken om de PS5 versie te downloaden. Bij ultimate edition en andere versies had je die keuze blijkbaar wel en de PS5 versie is op dit moment ook uitverkocht op hun site.
Image

Re: PlayStation 5

807
Klopt dat ie op uitverkocht staat, maar op moment van bestellen was het op release in huis. MAar goed met deze code kan ik iig beginnen (mits ik deze game kies om te starten :lol: ) Wel benieuwd of het de code is voor alleen de game of echt voor de Ultimate Edition

EDIT:
Kan code natuurlijk gewoon invoeren in de store :gosh:

Het is de normale PS4 en PS5 versie
Image

Re: PlayStation 5

809
gamerke1992 wrote:Blijkbaar moet je op ps5 goed kijken of je wel de ps5 versie van een game aan het spelen bent en niet in backwards compatible mode staat.

https://www.pushsquare.com/news/2020/11 ... -gen_games
Wat daar eigenlijk vervelender aan is, is dat hij de PS4 versie steeds opnieuw gaat installeren van de disc als je die insteekt terwijl je eigenlijk de PS5 versie die al geïnstalleerd is wilt spelen. Hierdoor heb je dus 2 versies geïnstalleerd staan en dat kost toch een hoop ruimte op een SSD die nu nog niet uit te breiden is.
Vergelijkbaar bij downloaden: blijkbaar begint hij ze dan direct allebei te downloaden ipv dat je kan kiezen.
Image

Re: PlayStation 5

810
Zoals te verwachten, mijn schoen werd niet verkozen bij coolblue.

Ik heb dan maar naar Gamemania gebeld om Valhalla en extra Dualsense te annuleren. Volgens hen is de kans ook extreem klein dat ik dit jaar nog de ps5 zal hebben. Ik heb ge pre ordered in mei 2020, moesten jullie een referentie willen.
Image
cron