Re: Wat speel je op dit moment?

866
Far Cry 3. Ben er aan begonnen. Gisteren alles kwa co op gedaan met Kolm. Was leuk eigenlijk. Nu vandaag begonnen met het verhaal zelf. Mhm, ben niet echt onder de indruk. De game is ok, maar ik had er ergens meer van verwacht. Nu ja zo héél ver zit ik nog niet. Vooral het unlocken van de map zelf en het craften steekt mij een beetje tegen. Misschien wordt het wel nog beter.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

867
NTGSruler wrote:Far Cry 3. Ben er aan begonnen. Gisteren alles kwa co op gedaan met Kolm. Was leuk eigenlijk. Nu vandaag begonnen met het verhaal zelf. Mhm, ben niet echt onder de indruk. De game is ok, maar ik had er ergens meer van verwacht. Nu ja zo héél ver zit ik nog niet. Vooral het unlocken van de map zelf en het craften steekt mij een beetje tegen. Misschien wordt het wel nog beter.
Is nochtans de beste far cry van heel de hoop, vind ik toch :P Als je betere en leukere wapens unlocked word het spel ook beter. En de missies van het hoofdverhaal zijn vaak zeer goed.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

868
NTGSruler wrote:Far Cry 3. Ben er aan begonnen. Gisteren alles kwa co op gedaan met Kolm. Was leuk eigenlijk. Nu vandaag begonnen met het verhaal zelf. Mhm, ben niet echt onder de indruk. De game is ok, maar ik had er ergens meer van verwacht. Nu ja zo héél ver zit ik nog niet. Vooral het unlocken van de map zelf en het craften steekt mij een beetje tegen. Misschien wordt het wel nog beter.
Merci om het even te laten weten hé :p Kon gisteren toch niet denk niet dat ik deze game nog ga doen zal mss tegensteken een shooter.
Ik ga beginnen vandaag met Ratchet: Deathlocked :cool:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

870
RoyVdW wrote:
NTGSruler wrote:Far Cry 3. Ben er aan begonnen. Gisteren alles kwa co op gedaan met Kolm. Was leuk eigenlijk. Nu vandaag begonnen met het verhaal zelf. Mhm, ben niet echt onder de indruk. De game is ok, maar ik had er ergens meer van verwacht. Nu ja zo héél ver zit ik nog niet. Vooral het unlocken van de map zelf en het craften steekt mij een beetje tegen. Misschien wordt het wel nog beter.
Merci om het even te laten weten hé :p Kon gisteren toch niet denk niet dat ik deze game nog ga doen zal mss tegensteken een shooter.
Ik ga beginnen vandaag met Ratchet: Deathlocked :cool:
Het was zondag of maandag. En Kolm had het net mooi gevraagd en wou het samen doen.. En ik had tijd. Alles ineens kwam tesamen. Ben blij dat ik die co op gedaan heb. Zal toch zeker een uur of 6 in beslag genomen hebben.
Image
cron