Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

833
Ligeiro wrote:Gaat ge daar echt 270 euro aan geven? 0o
Neen, maar dat is de prijs ;) Ik had wel al 200€ opzij gelegd.
Kolm wrote:Voor ne werkende mens was het onmogelijk om die vast te krijgen. Tegen dat ik thuis was, was die al uren uitverkocht...
Op het werk worden behoorlijk wat gamegerelateerde dingen geblokkeerd. Het is uiteindelijk wel de bedoeling dat je werkt en niet dat je een hele dag websites van gamestuff zit af te gaan. Via smartphone zou het technisch wel kunnen maar zoiets via smartphone doen is gewoon erg onhandig. De aankondiging ervan was geloof ik op dezelfde dag dus je zou ook het nieuws ervan moeten volgen tijdens het werk en daar heb ik ook de tijd niet voor (los van het feit dat het niet kan).
Pas op, ik ben ook nen werkende mens, maar ik was zo nieuwsgierig naar nieuws (niet wat eruit volgde) dat ik even mijn pc aan deed die betreffende ochtend. Groot was mijn verbazing toen ik weer zag wat Square Enix had geflikt. Dus heb ik mijn werk verwittigd dat ik later kwam, en 3 uren zitten staren naar een vastlopende site. Moest ik het niet gedaan hebben, had ik ook geen kans, voor die reden heb ik dan doorgezet, want ik wou hem niet missen doordat anderen sneller waren...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

834
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Ik denk dat we hem beter bij deze ene keer houden :)
Ik ben nu geen preuts of verlegen manneken maar er komt hier ookander volk he :D
en dat voor een mod... man man, niet te geloven..... beschamend....



.... waar heb je die gevonden ? :)
Ik ben geen mod :P
Ligeiro wrote:Kheb die zien staan op facts, de verkoper wou er 45 euro voor
Mooie prijs :)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

835
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Ik denk dat we hem beter bij deze ene keer houden :)
Ik ben nu geen preuts of verlegen manneken maar er komt hier ookander volk he :D
en dat voor een mod... man man, niet te geloven..... beschamend....



.... waar heb je die gevonden ? :)
Ik ben geen mod :P
Ligeiro wrote:Kheb die zien staan op facts, de verkoper wou er 45 euro voor
Mooie prijs :)
Geen mod nee, maar wel een admin. Nog een trapje hoger :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron